Lesk a bída atribucí

Sticky
Autor Adam Šilhan, 17. 7. 2017

Jak vyhodnocujeme úspěšnost a proč si myslíme, že se od atribučních modelů očekává nesplnitelné? Přestaňte hledat svatý grál a začněte experimentovat. Anti-clickbait alert! První dva odstavce jsou stručný exkurz do historie atribučního modelování.


Inzerujeme na Waze a pomáháme řidičům zaparkovat

Autor Lukáš Havlík, 28. 6. 2017

Waze, nepatrný hatchback mezi sociálními sítěmi. Přesto se jedná o užitečnou součást marketingového vozoparku, zejména pokud vábíte oči aktivního motoristy. Mrkněte spolu s námi pod kapotu populární navigace. Po cestě narazíte i na aerodynamický test!



Přechod webu z Compassu na PostCSS

Autor Martin Kolář, 2. 5. 2017

Dobře zvolené technologie šetří čas a zpříjemňují celý proces vývoje webu. Podívejte se, jak jsme přecházeli z Compassu na PostCSS, které nám generují výsledné CSS. Pokud nechcete číst návod, pusťte si rovnou video pod článkem a nastavte konečně správně svou workflow.


S čím u nás pracují kodéři

Autor Martin Kolář, 4. 4. 2017

Kodéřina je těžká dřina, i když Sublime rozšíříte o všechny dostupné pluginy. Jaké využíváme nástroje, abychom zefektivnili svoji práci? Proč pro nás začíná být Photoshop noční můrou? Zapomeňte na jQuery a staňte se moderním kodérem!




S01E02: Nové kódy

Autor Martin Kolář, 9. 3. 2017

Měníme svůj web a musíme se vypořádat se stávajícím kódem. Jaké technologie budeme nově používat a jak zabráníme tomu, abychom se v novém kódu neztratili? Doporučujeme nejen všem webovým vývojářům!



Digitální employer branding

Autor Jan Koudela, 24. 2. 2017

Vlastníte firmu nebo je vaším úkolem řešit získávání nových zaměstnanců? Využijte STDC framework a rozdělte zaměstnanecký cyklus na fáze pro lepší plánování vašeho náboru. Employer branding sice není pro každého, ale bez základního vymezení značky a analýzy potřeb se neobejdete.