TEST: Jaký vliv má MPA formát na DPA kampaně?

Sticky
Autor Veronika Jozifová, 28. 3. 2017

Od začátku září do konce listopadu 2016 jsme na reklamním účtu MT-nábytek.cz testovali, jaký mají multiproduktové reklamy vliv na dynamický remarketing. Provedeme vás celým procesem návrhu testu, jeho měřením a způsobem vyhodnocení. Pojďte s námi zjistit, jak to celé dopadlo.



S01E02: Nové kódy

Autor Martin Kolář, 9. 3. 2017

Měníme svůj web a musíme se vypořádat se stávajícím kódem. Jaké technologie budeme nově používat a jak zabráníme tomu, abychom se v novém kódu neztratili? Doporučujeme nejen všem webovým vývojářům!



Digitální employer branding

Autor Jan Koudela, 24. 2. 2017

Vlastníte firmu nebo je vaším úkolem řešit získávání nových zaměstnanců? Využijte STDC framework a rozdělte zaměstnanecký cyklus na fáze pro lepší plánování vašeho náboru. Employer branding sice není pro každého, ale bez základního vymezení značky a analýzy potřeb se neobejdete.


S01E01: Patička

Autor Jakub Horký, 20. 2. 2017

Začínáme s postupnou proměnou našeho webu a jako první to schytala zastaralá patička. Zlepšili jsme její responzivní zobrazení, připojili přihlášení do newsletteru na API a doplnili aktuální počet volných pozic. Vyzkoušejte ji!


Vítejte na Planetě her

Autor Barbora Michalčíková, 7. 2. 2017

Planetaher.cz vládne českému trhu deskových her již deset let a patří mezi naše full service klienty. Staráme se o výkonnostní online marketing, děláme e-shop a zajišťujeme hosting. Zamilujte se s námi do deskovek!


JavaScript pro marketéry

Autor Adam Šilhan, 23. 1. 2017

Proniknout do džungle jménem JavaScript není jednoduché. Když ale pomáhá s prosekáním cesty André Heller z Medio Interactive, jde dešifrování nejen AdWords skriptů hned lépe od ruky. Přečtěte si, proč je pro marketéra základní pochopení tohoto jazyka nezbytné a proč jsme si k nám do Brna pozvali právě Andrého.


S00E00: Web je mrtev, ať žije web!

Autor Jakub Horký, 11. 1. 2017

Nastal čas pořádně překopat náš web a chceme, abyste u toho byli s námi. Proč jsme se rozhodli pro průběžné změny namísto kompletního redesignu? A jaké jsou hlavní (ne)výhody tohoto přístupu? Přečtěte si pilot seriálu, se kterým se budete v příštích měsících pravidelně setkávat.


Hravě a brandově s canvas

Autor Adéla Lišková, 16. 12. 2016

Více než devadesát procent uživatelů po celém světě otevírá Facebook ze svého mobilu. Dvě třetiny všech uživatelů jsou dokonce aktivní primárně na svém mobilu. Není proto divu, že tento technologický gigant přišel s hravým reklamním formátem jako dělaným pro dotykové displeje. Mluvíme samozřejmě o canvas, který je marketérům k dispozici od letošního února. Inspirujte se!