Inzerce produktů na Favi poloautomaticky a bez programování
Autor Tým Marketingu, 30. 10. 2023
Nástroje pro inzerci ve Favi, Bianu nebo dalších galeriích nejsou pro optimalizaci úplně přívětivé. Jde o zdlouhavou, nudnou a zbytečně manuální práci, která si zaslouží zautomatizovat. V článku vám ukážeme, jak na to.
Použití measurement protokolu v GA4 vs. UA
Autor Jan Nobilis, 10. 10. 2023
Measurement protokol je skvělý a na použití jednoduchý nástroj. Je vhodný třeba v situacích, kdy potřebujete do Google Analytics posílat data jinak než běžně při zobrazování v prohlížeči jako návštěvník. Má sice svá omezení – nepošlete přes něj přímo geografické informace a data o zařízení, ale na druhou stranu jeho implementace ze strany backendu je velmi jednoduchá a náklady na provoz zanedbatelné.
Rozdíly v datech mezi Universal Analytics a GA4
Autor Adam Šilhan, 21. 7. 2023
Universal Analytics nám postupně přestávají měřit (nakonec to nebyl tak ostrý konec 30. 6., jak se očekávalo). Pokud jste migraci na GA4 brali vážně, pak jste nejspíš nějakou dobu měřili paralelně jak do GA4, tak do Universal Analytics. Je ale rozdíl mezi „měříme do GA4“ a „pracujeme s GA4“. Aby byl přechod méně bolestný, projdeme si hlavní důvody, proč a jak se data mezi nástroji liší.
Předně – drobné nepřesnosti neřešte vůbec. S největší pravděpodobností je způsobuje celkově odlišný model UA vs GA4. Pojďte se s námi podívat, na co se zaměřit, pokud to překračuje přípustnou mez.
Seriál – e-mail marketing v Evropě: Polsko
Autor Marek Pěntoň, 19. 5. 2023
Vítejte v naší nové sérii blogových článků, ve kterých se ponoříme do světa e‑mail marketingu v jednotlivých oblastech a zemích Evropy! Ukážeme vám rozdíly i spojitosti mezi e‑mailingem napříč kontinentem. Pokud zvažujete vstup na určitý trh, pomůžeme vám se v něm zorientovat.
PenguinTalks 2022 – strasti a slasti interní konference
Autor Lukáš Havlík, 27. 2. 2023
V igloo jsme obnovili tradici konferencí #PenguinTalks. Jedno místo, jeden čas a ta nejzásadnější témata. Co nás to popadlo, na co si dát s podobnými nápady pozor a jak to celé dopadlo? Čtěte (skenujte, inspirujte se) dál!
A jelikož mám tu a tam rád checklisty, jeden zdarma a k okamžitému použití najdete na chvostu. 👇🏻
#EmailRestart: 7 tipů jak vdechnout mailingu druhý život
Autor Eliška Hypšmanová, 30. 1. 2023
Druhý ročník E‑mail Restartu přinesl hromadu nových podnětů, jak k tomuto kanálu propagace přistupovat. Pojďte se inspirovat s námi. Sepsali jsme 7 tipů, které nakopnou váš e‑mailing a dodají mu nový rozměr.
Nenechte padat e‑maily příjemcům do spamu
Autor Martin Taraba, 9. 1. 2023
Otázku „Nemáte to ve spamu?“ zná snad každý, kdo kdy použil e‑mail. Jak funguje rozpoznávání nevyžádaných zpráv a co dělat, pokud zprávy padají do spamu, se podíváme v článku.
Jak využít SMS kampaně a nespálit se?
Autor Marek Pěntoň, 15. 11. 2022
Hledáte možnost rozšíření marketingového mixu vaší společnosti nebo klienta? Pak jste možná narazili na SMS kampaně. Lidé tráví na svých chytrých telefonech stále větší a větší množství času, tak proč ho pro propagační aktivity nevyužít ještě víc?
Jak efektivně pečovat o zaměstnance?
Autor Barbora Michalčíková, 25. 10. 2022
Péče o zaměstnance je nedílnou součástí podnikání. Chceme mít zdravé, spokojené, vzdělané a nepřepracované zaměstnance. Jak toho dosahujeme vám přiblížíme v článku.
Jak vytvořit personu v 6 krocích
Autor Peter Novák, 21. 1. 2022
Persony jsou skvělý nástroj, s kterým poznáte cílovou skupinu opravdu do hloubky. Musíte je ale navrhnout tak, aby vašemu týmu skutečně pomohly. Ukážu vám, jak na to a odhalím nejčastější pasti, do kterých se při tvorbě můžete chytit.