igloonet nám ukázal cestu, jak efektivně vést kampaně, které nám ve vlastní režii nefungovaly.


Martin Hrabálek

ředitel Planety Her


Domluvte si schůzku zdarma

Pozadí

Planeta Her je jeden z největších prodejců společenských a deskových her v České republice. Od založení roku 2007 se jim dařilo stále růst. V roce 2013 však narazili na limity přirozeného růstu.

Planeta Her se o marketing starala interně. Používala PPC, zbožové srovnávače (Heuréku a Zboží).

Cíl

Zvrátit stagnaci a dosáhnout zvýšení oproti loňskému roku – jak na eshopu, tak na Brněnské prodejně.


Strategie

Vzhledem k nastupující Vánoční sezóně jsme se rozhodli využít, co nejvíce „rychlé marketingové nástroje“ - tedy ty, kde oslovujeme zákazníka ve finální fázi nákupního cyklu a které navíc můžeme v krátké době spustit.

  • nastavení analytiky – základ pro lepší sledování a vyhodnocování
  • PPC – předělání kampaní, jejich rozšíření, přidání remarketingu
  • zbožové srovnávače – úprava feedů, změna nabídek, nastavení Google nákupů

Pracovali jsme tedy se stejnými propagačními nástroji, které již tým Planety Her používal, pouze jsme se je rozhodli zefektivnit.


Další spolupráce

Poté, co se nám podařilo zlepšit situaci díky úpravě PPC kampaní a zbožových srovnávačů můžeme začít věnovat úsilí dlouhodobějším aktivitám. Více tedy pracujeme se sociálními sítěmi a chystáme se na větší SEO zásahy, případně vytvoření nového eshopu – abychom návštěvníkům zjednodušili nákupní cestu a aby se na stránky rádi vraceli.


Můžeme pomoci i vám

Zaujali jsme vás? Domluvte si konzultaci zdarma.

Vedu igloo tým marketingu. Starám se, aby to, co děláme bylo stále na špičce. Vysněným dítkem je pro mě data tým, který je pro mě čím dál větší prioritou.

Adam Šilhan

chlapec z marketingu

Adam Šilhan