Tučňáci a Digijobs jdou dohromady

Autor Jan Koudela, 19. 9. 2016
Digijobs FB

Vyrazili jsme na smělou misi jménem Digijobs. Postavili jsme vlastní stánek bez stánku, zasoutěžili si se čtyřiceti lidmi, získali více než dvacet zajímavých kontaktů a rozdali celkem pět odměn z dílny našich klientů. Přečtěte si, proč jsme jeli až do Prahy.


The Great Challenge: jak vychovat vývojáře za 6 týdnů

Autor Jakub Horký, 7. 9. 2016
Blog FB Trainee program

Najít vývojáře bývá náročné. Rozhodli jsme se proto, že si vychováme vlastního. Zveřejnili jsme nabídku a obdrželi mraky životopisů, z nichž jsme vybrali tři odhodlané finalist(k)y. Po šesti týdnech tvrdé dřiny máme novou kolegyni Jitku. Přečtěte si, jak probíhal náš trainee program!



Pracujeme s Facebook marketing API bez bolesti

Autor Marek Čepček, 4. 8. 2016
Blog Facebook API Marek

Tento článok je dobrým začiatkom, či už máte v pláne sami používať facebookové API na správu reklám, alebo či vás len zaujíma, čo to za „kúzla“ používajú vývojári. Cieľom nie je priniesť podrobný návod práce s API, ale len zhrnúť základné informácie, výhody a úskalia, na ktoré určite narazíte pri práci, podobne ako sa to stalo mne. Poďte na to!



Grilujeme tučňáky. S láskou

Autor Barbora Michalčíková, 1. 6. 2016
FB Banner 2

Stejně jako se v zimě těšíme na vánoční večírek, s prvním teplem zapomínáme na plavkovou sezónu a grilujeme vše, co nám přijde pod ruku. Pokud vás zajímá, jak si dokážeme společně užívat po práci, čtěte dál. A nebojte se, všichni tučňáci ve zdraví přežili.


TEST: Optimalizace na kliknutí v AdWords

Autor David Pohorský, 26. 4. 2016
Blog 26-4-2016 David Test

AdWords reklamy lze optimalizovat na kliknutí a konverze, nebo je zobrazovat neurčitě. Google svým inzerentům samozřejmě doporučuje kliknutí, protože se mu vyplácí. Vyplatí se i vám? Projděte si výsledky našeho testu!


Automatizace AdWords bidování #2

Autor Ivana Hrazdilová, 8. 4. 2016
Blog 7-4-2016 Automatizace AdWords bidovani 2 FB

MT-Nábytek.cz je nábytkářská jednička na českém e-commerce trhu. Co když její zákazníci častěji nakupují těsně před ukončením akční nabídky? Pak můžeme v posledních dnech navyšovat bidy a zvýšit tržby z akcí. Přečtěte si druhý díl našeho seriálu o automatizaci bidování v AdWords!


Cesta do pekla jménem Pixel Helper

Autor André Heller, 22. 3. 2016
23-3-16 Andre Heller FB

Když se objeví nový nástroj, většina marketérů si ho zamiluje a chce ho všude implementovat. Každý takový nástroj má svého pomocníka na kontrolu měření. Ano, mluvím především o Pixel Helperu, ale také Tag Assistantu a podobných nástrojích. Pokud je s oblibou používáte a sázíte na ně vaši marketingovou pověst, čtěte dál!