Na Google Plus o marketingu a vzdělávání

Autor Jindřich Fáborský, 13. 2. 2012

Stále více a více se v naší firmě zajímáme o vzdělávání, přednášení, zajímavé české i zahraniční komunity a také o marketing. Ve vzdělávání i marketingu se aktivně angažujeme a máme dobrý přehled o důležitých zdrojích, novinkách a příležitostech. Současně s tím jsme řešili otázku využití atraktivní sociální sítě Google Plus. Nemohlo to skončit jinak než skloubením příjemného s užitečným.


Určujte relativní velikost fontů pomocí CSS3

Autor Martin Pešout, 9. 2. 2012

Pokud budeme vytvářet kaskádové styly pro nový web, máme v podstatě dvě možnosti, jak zapsat velikosti fontů. Jedna z nich je definovat vše "napevno", například pomocí rozměru v pixelech. Druhou možností je určit velikost relativně vůči nadřazenému HTML elementu. Oba způsoby mají své výhody i nevýhody. CSS3 však rozšiřuje definici relativních rozměrů o novou jednotku, tzv. rem, a snaží se tak vnést do celé problematiky větší zjednodušení zápisu.


Otevřme dveře kreativitě – JsmeMarketing

Autor Jindřich Fáborský, 29. 12. 2011

Nejsi spokojený s úrovní, osnovou a získanými znalostmi z marketingových předmětů ve škole? Připadá ti, že tohle možná nebude tak úplně stačit k získání zajímavé a dobře placené práce? Máš chuť dělat něco smysluplného, něco navíc? Máš chuť vyniknout, dělat kreativní věci a seznámit se přitom se zajímavými lidmi? Nebo dokonce již pracuješ v marketingu se sociálními sítěmi, chceš se dál vzdělávat a na oplátku poskytnout ostatním své zkušenosti? Sleduj JsmeMarketing.


PF 2012

Autor Kepi, 21. 12. 2011

Rádi bychom popřáli všem našim kamarádům, zákazníkům, partnerům, čtenářům tohoto blogu, kteří jej našli díky dokonalému SEO a linkbuildingu, fanouškům na Facebooku, followerům na Twitteru, Slidesharu, LinkedInu a Instagramu, odběratelům RSS kanálu, a jejich kamarádům, fanouškům, followerům a odběratelů jejich RSS kanálu, veselé a poklidné Vánoce. Přejeme Vám, abyste strávili vánoční svátky po boku svých blízkých a odpočinuli si od hektického světa kolem nás, ještě vyvrcholeného předvánočním spěchem. Konec roku 2011 je už za dveřmi, a tak je třeba přemýšlet nad předsevzetími pro rok příští.


Firemní Facebook stránka – Jak začít?

Autor Jindřich Fáborský, 15. 12. 2011

Láká vás potenciál sociální sítě Facebook pro podporu vašeho podnikání? Nebo jste již učinili první (pro některé poslední) krok - tedy registraci Facebook stránky? Úspěšná prezence společnosti na sociální síti skutečně nekončí registrací profilu či v horším případě nekonečným hlásáním, jak skvělé jsou vaše produkty.

Článků, tutoriálů, prezentací a dalších multimédií, které radí jak mají společnosti přistupovat k Facebooku je celá řada, málokdy však tyto zdroje přinesou konkrétní doporučení bez zbytečného teoretizování.


60 praktických tipů pro Váš Facebook marketing

Autor Jindřich Fáborský, 8. 12. 2011

Facebook, Twitter, LinkedIn, sociální sítě a marketing na nich jsou dnes horkým tématem. Mnoho lidí se každý den ptá, jak rozšiřovat základnu fanoušků... Málo lidí se však zabývá otázkou: "Proč?". I tomuto tématu, základní otázce celkové prezence společnosti na určité sociální síti, jsem se snažil věnovat čas v naší poslední přednášce. Ve čtvrtek 1.12. jsme vystoupili na prosincové Internet Session Brno s přednáškou nazvanou "60 tipů pro Facebook marketing na 60 slidech". Přednášku jsem postavil tak, aby odpověděla na některé hlavní otázky Facebook marketingu a poskytla rychlé, jednoduše realizovatelné tipy, které mohou pomoci vylepšit Vaši tvář na Facebooku.


Jak udělat validní Google +1 tlačítko

Autor Martin Pešout, 24. 10. 2011

Není to tak dlouho co Google začal dotahovat své mezery v socializaci svých služeb a přidal +1 tlačítko do výsledků vyhledávání. Poměrně záhy přišel s možností integrovat toto tlačítko přímo do webových stránek. Uživatel tak nehodnotí pouze výsledky vyhledávání, ale i stránky, které si prohlíží. Jenže pokud tuto stránku necháte zkontrolovat např. přes W3 validátor, tak zjistíte, že právě tyto tlačítka nejsou validní. Chtěl bych v tomto článku dát jednoduchý návod, jak celou situaci napravit.


Jak opravit nefunkční Facebook přihlašování?

Autor Martin Pešout, 4. 10. 2011

Facebook patří v současnosti mezi nejrozšířenější sociální síť světa. Spousta moderních eshopů a webových stránek využívá právě jeho služby, aby usnadnila všem návštěvníkům registraci a následné přihlašování. Od 1. října 2011 však dochází k zásadní změně. Facebook se snaží udělat celý proces více bezpečnější. Proto se rozhodl, že od tohoto data bude pro autentizaci uživatelů využívat pouze protokol OAuth verze 2.0. Máte-li problém se stávajícím přihlašováním nebo se teprv chystáte o jeho integraci do systému, pak je tento článek určen přímo pro Vás.


SSL Certifikát povinně pro Facebook Aplikace

Autor Jindřich Fáborský, 29. 9. 2011

Před nedávnem jsme Vás informovali v tomto článku o doporučeném nasazení SSL Certifikátu pro Vaše Facebook aplikace a vstupní stránky. Z doporučení se od 1. října stává povinnost. Kromě velkých změn pro uživatele představených na konferenci F8 Facebook, přichází Facebook s novinkami pro vývojáře Facebook aplikací.

Dle oficiálního zdroje musí všechny Facebook aplikace, tedy i vstupní stránky, Facebook eshopy, a další taby využívat zabezpečeného připojení HTTPS. Sám Facebook oficiálně říká, že nezabezpečené aplikace nebudou od 1. října funkční.

Více o výběru vhodného SSL certifikátu a jeho nastavení ve Facebook aplikaci píšeme v minulém článku na toto téma s názvem: Nedostupné Facebook aplikace s přechodem na HTTPS. Neodraďte uživatele a potenciální zákazníky nefunkčností vstupních stránek a dalších materiálů na Facebooku a raději tyto aplikace převeďte na zabezpečený protokol. K SSL certifikátům poskytujeme plnou podporu a odborné poradenství, a proto se na nás můžete obrátit s případnými dotazy.

 


Detekce mobilních zařízení

Autor Martin Pešout, 27. 9. 2011

V souvislosti s velkým rozmachem chytrých telefonů a tabletů v posledním roce vzniká na IT trhu poptávka po tvorbě mobilních webových stránek a aplikací. Pokud jste vývojář, tak při své práci určitě narazíte na potřebu detekce konkrétního zařízení. Nabízí se hned několik postupů, které lze použít. Jejich popisem bych se rád zabýval v následujícím článku.