Nastavte si dynamický remarketing s Google Merchants

Autor Matěj Nosál, 2. 4. 2014

Začínáme

V minulém článku jsem se vám popsal, jak nastavit Remarketing: Podrobný návod na vašem webu. Pokud jste návod ještě nečetli, bude lepší, když začnete nejprve s ním. U pokročilejšího remarketingu si už nevystačíme s pouhými statickými bannery, se základním kódem ani nastavením. V AdWords budeme potřebovat pomoc od dobrého přítele Google Merchants Center. Když se tyto dvě služby spojí, dostáváme do rukou dvě velice účinné konverzní zbraně - Dynamický remarketing a Produktové kampaně (PLA)!


Zjednodušte si práci s Google Analytics

Autor Adam Šilhan, 17. 3. 2014

V Google Analytics se můžeme snadno ztratit a jako bonus při tom zabít spoustu času. Je celkem jedno, jestli je analytika převážná část naší práce, nebo jenom její zlomek. Čas, který ušetříme, můžeme věnovat daleko užitečnějším věcem, jako je příprava hypotéz, další studium analytiky, nebo aplikaci toho, co jsme v GA zjistili. Jak můžeme pracovat s Google Analytics co nejefektivněji?


Proč je dobré mít váš podnik na Foursquare

Autor Ondřej Kašpárek, 4. 3. 2014

Ve svém článku se chci blíže podívat na možnosti propagace, které nabízí, u nás zatím ne příliš rozšířená, služba Foursquare. Pokud vás zajímá, v čem tkví výhody a nevýhody této sociální sítě, čtěte dál. Chci ukázat, jak a proč tuto síť využít k propagaci vašeho podniku, stejně jako se zamyslet nad tím, proč není síť využívána více uživateli, a jak je možné současnou situaci změnit.


Cílení reklam ve Facebook Ads - malé zamyšlení nad cílovými skupinami

Autor Veronika Jozifová, 18. 2. 2014

Důležitost cílení reklamního sdělení je jedním ze základních principů marketingu. Každý, kdo se o tento obor zajímá, je jistě dobře obeznámen s klasickou tříbodovou strategií: segmentace-targeting-possitioning. Facebook Ads přináší způsob, jak si s cílením dostatečně vyhrát a dává inzerentům do rukou poměrně přehledný nástroj, díky kterému můžeme nejen vcelku dobře identifikovat cílovou skupinu a určit potenciální dosah naší kampaně, ale také přináší variaci možností, jak o své cílové skupině uvažovat.



SEO workshop s Evanem Fishkinem

Autor Adam Šilhan, 18. 11. 2013

Minulý týden jsem měl možnost účastnit se intenzivního SEO bootcampu s Evanen Fishkinem, který v současnosti vede SEO v MSN.

Díky Pavlovi jsem se o akci vůbec dozvěděl a měl možnost získat na ni 50% slevu. Rozhodl jsem se celkem narychlo a bohužel jsem měl o akci trochu mylné představy. SEO bootcamp nebyl totiž zaměřen na marketéry a SEO praktikanty, ale na majitele a senior pozice v "classified media" odvětví. To jsem si měl zjistit dopředu.




Základní strukturální tagy v HTML5

Autor Martin Pešout, 17. 9. 2012

Web se neustále vyvíjí. Jazyk HTML 4 je tu s námi už pěknou řadu let a tvůrcům webového obsahu sloužil dobře. Avšak po čase začali mnozí narážet na různá omezení. Bylo v podstatě jen otázkou času, kdy přijde novější verze - HTML5. Ta s sebou přináší nové, účinnější a hlavně jednodušší zápisy. Dále zavádí širokou škálu funkcí pro práci třeba s formuláři, multimédii, strukturami a sémantikou. Dobrých článků na téma HTML5 kolují po internetu spousty. Nechci se znovu pouštět do popisu samotného jazyka HTML5. V tomto článku bych se rád zaměřil na nové strukturální tagy, které přidávají do stránek další sémantický význam, a poskytl jejich základní přehled.