Digitální employer branding

Sticky
Autor Jan Koudela, 24. 2. 2017

Vlastníte firmu nebo je vaším úkolem řešit získávání nových zaměstnanců? Využijte STDC framework a rozdělte zaměstnanecký cyklus na fáze pro lepší plánování vašeho náboru. Employer branding sice není pro každého, ale bez základního vymezení značky a analýzy potřeb se neobejdete.


S01E01: Patička

Autor Jakub Horký, 20. 2. 2017

Začínáme s postupnou proměnou našeho webu a jako první to schytala zastaralá patička. Zlepšili jsme její responzivní zobrazení, připojili přihlášení do newsletteru na API a doplnili aktuální počet volných pozic. Vyzkoušejte ji!


Vítejte na Planetě her

Autor Barbora Michalčíková, 7. 2. 2017

Planetaher.cz vládne českému trhu deskových her již deset let a patří mezi naše full service klienty. Staráme se o výkonnostní online marketing, děláme e-shop a zajišťujeme hosting. Zamilujte se s námi do deskovek!


JavaScript pro marketéry

Autor Adam Šilhan, 23. 1. 2017

Proniknout do džungle jménem JavaScript není jednoduché. Když ale pomáhá s prosekáním cesty André Heller z Medio Interactive, jde dešifrování nejen AdWords skriptů hned lépe od ruky. Přečtěte si, proč je pro marketéra základní pochopení tohoto jazyka nezbytné a proč jsme si k nám do Brna pozvali právě Andrého.


S00E00: Web je mrtev, ať žije web!

Autor Jakub Horký, 11. 1. 2017

Nastal čas pořádně překopat náš web a chceme, abyste u toho byli s námi. Proč jsme se rozhodli pro průběžné změny namísto kompletního redesignu? A jaké jsou hlavní (ne)výhody tohoto přístupu? Přečtěte si pilot seriálu, se kterým se budete v příštích měsících pravidelně setkávat.


Hravě a brandově s canvas

Autor Adéla Lišková, 16. 12. 2016

Více než devadesát procent uživatelů po celém světě otevírá Facebook ze svého mobilu. Dvě třetiny všech uživatelů jsou dokonce aktivní primárně na svém mobilu. Není proto divu, že tento technologický gigant přišel s hravým reklamním formátem jako dělaným pro dotykové displeje. Mluvíme samozřejmě o canvas, který je marketérům k dispozici od letošního února. Inspirujte se!


Jak vložit Facebook komentáře na web

Autor Martin Pešout, 30. 11. 2016

Chcete podpořit aktivní diskuzi na svých stránkách? Přidejte na web Facebook plugin s komentáři a zůstaňte v kontaktu se svými návštěvníky. S naším aktualizovaným návodem to zvládne každý. Vrhněte se na integraci krok za krokem!


Krok za krokem: Jak na remarketing v Google AdWords

Autor Patrik Chalupa, 10. 11. 2016

Remarketing v AdWords patří mezi nejvyužívanější nástroje v online marketingu. Pro základní nastavení přitom nepotřebujete specialistu. Uložte si náš checklist a nastavte si remarketing sami, protože praktických návodů není nikdy dost!



MeasureCamp Praha 2016

Autor Jan Gol, 7. 10. 2016

MeasureCamp patří mezi naše nejoblíbenější konference. Letos jsme na jeho historicky druhé české mutaci uspořádali hned dvě diskuze. Honza Gol se věnoval algoritmům pro detekování problémů a Adam Šilhan zaměřil svoji pozornost na způsoby vyhodnocování retargetingu. Projděte si náš report!