11+1 důvod, proč igloonet

Autor David Pohorský, 19. 8. 2015

Po sedmi letech v onlinu a jedné agentuře jsem se rozhodl změnit zaměstnavatele. Dohodl jsem se s igloonetem. Nedávno mi skončila zkušební doba a můžu říct, že změny opravdu nelituji. Doufám, že toho nelitují ani moji noví kolegové.



Chyby a varování v Merchant feedu a jak se s nimi vypořádat

Autor Aneta Svobodová, 21. 7. 2015

Správný XML feed je klíčový pro relevantní produktové kampaně. Co ale dělat, když se produkty v Shopping Ads (dříve PLA) nezobrazují a Google hlásí chyby a varování?  Stačí dodržet několik pravidel a snadno se jich vyvarujete. V článku se nebudu se zabývat nastavením Shopping Ads, ale zaměřím se na chyby v Google Merchant feedu.


Výprava na letní PPC Camp

aside
Written by Patrik Chalupa on 15. 7. 2015

O víkendu slavili všichni zapálení PPCčkaři svůj svátek. V pohádkovém Rejvízi se konala akce s krycím názvem Letní PPC Camp, kde nechyběla česká špička online marketingu. Sešlost měla na starosti Markéta Kabátová, což samo o sobě vypovídá o kvalitě setkání. O účast byl velký zájem, proto jsme neváhali a přihlášku poslali co nejdříve, abychom reprezentovali igloo v hojném počtu.


Prokliky měníme za kliky

Autor Lukáš Havlík, 23. 6. 2015

Nebudu vám lhát. Našli jsme pravdu ve workoutu. A možná mi to nebudete věřit, ale cvičí snad půlka igloo! Nejde nám přitom až tak o hřmotné bicáky zmazané samoopalovákem, nejde nám ani o břišní vlnobití. Prostě se jen každý den vyhoupneme z křesel a protáhneme zkamenělé klouboví.


Co přineslo Shopexpo 2015

Autor Michal Šindlář, 9. 6. 2015

Marketingoví dobrodruzi trávili parné dny minulého týdne na konferenci v netradičním prostředí Dolních Vítkovic. Ostravské Shopexpo slibovalo největší a nejkomplexnější e-commerce networkingovou akci ve střední Evropě. Která očekávání se naplnila?


Young Lions: dva tučňáci napospas lví smečce

Autor Veronika Jozifová, 23. 4. 2015

Soutěž Young Lions umožňuje kreativcům do 28 let poměřit síly s těmi nejlepšími z oboru. Přestože v igloonetu se zaměřujeme primárně na výkonnostní marketing, přihlásili jsme se s Honzou do kategorie Cyber. Proč nás letošní zadání zklamalo?


CSI Lab: 29 žen, 6 problémů a 5 klobouků

Autor Klaudie Semelová, 15. 4. 2015

Markeťáci jsou jedná velká rodina. I přes vzájemnou konkurenci jsme zvyklí společně se setkávat a rozvíjet. Proto jsme se s Anetou 25. března vydaly do pražské centrály Google.cz diskutovat na téma ženy v digitálním marketingu. Je nás v oboru opravdu málo, nebo nejsme dostatečně vidět?



Šetřte čas se správou Facebook kampaní díky Power Editoru

Autor Jan Koudela, 12. 3. 2015

Děláme pro naše klienty Facebook remarketing ve velkém. Přestože existuje řada dalších nástrojů, využíváme primárně Power Editor. Umožňuje nám rychle a jednoduše vytvářet či duplikovat větší počet reklam a sestav v rámci široké struktury kampaní. Není sice dokonalý, ale je intuitivní a vždy o krok napřed.