TEST: Optimalizace na kliknutí v AdWords

Sticky
Autor David Pohorský, 26. 4. 2016
Blog 26-4-2016 David Test

AdWords reklamy lze optimalizovat na kliknutí a konverze, nebo je zobrazovat neurčitě. Google svým inzerentům samozřejmě doporučuje kliknutí, protože se mu vyplácí. Vyplatí se i vám? Projděte si výsledky našeho testu!


Automatizace AdWords bidování #2

Autor Ivana Hrazdilová, 8. 4. 2016
Blog 7-4-2016 Automatizace AdWords bidovani 2 FB

MT-Nábytek.cz je nábytkářská jednička na českém e-commerce trhu. Co když její zákazníci častěji nakupují těsně před ukončením akční nabídky? Pak můžeme v posledních dnech navyšovat bidy a zvýšit tržby z akcí. Přečtěte si druhý díl našeho seriálu o automatizaci bidování v AdWords!


Cesta do pekla jménem Pixel Helper

Autor André Heller, 22. 3. 2016
23-3-16 Andre Heller FB

Když se objeví nový nástroj, většina marketérů si ho zamiluje a chce ho všude implementovat. Každý takový nástroj má svého pomocníka na kontrolu měření. Ano, mluvím především o Pixel Helperu, ale také Tag Assistantu a podobných nástrojích. Pokud je s oblibou používáte a sázíte na ně vaši marketingovou pověst, čtěte dál!


MeasureCamp Bratislava 2016

Autor Nikola Šéfrová, 8. 3. 2016
MeasureCampBratislava2016

Vyrazili jsme na bratislavský MeasureCamp v rekordním počtu pěti tučňáků, aby vám nic důležitého neuniklo. Zpět do Brna jsme s sebou přivezli fůru užitečných informací. Ať už řešíte zákaznickou analytiku, sociální sítě nebo hledáte ideální datový plán, vrhněte se na náš report!


Automatizace AdWords bidování #1

Autor Ivana Hrazdilová, 29. 1. 2016
Automatizace 01

Automatizace bidování je jedním z horkých témat posledních dvou let. Nejde jenom o časovou úsporu v porovnání s manuálním bidováním, ale také o zlepšení ROI díky možnosti vystavět systém přesně na míru zákazníkovi. Jaké metody výpočtu hodnoty bidu máme a jak dopadl náš pilotní test?



Marketing Festival: konference roku 2015

Autor Patrik Chalupa, 2. 12. 2015
2

Workshopy, strategické přednášky, networking, (ne)ples, koncert na Flédě. To a mnohem více byl letošní Marketing Festival. Nestihli jste si koupit lístky, nebo si chcete připomenout jeho jedinečnou atmosféru? Připravili jsme pro vás krátkou reportáž. Zažijte s námi #mktfest!



On-line grafické nástroje zdarma

Autor Lukáš Havlík, 9. 11. 2015
Srdcebeat

Všichni v reklamě musíme pracovat s vizuálním obsahem. Ne vždy je ale třeba platit profesionálního grafika. Vytvořte rychle a jednoduše bannery, upravte si fotografie anebo vymazlete svoji prezentaci. To vše dokážete díky volně dostupným online nástrojům. Try them out!


Nenuťte lidi přemýšlet. ShopCamp 2015

Autor Aneta Svobodová, 20. 10. 2015
ShopCamp

Letošní ShopCamp přilákal přes tři sta návštěvníků, kteří se zaměřují na e‑commerce. Během jediného dne vystoupilo deset řečníků z řady oblastí od PPC, přes SEO až po UX. Přečtěte si, jaké přednášky stály za to!