Jak na založení AdWords MCC účtu?

Klaudie Semelová   24. 3. 2017


Potřebujete přiřadit nového uživatele do svého My Client Center účtu? Využijte nás stručný návod, jak vyzrát na problém s přiřazením práv již spárované e-mailové adrese.

Stalo se to snad každému PPC specialistovi. Vytvoříte juniorovi nebo stážistovi firemní e-mail a řeknete, ať si založí AdWords MCC účet, abyste ho připojili k firemnímu MCC účtu. On přejde na adwords.google.com a zaregistruje svoji adresu. Vy jej pozvete ke sdílení, ale Google mu sdělí, že k e-mailu je účet již napárovaný. Jakmile se zakládající uživatel dostane až sem, nastává problém.

Co teď? Je nutné projít nastavením první kampaně, vyplnit budget, odsouhlasit založení kampaně i její sestavy a pak kliknout na Cancel. Díky tomu se dostaneme až do rozhraní nástroje.

Přejdeme do nastavení a poté do Nastavení účtu. Zvolíme záložku Přístup k účtu. V tomto bodě nastává správný čas založit si „odpadní“ MCC účet anebo poprosit jiného vlastníka MCC účtu o laskavost.

V původním účtu totiž předáme přístup „odpadnímu“ s právy Administrátora. V „odpadním“ účtu odpojíme přístupy původnímu účtu a je možné jej poté smazat. Tím Google přestane evidovat propojení a e-mailová adresa je konečně volná pro vytvoření MCC. Přejdeme na registraci a vyplníme požadované údaje. Tím zaregistrujeme MCC účet a kdokoliv jiný nám může nasdílet přístupy. Voilà!