11+1 důvod, proč igloonet

Sticky
Autor David Pohorský, 19. 8. 2015
FB_proc_igloo_1200x628

Po sedmi letech v onlinu a jedné agentuře jsem se rozhodl změnit zaměstnavatele. Dohodl jsem se s igloonetem. Nedávno mi skončila zkušební doba a můžu říct, že změny opravdu nelituji. Doufám, že toho nelitují ani moji noví kolegové.



Chyby a varování v Merchant feedu a jak se s nimi vypořádat

Autor Aneta Svobodová, 21. 7. 2015
FB_merchant_feed

Správný XML feed je klíčový pro relevanci produktů v produktových kampaních. Co dělat, když se PLA nezobrazují a Google hází chyby a varování? Ve skutečnosti není těžké se jim vyvarovat. Chce to hlavně dodržet několik pravidel. Nebudu se zabývat nastavením PLA, ale zaměřím se na chyby v Google Merchant feedu.


Výprava na letní PPC Camp

aside
Written by Patrik Chalupa on 15. 7. 2015
Facebook

O víkendu slavili všichni zapálení PPCčkaři svůj svátek. V pohádkovém Rejvízi se konala akce s krycím názvem Letní PPC Camp, kde nechyběla česká špička online marketingu. Sešlost měla na starosti Markéta Kabátová, což samo o sobě vypovídá o kvalitě setkání. O účast byl velký zájem, proto jsme neváhali a přihlášku poslali co nejdříve, abychom reprezentovali igloo v hojném počtu.


Prokliky měníme za kliky

Autor Lukáš Havlík, 23. 6. 2015
Workout

Nebudu vám lhát. Našli jsme pravdu ve workoutu. A možná mi to nebudete věřit, ale cvičí snad půlka igloo! Nejde nám přitom až tak o hřmotné bicáky zmazané samoopalovákem, nejde nám ani o břišní vlnobití. Prostě se jen každý den vyhoupneme z křesel a protáhneme zkamenělé klouboví.


Co přineslo Shopexpo 2015

Autor Michal Šindlář, 9. 6. 2015
FB 9-6-2015 Shopexpo

Marketingoví dobrodruzi trávili parné dny minulého týdne na konferenci v netradičním prostředí Dolních Vítkovic. Ostravské Shopexpo slibovalo největší a nejkomplexnější e-commerce networkingovou akci ve střední Evropě. Která očekávání se naplnila?


Young Lions: dva tučňáci napospas lví smečce

Autor Veronika Jozifová, 23. 4. 2015
FB 22-4-2015 Young Lions

Soutěž Young Lions umožňuje kreativcům do 28 let poměřit síly s těmi nejlepšími z oboru. Přestože v igloonetu se zaměřujeme primárně na výkonnostní marketing, přihlásili jsme se s Honzou do kategorie Cyber. Proč nás letošní zadání zklamalo?


CSI Lab: 29 žen, 6 problémů a 5 klobouků

Autor Klaudie Semelová, 15. 4. 2015
CSI LAB CABELS

Markeťáci jsou jedná velká rodina. I přes vzájemnou konkurenci jsme zvyklí společně se setkávat a rozvíjet. Proto jsme se s Anetou 25. března vydaly do pražské centrály Google.cz diskutovat na téma ženy v digitálním marketingu. Je nás v oboru opravdu málo, nebo nejsme dostatečně vidět?


Zápisky z cest: vzpomínky na můj třetí Measurecamp

Autor Adam, 1. 4. 2015
MeasureCamp

Pokaždé jsem jel na MeasureCamp s odlišným cílem. Na prvním jsem se chtěl dozvědět nejnovější postupy a hardcore technické vychytávky. Na druhém se naučit pořádně pracovat s Google Tag Managerem (mimochodem doporučuji jak workshop Douga Halla, tak Sima Ahavy). Od posledního Measurecampu jsem ale pořádně nic nečekal.


Šetřte čas se správou Facebook kampaní díky Power Editoru

Autor Jan Koudela, 12. 3. 2015
Power Editor 13.3. Ad

Děláme pro naše klienty Facebook remarketing ve velkém. Přestože existuje řada dalších nástrojů, využíváme primárně Power Editor. Umožňuje nám rychle a jednoduše vytvářet či duplikovat větší počet reklam a sestav v rámci široké struktury kampaní. Není sice dokonalý, ale je intuitivní a vždy o krok napřed.