Lesk a bída atribucí
Autor Adam Šilhan, 17. 7. 2017
Jak vyhodnocujeme úspěšnost a proč si myslíme, že se od atribučních modelů očekává nesplnitelné? Přestaňte hledat svatý grál a začněte experimentovat. Anti-clickbait alert! První dva odstavce jsou stručný exkurz do historie atribučního modelování.
Inzerujeme na Waze a pomáháme řidičům zaparkovat
Autor Lukáš Havlík, 28. 6. 2017
Waze, nepatrný hatchback mezi sociálními sítěmi. Přesto se jedná o užitečnou součást marketingového vozoparku, zejména pokud vábíte oči aktivního motoristy. Mrkněte spolu s námi pod kapotu populární navigace. Po cestě narazíte i na aerodynamický test!
Automatizace AdWords bidování #3: Simulace chování PPC specialisty
Autor Ivana Hrazdilová, 12. 6. 2017
Největší hráči na e-commerce trhu se již nemohou spoléhat pouze na lidskou obsluhu PPC kampaní. Dokáže manuální bidování obstát proti automatizaci? Přečtěte si třetí díl našeho seriálu o automatizaci bidování v AdWords!
Přechod webu z Compassu na PostCSS
Autor Martin Kolář, 2. 5. 2017
Dobře zvolené technologie šetří čas a zpříjemňují celý proces vývoje webu. Podívejte se, jak jsme přecházeli z Compassu na PostCSS, které nám generují výsledné CSS. Pokud nechcete číst návod, pusťte si rovnou video pod článkem a nastavte konečně správně svou workflow.
S čím u nás pracují kodéři
Autor Martin Kolář, 4. 4. 2017
Kodéřina je těžká dřina, i když Sublime rozšíříte o všechny dostupné pluginy. Jaké využíváme nástroje, abychom zefektivnili svoji práci? Proč pro nás začíná být Photoshop noční můrou? Zapomeňte na jQuery a staňte se moderním kodérem!
TEST: Jaký vliv má MPA formát na DPA kampaně?
Autor Veronika Jozifová, 28. 3. 2017
Od začátku září do konce listopadu 2016 jsme na reklamním účtu MT-nábytek.cz testovali, jaký mají multiproduktové reklamy vliv na dynamický remarketing. Provedeme vás celým procesem návrhu testu, jeho měřením a způsobem vyhodnocení. Pojďte s námi zjistit, jak to celé dopadlo.
Jak na založení AdWords MCC účtu?
Autor Klaudie Semelová, 24. 3. 2017
Potřebujete přidat nového uživatele do svého My Client Center účtu?
Pokud zápolíte s přiřazením práv u spárované e-mail adresy, náš návod vám pomůže.
S01E02: Nové kódy
Autor Martin Kolář, 9. 3. 2017
Měníme svůj web a musíme se vypořádat se stávajícím kódem. Jaké technologie budeme nově používat a jak zabráníme tomu, abychom se v novém kódu neztratili? Doporučujeme nejen všem webovým vývojářům!
AdWords ETA: Konec klasických textových inzerátů
Autor Nikola Šéfrová, 1. 3. 2017
Google v červenci 2016 zveřejnil nový rozšířený formát textových reklam ve vyhledávání. Od letošního února dokonce přestal klasické textové reklamy podporovat úplně. Budou nám chybět? Najděte odpověď v milionech zobrazení.
Digitální employer branding
Autor Jan Koudela, 24. 2. 2017
Vlastníte firmu nebo je vaším úkolem řešit získávání nových zaměstnanců? Využijte STDC framework a rozdělte zaměstnanecký cyklus na fáze pro lepší plánování vašeho náboru. Employer branding sice není pro každého, ale bez základního vymezení značky a analýzy potřeb se neobejdete.