Vyšperkujte si dynamickou reklamu na Facebooku

Autor Adéla Lišková, 5. 12. 2018

Pro e‑shopy jsou takřka nezbytností, pro jiné druhy byznysu originálním rozšířením. Řeč je o dynamických reklamách - nejvýkonnější a nejpersonalizovanější formě reklamy, jakou Facebook nabízí. Ověřte si, zda využíváte všechny nové prvky, které se v posledních měsících objevily.


Matematický hon na obchoďáka

Autor Barbora Michalčíková, 20. 11. 2018

Nedávno jsme v igloo hledali obchoďáka a nemohli jsme se shodnout, jaké náborové kanály zvolit. Bude lepší reklama na Facebooku nebo na jobs.cz? Jak zasáhnout relevantní publikum a nevyhodit zbytečně moc peněz? Vytvořili jsme unikátní rozhodovací framework (ve skutečnosti triviální tabulku), který nám pomohl utřídit myšlenky a určit vítěze – zkuste ho taky.


Výběr SSL certifikátu v době Let’s Encrypt

Autor Ondra Kudlík, 23. 10. 2018

Chcete přejít na HTTPS, ale nevyznáte se v SSL certifikátech?

Pokud jste se konečně rozhodli, že váš webový projekt potřebuje HTTPS, může vás hned na začátku zarazit výběr SSL certifikátu. Provedu vás tím, co to SSL certifikáty vlastně jsou, nad čím se budete rozhodovat a jak si nějaký bez obav pořídit.


RFM: Analýza zákazníků v kostce

Autor Lukáš Nejedlý, 26. 3. 2018

RFM analýza je jednoduchý způsob segmentace zákazníků, umožňující zlepšit cílení kampaní, snížit náklady a zvýšit návratnost. Znáte své nejvěrnější zákazníky, anebo naopak ty ztracené, kterým nemusíte zbytečně věnovat rozpočty? Podívejte se, jak analýzu používáme my.


PenguinTalks: Ukaž, na čem děláš

Autor Jan Koudela, 9. 10. 2017

Dostaňte zaměstnance na jedno místo, nechte je představit výsledky své práce a odměňte je za aktivitu. Budujete tím sounáležitost a vytváříte prostředí pro zdravé soutěžení. Firemní kultura jsou rituály. Naším novým rituálem jsou PenguinTalks.



Checklist: Přechod na HTTPS

Autor Lukáš Havlík, 11. 9. 2017

Už od začátku tohoto roku začaly prohlížeče při zadávání dat varovat před weby, které ještě nepřešly na HTTPS. Pokud na takovém webu chcete vyplnit např. login nebo zadat něco do vyhledávání, vyskočí vám upozornění, že vkládání dat není bezpečné. A to pochopitelně řadu lidí od použití vašeho webu či e-shopu odradí.


UX TIP: Sdílený košík mezi zařízeními

Autor Jakub Horký, 2. 8. 2017

Co když si návštěvník vašeho e‑shopu nejprve vybere zboží na mobilu při cestě z práce, ale chce nakoupit až doma na počítači? A co když se nepřihlásí a vybere si mezitím další produkt? Sjednoťte mu košíky, ať se sám rozhodne!


Lesk a bída atribucí

Autor Adam Šilhan, 17. 7. 2017

Jak vyhodnocujeme úspěšnost a proč si myslíme, že se od atribučních modelů očekává nesplnitelné? Přestaňte hledat svatý grál a začněte experimentovat. Anti-clickbait alert! První dva odstavce jsou stručný exkurz do historie atribučního modelování.


Inzerujeme na Waze a pomáháme řidičům zaparkovat

Autor Lukáš Havlík, 28. 6. 2017

Waze, nepatrný hatchback mezi sociálními sítěmi. Přesto se jedná o užitečnou součást marketingového vozoparku, zejména pokud vábíte oči aktivního motoristy. Mrkněte spolu s námi pod kapotu populární navigace. Po cestě narazíte i na aerodynamický test!