Ohlédnutí za workshopem o sociálních sítích

Autor Jindřich Fáborský, 27. 4. 2012

Čtvrteční podvečer jsme věnovali workshopu o sociálních sítích, který se konal v brněnských kancelářích Michala Janíka. Pro tento workshop jsme připravovali krátkou, asi hodinovou přednášku, která nakonec nesla název "O Facebook marketingu, komunikaci, nové Timeline a četných mýtech". Slajdy z této prezentace si můžete prohlédnout pod tímto textem, stáhnout případně ze slideshare a další informace pak najít např. na webu Michala Janíka.


Aktuálně: Facebook dnes změnil zadávání placených reklam (Facebook Ads)

Autor Jindřich Fáborský, 15. 4. 2012

Placená reklama na Facebooku (Facebook Ads) je poslední dobou terčem velkého množství změn. Server Marketing Journal nás informoval dne 23. března, že Facebook chystá zmenšení prostoru pro reklamní obrázek i tělo inzerátu ve svých placených reklamách. Ke zkrácení prostoru pro reklamní text ze 135 na 90 znaků skutečně došlo dne 11. dubna - jako první jsme o tom informovali na našem Twitteru.


Nový vzhled Facebook stránek (Timeline pro stránky) – vše, co potřebujete vědět

Autor Jindřich Fáborský, 13. 3. 2012

Už jste možná zaslechli, že 29.2. představil Facebook na konferenci fMC podstatné změny firemních Facebook stránek. Firmy dostávají od 29.2. možnost a od 30.3. povinnost používat nový vzhled stránek - Timeline for Pages. Konference přinesla novinky rovněž ze světa reklamy na Facebooku, nicméně změny profilů jsou naprosto stěžejní, a proto jsme se rozhodli celou věc shrnout a vybrat pro vás hodnotné zdroje pro další studium.



Na Google Plus o marketingu a vzdělávání

Autor Jindřich Fáborský, 13. 2. 2012

Stále více a více se v naší firmě zajímáme o vzdělávání, přednášení, zajímavé české i zahraniční komunity a také o marketing. Ve vzdělávání i marketingu se aktivně angažujeme a máme dobrý přehled o důležitých zdrojích, novinkách a příležitostech. Současně s tím jsme řešili otázku využití atraktivní sociální sítě Google Plus. Nemohlo to skončit jinak než skloubením příjemného s užitečným.


Určujte relativní velikost fontů pomocí CSS3

Autor Martin Pešout, 9. 2. 2012

Pokud budeme vytvářet kaskádové styly pro nový web, máme v podstatě dvě možnosti, jak zapsat velikosti fontů. Jedna z nich je definovat vše "napevno", například pomocí rozměru v pixelech. Druhou možností je určit velikost relativně vůči nadřazenému HTML elementu. Oba způsoby mají své výhody i nevýhody. CSS3 však rozšiřuje definici relativních rozměrů o novou jednotku, tzv. rem, a snaží se tak vnést do celé problematiky větší zjednodušení zápisu.


Otevřme dveře kreativitě – JsmeMarketing

Autor Jindřich Fáborský, 29. 12. 2011

Nejsi spokojený s úrovní, osnovou a získanými znalostmi z marketingových předmětů ve škole? Připadá ti, že tohle možná nebude tak úplně stačit k získání zajímavé a dobře placené práce? Máš chuť dělat něco smysluplného, něco navíc? Máš chuť vyniknout, dělat kreativní věci a seznámit se přitom se zajímavými lidmi? Nebo dokonce již pracuješ v marketingu se sociálními sítěmi, chceš se dál vzdělávat a na oplátku poskytnout ostatním své zkušenosti? Sleduj JsmeMarketing.


PF 2012

Autor Kepi, 21. 12. 2011

Rádi bychom popřáli všem našim kamarádům, zákazníkům, partnerům, čtenářům tohoto blogu, kteří jej našli díky dokonalému SEO a linkbuildingu, fanouškům na Facebooku, followerům na Twitteru, Slidesharu, LinkedInu a Instagramu, odběratelům RSS kanálu, a jejich kamarádům, fanouškům, followerům a odběratelů jejich RSS kanálu, veselé a poklidné Vánoce. Přejeme Vám, abyste strávili vánoční svátky po boku svých blízkých a odpočinuli si od hektického světa kolem nás, ještě vyvrcholeného předvánočním spěchem. Konec roku 2011 je už za dveřmi, a tak je třeba přemýšlet nad předsevzetími pro rok příští.


Firemní Facebook stránka – Jak začít?

Autor Jindřich Fáborský, 15. 12. 2011

Láká vás potenciál sociální sítě Facebook pro podporu vašeho podnikání? Nebo jste již učinili první (pro některé poslední) krok - tedy registraci Facebook stránky? Úspěšná prezence společnosti na sociální síti skutečně nekončí registrací profilu či v horším případě nekonečným hlásáním, jak skvělé jsou vaše produkty.

Článků, tutoriálů, prezentací a dalších multimédií, které radí jak mají společnosti přistupovat k Facebooku je celá řada, málokdy však tyto zdroje přinesou konkrétní doporučení bez zbytečného teoretizování.


60 praktických tipů pro Váš Facebook marketing

Autor Jindřich Fáborský, 8. 12. 2011

Facebook, Twitter, LinkedIn, sociální sítě a marketing na nich jsou dnes horkým tématem. Mnoho lidí se každý den ptá, jak rozšiřovat základnu fanoušků... Málo lidí se však zabývá otázkou: "Proč?". I tomuto tématu, základní otázce celkové prezence společnosti na určité sociální síti, jsem se snažil věnovat čas v naší poslední přednášce. Ve čtvrtek 1.12. jsme vystoupili na prosincové Internet Session Brno s přednáškou nazvanou "60 tipů pro Facebook marketing na 60 slidech". Přednášku jsem postavil tak, aby odpověděla na některé hlavní otázky Facebook marketingu a poskytla rychlé, jednoduše realizovatelné tipy, které mohou pomoci vylepšit Vaši tvář na Facebooku.