JavaScript pro marketéry

Autor Adam Šilhan, 23. 1. 2017

Proniknout do džungle jménem JavaScript není jednoduché. Když ale pomáhá s prosekáním cesty André Heller z Medio Interactive, jde dešifrování nejen AdWords skriptů hned lépe od ruky. Přečtěte si, proč je pro marketéra základní pochopení tohoto jazyka nezbytné a proč jsme si k nám do Brna pozvali právě Andrého.


S00E00: Web je mrtev, ať žije web!

Autor Jakub Horký, 11. 1. 2017

Nastal čas pořádně překopat náš web a chceme, abyste u toho byli s námi. Proč jsme se rozhodli pro průběžné změny namísto kompletního redesignu? A jaké jsou hlavní (ne)výhody tohoto přístupu? Přečtěte si pilot seriálu, se kterým se budete v příštích měsících pravidelně setkávat.


Hravě a brandově s canvas

Autor Adéla Lišková, 16. 12. 2016

Více než devadesát procent uživatelů po celém světě otevírá Facebook ze svého mobilu. Dvě třetiny všech uživatelů jsou dokonce aktivní primárně na svém mobilu. Není proto divu, že tento technologický gigant přišel s hravým reklamním formátem jako dělaným pro dotykové displeje. Mluvíme samozřejmě o canvas, který je marketérům k dispozici od letošního února. Inspirujte se!


Jak vložit Facebook komentáře na web

Autor Martin Pešout, 30. 11. 2016

Chcete podpořit aktivní diskuzi na svých stránkách? Přidejte na web Facebook plugin s komentáři a zůstaňte v kontaktu se svými návštěvníky. S naším aktualizovaným návodem to zvládne každý. Vrhněte se na integraci krok za krokem!


Krok za krokem: Jak na remarketing v Google AdWords

Autor Patrik Chalupa, 10. 11. 2016

Remarketing v AdWords patří mezi nejvyužívanější nástroje v online marketingu. Pro základní nastavení přitom nepotřebujete specialistu. Uložte si náš checklist a nastavte si remarketing sami, protože praktických návodů není nikdy dost!



MeasureCamp Praha 2016

Autor Jan Gol, 7. 10. 2016

MeasureCamp patří mezi naše nejoblíbenější konference. Letos jsme na jeho historicky druhé české mutaci uspořádali hned dvě diskuze. Honza Gol se věnoval algoritmům pro detekování problémů a Adam Šilhan zaměřil svoji pozornost na způsoby vyhodnocování retargetingu. Projděte si náš report!



Tučňáci a Digijobs jdou dohromady

Autor Jan Koudela, 19. 9. 2016

Vyrazili jsme na smělou misi jménem Digijobs. Postavili jsme vlastní stánek bez stánku, zasoutěžili si se čtyřiceti lidmi, získali více než dvacet zajímavých kontaktů a rozdali celkem pět odměn z dílny našich klientů. Přečtěte si, proč jsme jeli až do Prahy.


The Great Challenge: jak vychovat vývojáře za 6 týdnů

Autor Jakub Horký, 7. 9. 2016

Najít vývojáře bývá náročné. Rozhodli jsme se proto, že si vychováme vlastního. Zveřejnili jsme nabídku a obdrželi mraky životopisů, z nichž jsme vybrali tři odhodlané finalist(k)y. Po šesti týdnech tvrdé dřiny máme novou kolegyni Jitku. Přečtěte si, jak probíhal náš trainee program!