Pracujeme s Facebook marketing API bez bolesti

Autor Marek Čepček, 4. 8. 2016

Tento článok je dobrým začiatkom, či už máte v pláne sami používať facebookové API na správu reklám, alebo či vás len zaujíma, čo to za „kúzla“ používajú vývojári. Cieľom nie je priniesť podrobný návod práce s API, ale len zhrnúť základné informácie, výhody a úskalia, na ktoré určite narazíte pri práci, podobne ako sa to stalo mne. Poďte na to!



Grilujeme tučňáky. S láskou

Autor Barbora Michalčíková, 1. 6. 2016

Stejně jako se v zimě těšíme na vánoční večírek, s prvním teplem zapomínáme na plavkovou sezónu a grilujeme vše, co nám přijde pod ruku. Pokud vás zajímá, jak si dokážeme společně užívat po práci, čtěte dál. A nebojte se, všichni tučňáci ve zdraví přežili.


TEST: Optimalizace na kliknutí v AdWords

Autor David Pohorský, 26. 4. 2016

AdWords reklamy lze optimalizovat na kliknutí a konverze, nebo je zobrazovat neurčitě. Google svým inzerentům samozřejmě doporučuje kliknutí, protože se mu vyplácí. Vyplatí se i vám? Projděte si výsledky našeho testu!


Automatizace AdWords bidování #2

Autor Ivana Hrazdilová, 8. 4. 2016

MT-Nábytek.cz je nábytkářská jednička na českém e-commerce trhu. Co když její zákazníci častěji nakupují těsně před ukončením akční nabídky? Pak můžeme v posledních dnech navyšovat bidy a zvýšit tržby z akcí. Přečtěte si druhý díl našeho seriálu o automatizaci bidování v AdWords!


Cesta do pekla jménem Pixel Helper

Autor André Heller, 22. 3. 2016

Když se objeví nový nástroj, většina marketérů si ho zamiluje a chce ho všude implementovat. Každý takový nástroj má svého pomocníka na kontrolu měření. Ano, mluvím především o Pixel Helperu, ale také Tag Assistantu a podobných nástrojích. Pokud je s oblibou používáte a sázíte na ně vaši marketingovou pověst, čtěte dál!


MeasureCamp Bratislava 2016

Autor Nikola Šéfrová, 8. 3. 2016

Vyrazili jsme na bratislavský MeasureCamp v rekordním počtu pěti tučňáků, aby vám nic důležitého neuniklo. Zpět do Brna jsme s sebou přivezli fůru užitečných informací. Ať už řešíte zákaznickou analytiku, sociální sítě nebo hledáte ideální datový plán, vrhněte se na náš report!


Automatizace AdWords bidování #1

Autor Ivana Hrazdilová, 29. 1. 2016

Automatizace bidování je jedním z horkých témat posledních dvou let. Nejde jenom o časovou úsporu v porovnání s manuálním bidováním, ale také o zlepšení ROI díky možnosti vystavět systém přesně na míru zákazníkovi. Jaké metody výpočtu hodnoty bidu máme a jak dopadl náš pilotní test?