Rozhovor: Brian Honigman

Autor Irena Šovčíková, 5. 9. 2012

Našim dalším zpovídaným se stal Brian Honigman, mladý manažer online marketingu u oděvní značky Marc Ecko Enterprises, pravidelný přispěvatel pro Mashable, Business Insider a několik dalších webů. S Brianem jsme mluvili o SEO, bloggování i o sociálních sítích obecně. Je podle Briana SEO mrtvé? Jak reagovat na špatné reakce na sociálních sítích? To vše a spoustu dalšího se dozvíte v tomto inspirativním rozhovoru.


Rozhovor: Brian Carter - 2. část

Autor Irena Šovčíková, 29. 8. 2012

Minulý týden jsme vám přinesli 1. díl rozhovoru s uznávaným expertem na on-line marketing a sociální sítě, Brianem Carterem. Pokud vám unikl, můžete si ho přečíst zde. Dnes pro vás máme připravené jeho pokračování, ve kterém jsme s Brianem rozebírali problematiku ROI na Facebooku, největší chyby ve Facebook marketingu za rok 2012 a také jsme mu položili otázky, které zajímaly naše fanoušky na Facebooku. Příjemnou zábavu při čtení.


Interview: Brian Carter - 1. part

Autor Irena Šovčíková, 24. 8. 2012

We are looking for inspiration and experience not only in Czech Republic, but we are interested in content from foreign countries, we visit foreign conferences and speak with marketers from UK, USA and other countries as well. We've got this idea to share the inspiration and interesting opinions through interviews with interesting people from our business field. The first one to interview was online marketing expert, contributor on Mashable or Search Engine Journal , just to name few, author of The Facebook Marketing, speaker and comedian. Ladies and gentlemen, please welcome Brian Carter.


Rozhovor: Brian Carter - 1. část

Autor Irena Šovčíková, 22. 8. 2012

Dlouhodobě nehledáme inspiraci a zkušenosti jenom v ČR, ale zajímáme se o obsah ze zahraničí, navštěvujeme zahraniční konference a komunikujeme s markeťáky z Británie, USA i dalších zemí. Napadlo nás, že by nebylo špatné, inspiraci a zajímavé názory šířit dále, třeba formou rozhovorů se zajímavými zahraničními lidmi z oboru. A začneme pěkně zostra, hned prvním zpovídaným je Brian Carter, světově uznávaný expert na online marketing, přispěvatel na Mashable, Search Engine Journal a několik dalších stránek, autor knihy The Facebook Marketing, speaker a mnoho dalšího.


15 great tips for Facebook Advertising

Autor Jindřich Fáborský, 22. 8. 2012

Facebook advertising is not only about creating the account, developing one ad text and spending 100 USD budget. Creating a successful PPC campaign on Facebook is like baking tempting cupcakes. At first you need to know the proper recipe (all ingredients, amount, and the process). Then you must know what your customers like (target group), be experienced, and invest all the care and passion into what you are doing. Well, this article provides some useful tips to make your ads even better.

Author: Ondřej Hošt, Lupa.cz, Source: Tuesday.cz


6 marketingových přednášek z TEDu, které musíte vidět

Autor Irena Šovčíková, 23. 7. 2012

Marketing i TED se řadí mezi věci, které nás všeobecně opravdu hodně baví. A protože obojí jde velmi dobře dohromady, rozhodli jsme se pro vás připravit článek s výstupy, které by měl vidět každý nadšenec do marketingu. Přejeme vám příjemnou zábavu. Mimochodem, už teď netrpělivě vyhlížíme další český TEDx, který by měl být na podzim v Brně. Uvidíme se tam?


15 super tipů pro reklamu na Facebooku

Autor Irena Šovčíková, 13. 6. 2012

Pokud jste v poslední době navštívili více než jednu z marketingových akcí, troufám si odhadovat, že jste našeho markeťáka Jindru Fáborského už někde potkali, třeba na jedné z jeho přednášek. Naposledy byl k vidění na konferenci Firmy v sociálních sítích s prezentací 15 tipů pro reklamu na Facebooku, což je přesně téma, kterému se v tomto článku budeme věnovat.

Autor: Ondřej Hošt, Lupa.cz, Zdroj: Tuesday.cz


Ohlédnutí za workshopem o sociálních sítích

Autor Jindřich Fáborský, 27. 4. 2012

Čtvrteční podvečer jsme věnovali workshopu o sociálních sítích, který se konal v brněnských kancelářích Michala Janíka. Pro tento workshop jsme připravovali krátkou, asi hodinovou přednášku, která nakonec nesla název "O Facebook marketingu, komunikaci, nové Timeline a četných mýtech". Slajdy z této prezentace si můžete prohlédnout pod tímto textem, stáhnout případně ze slideshare a další informace pak najít např. na webu Michala Janíka.


Aktuálně: Facebook dnes změnil zadávání placených reklam (Facebook Ads)

Autor Jindřich Fáborský, 15. 4. 2012

Placená reklama na Facebooku (Facebook Ads) je poslední dobou terčem velkého množství změn. Server Marketing Journal nás informoval dne 23. března, že Facebook chystá zmenšení prostoru pro reklamní obrázek i tělo inzerátu ve svých placených reklamách. Ke zkrácení prostoru pro reklamní text ze 135 na 90 znaků skutečně došlo dne 11. dubna - jako první jsme o tom informovali na našem Twitteru.


Nový vzhled Facebook stránek (Timeline pro stránky) - vše, co potřebujete vědět

Autor Jindřich Fáborský, 13. 3. 2012

Už jste možná zaslechli, že 29.2. představil Facebook na konferenci fMC podstatné změny firemních Facebook stránek. Firmy dostávají od 29.2. možnost a od 30.3. povinnost používat nový vzhled stránek - Timeline for Pages. Konference přinesla novinky rovněž ze světa reklamy na Facebooku, nicméně změny profilů jsou naprosto stěžejní, a proto jsme se rozhodli celou věc shrnout a vybrat pro vás hodnotné zdroje pro další studium.