Automatizace AdWords bidování #3: Simulace chování PPC specialisty
Autor Ivana Hrazdilová, 12. 6. 2017
Největší hráči na e-commerce trhu se již nemohou spoléhat pouze na lidskou obsluhu PPC kampaní. Dokáže manuální bidování obstát proti automatizaci? Přečtěte si třetí díl našeho seriálu o automatizaci bidování v AdWords!
Přechod webu z Compassu na PostCSS
Autor Martin Kolář, 2. 5. 2017
Dobře zvolené technologie šetří čas a zpříjemňují celý proces vývoje webu. Podívejte se, jak jsme přecházeli z Compassu na PostCSS, které nám generují výsledné CSS. Pokud nechcete číst návod, pusťte si rovnou video pod článkem a nastavte konečně správně svou workflow.
S čím u nás pracují kodéři
Autor Martin Kolář, 4. 4. 2017
Kodéřina je těžká dřina, i když Sublime rozšíříte o všechny dostupné pluginy. Jaké využíváme nástroje, abychom zefektivnili svoji práci? Proč pro nás začíná být Photoshop noční můrou? Zapomeňte na jQuery a staňte se moderním kodérem!
TEST: Jaký vliv má MPA formát na DPA kampaně?
Autor Veronika Jozifová, 28. 3. 2017
Od začátku září do konce listopadu 2016 jsme na reklamním účtu MT-nábytek.cz testovali, jaký mají multiproduktové reklamy vliv na dynamický remarketing. Provedeme vás celým procesem návrhu testu, jeho měřením a způsobem vyhodnocení. Pojďte s námi zjistit, jak to celé dopadlo.
Jak na založení Google Ads MCC účtu?
Autor Klaudie Semelová, 24. 3. 2017
Potřebujete přidat nového uživatele do svého My Client Center účtu?
Pokud zápolíte s přiřazením práv u spárované e-mail adresy, náš návod vám pomůže.
S01E02: Nové kódy
Autor Martin Kolář, 9. 3. 2017
Měníme svůj web a musíme se vypořádat se stávajícím kódem. Jaké technologie budeme nově používat a jak zabráníme tomu, abychom se v novém kódu neztratili? Doporučujeme nejen všem webovým vývojářům!
AdWords ETA: Konec klasických textových inzerátů
Autor Nikola Šéfrová, 1. 3. 2017
Google v červenci 2016 zveřejnil nový rozšířený formát textových reklam ve vyhledávání. Od letošního února dokonce přestal klasické textové reklamy podporovat úplně. Budou nám chybět? Najděte odpověď v milionech zobrazení.
Digitální employer branding
Autor Jan Koudela, 24. 2. 2017
Vlastníte firmu nebo je vaším úkolem řešit získávání nových zaměstnanců? Využijte STDC framework a rozdělte zaměstnanecký cyklus na fáze pro lepší plánování vašeho náboru. Employer branding sice není pro každého, ale bez základního vymezení značky a analýzy potřeb se neobejdete.
S01E01: Patička
Autor Jakub Horký, 20. 2. 2017
Začínáme s postupnou proměnou našeho webu a jako první to schytala zastaralá patička. Zlepšili jsme její responzivní zobrazení, připojili přihlášení do newsletteru na API a doplnili aktuální počet volných pozic. Vyzkoušejte ji!
Vítejte na Planetě her
Autor Barbora Michalčíková, 7. 2. 2017
Planetaher.cz vládne českému trhu deskových her již deset let a patří mezi naše full service klienty. Staráme se o výkonnostní online marketing, děláme e-shop a zajišťujeme hosting. Zamilujte se s námi do deskovek!