15 great tips for Facebook Advertising
Autor Jindřich Fáborský, 22. 8. 2012
Facebook advertising is not only about creating the account, developing one ad text and spending 100 USD budget. Creating a successful PPC campaign on Facebook is like baking tempting cupcakes. At first you need to know the proper recipe (all ingredients, amount, and the process). Then you must know what your customers like (target group), be experienced, and invest all the care and passion into what you are doing. Well, this article provides some useful tips to make your ads even better.
Author: Ondřej Hošt, Lupa.cz, Source: Tuesday.cz
6 marketingových přednášek z TEDu, které musíte vidět
Autor Irena Šovčíková, 23. 7. 2012
Marketing i TED se řadí mezi věci, které nás všeobecně opravdu hodně baví. A protože obojí jde velmi dobře dohromady, rozhodli jsme se pro vás připravit článek s výstupy, které by měl vidět každý nadšenec do marketingu. Přejeme vám příjemnou zábavu. Mimochodem, už teď netrpělivě vyhlížíme další český TEDx, který by měl být na podzim v Brně. Uvidíme se tam?
15 super tipů pro reklamu na Facebooku
Autor Irena Šovčíková, 13. 6. 2012
Pokud jste v poslední době navštívili více než jednu z marketingových akcí, troufám si odhadovat, že jste našeho markeťáka Jindru Fáborského už někde potkali, třeba na jedné z jeho přednášek. Naposledy byl k vidění na konferenci Firmy v sociálních sítích s prezentací 15 tipů pro reklamu na Facebooku, což je přesně téma, kterému se v tomto článku budeme věnovat.
Autor: Ondřej Hošt, Lupa.cz, Zdroj: Tuesday.cz
Ohlédnutí za workshopem o sociálních sítích
Autor Jindřich Fáborský, 27. 4. 2012
Čtvrteční podvečer jsme věnovali workshopu o sociálních sítích, který se konal v brněnských kancelářích Michala Janíka. Pro tento workshop jsme připravovali krátkou, asi hodinovou přednášku, která nakonec nesla název "O Facebook marketingu, komunikaci, nové Timeline a četných mýtech". Slajdy z této prezentace si můžete prohlédnout pod tímto textem, stáhnout případně ze slideshare a další informace pak najít např. na webu Michala Janíka.
Aktuálně: Facebook dnes změnil zadávání placených reklam (Facebook Ads)
Autor Jindřich Fáborský, 15. 4. 2012
Placená reklama na Facebooku (Facebook Ads) je poslední dobou terčem velkého množství změn. Server Marketing Journal nás informoval dne 23. března, že Facebook chystá zmenšení prostoru pro reklamní obrázek i tělo inzerátu ve svých placených reklamách. Ke zkrácení prostoru pro reklamní text ze 135 na 90 znaků skutečně došlo dne 11. dubna - jako první jsme o tom informovali na našem Twitteru.
Nový vzhled Facebook stránek (Timeline pro stránky) - vše, co potřebujete vědět
Autor Jindřich Fáborský, 13. 3. 2012
Už jste možná zaslechli, že 29.2. představil Facebook na konferenci fMC podstatné změny firemních Facebook stránek. Firmy dostávají od 29.2. možnost a od 30.3. povinnost používat nový vzhled stránek - Timeline for Pages. Konference přinesla novinky rovněž ze světa reklamy na Facebooku, nicméně změny profilů jsou naprosto stěžejní, a proto jsme se rozhodli celou věc shrnout a vybrat pro vás hodnotné zdroje pro další studium.
Integrace Facebook komentářů do webových stránek
Autor Martin Pešout, 17. 2. 2012
Díky Facebook pluginu s komentáři získáte diskuzní platformu přímo na vašem webu. Připravili jsme pro vás postup, jak jej jednoduše vložíte do kódu. Přečtěte si náš aktualizovaný návod!
Na Google Plus o marketingu a vzdělávání
Autor Jindřich Fáborský, 13. 2. 2012
Stále více a více se v naší firmě zajímáme o vzdělávání, přednášení, zajímavé české i zahraniční komunity a také o marketing. Ve vzdělávání i marketingu se aktivně angažujeme a máme dobrý přehled o důležitých zdrojích, novinkách a příležitostech. Současně s tím jsme řešili otázku využití atraktivní sociální sítě Google Plus. Nemohlo to skončit jinak než skloubením příjemného s užitečným.
Určujte relativní velikost fontů pomocí CSS3
Autor Martin Pešout, 9. 2. 2012
Pokud budeme vytvářet kaskádové styly pro nový web, máme v podstatě dvě možnosti, jak zapsat velikosti fontů. Jedna z nich je definovat vše "napevno", například pomocí rozměru v pixelech. Druhou možností je určit velikost relativně vůči nadřazenému HTML elementu. Oba způsoby mají své výhody i nevýhody. CSS3 však rozšiřuje definici relativních rozměrů o novou jednotku, tzv. rem, a snaží se tak vnést do celé problematiky větší zjednodušení zápisu.
Otevřme dveře kreativitě - JsmeMarketing
Autor Jindřich Fáborský, 29. 12. 2011
Nejsi spokojený s úrovní, osnovou a získanými znalostmi z marketingových předmětů ve škole? Připadá ti, že tohle možná nebude tak úplně stačit k získání zajímavé a dobře placené práce? Máš chuť dělat něco smysluplného, něco navíc? Máš chuť vyniknout, dělat kreativní věci a seznámit se přitom se zajímavými lidmi? Nebo dokonce již pracuješ v marketingu se sociálními sítěmi, chceš se dál vzdělávat a na oplátku poskytnout ostatním své zkušenosti? Sleduj JsmeMarketing.