Jak vytvořit personu v 6 krocích

Autor Peter Novák, 21. 1. 2022

Persony jsou skvělý nástroj, s kterým poznáte cílovou skupinu opravdu do hloubky. Musíte je ale navrhnout tak, aby vašemu týmu skutečně pomohly. Ukážu vám, jak na to a odhalím nejčastější pasti, do kterých se při tvorbě můžete chytit.


Večírkování v igloonetu

Autor Barbora Michalčíková, 30. 11. 2021

Na igloo blogu často píšeme o marketingu, vývoji nebo hostingu. Jsme ale firma se zaměstnanci a k tomu patří i stmelování kolektivu pomocí nejrůznějších akcí. Přečtěte si, jak nad nimi přemýšlíme a proč je vlastně děláme. V závěru najdete tipy na program a hry, které slavily největší úspěch.


Cookie lišta: Přehled změn a nejasností od 1. 1. 2022

Autor Adam Šilhan, 25. 11. 2021

Od 1. 1. 2022 platí nová pravidla pro sběr uživatelských dat. Probrali jsme to s právníky a přinášíme přehledný seznam všech změn i sporných oblastí.

Aktualizováno na základě doporučení Úřadu na ochranu osobních údajů ke cookie problematice.


Začínáme s e-mailingem

Autor Eliška Hypšmanová, 12. 11. 2021

E‑mailing je jedním z nejosobnějších přístupů v marketingu. Dá se personalizovat tak dobře, že si koncový uživatel bude připadat, jako byste psali přímo jemu. Pomůže budovat značku i vztahy se zákazníky, a v neposlední řadě vám vydělá balík peněz. Musíte na to ale jít správně.



Jak využít Facebook pro náborové kampaně

Autor Ondřej Král, 29. 6. 2021

Hledání nových zaměstnanců přes Facebook má řadu výhod. Ukážu vám, jaké možnosti tahle sociální síť v náborových kampaních nabízí.



Facebook a iOS 14: Připravte se na změny

Autor Ondřej Král, 11. 3. 2021

Markeťáci panikaří, opatření kolem iOS 14 zásadně mění pravidla pro facebookovou reklamu. Neberte je na lehkou váhu a připravte se s naším článkem.


Mám si pořídit bezpečnostní klíč?

Autor Ondra Kudlík, 14. 12. 2020

Bezpečnostní klíč jste už možná někdy zahlédli. Jedná se většinou o zařízení velikosti USB flashky, které můžeme zasunout do USB portu nebo propojit s mobilem přes NFC. K čemu se  vlastně používá? A proč bychom ho měli chtít?


Naučte se analyzovat uživatele na Facebooku

Autor Ondřej Král, 1. 12. 2020

Naučte se používat nástroj Audience Insights a zanalyzujte vaše fanoušky nebo rovnou celou facebookovou populaci. Je zcela zdarma a umí toho víc, než se na první pohled zdá.