Mám si vybrat freelancera, agenturu, nebo budovat inhouse?

Autor Jan Koudela, 3. 9. 2015

Inhouse tým nabízí přímou kontrolu a odpovědnost za výsledky, zatímco agentury pracují na více klientech zároveň a dokážou toho využít. Freelancer vyjde u malé zakázky obvykle nejlevněji, ale agentura nabízí komplexní servis. Kdo s koho?


11+1 důvod, proč igloonet

Autor David Pohorský, 19. 8. 2015

Po sedmi letech v onlinu a jedné agentuře jsem se rozhodl změnit zaměstnavatele. Dohodl jsem se s igloonetem. Nedávno mi skončila zkušební doba a můžu říct, že změny opravdu nelituji. Doufám, že toho nelitují ani moji noví kolegové.



Chyby a varování v Merchant feedu a jak se s nimi vypořádat

Autor Aneta Svobodová, 21. 7. 2015

Správný XML feed je klíčový pro relevantní produktové kampaně. Co ale dělat, když se produkty v Shopping Ads (dříve PLA) nezobrazují a Google hlásí chyby a varování?  Stačí dodržet několik pravidel a snadno se jich vyvarujete. V článku se nebudu se zabývat nastavením Shopping Ads, ale zaměřím se na chyby v Google Merchant feedu.


Výprava na letní PPC Camp

aside
Written by Patrik Chalupa on 15. 7. 2015

O víkendu slavili všichni zapálení PPCčkaři svůj svátek. V pohádkovém Rejvízi se konala akce s krycím názvem Letní PPC Camp, kde nechyběla česká špička online marketingu. Sešlost měla na starosti Markéta Kabátová, což samo o sobě vypovídá o kvalitě setkání. O účast byl velký zájem, proto jsme neváhali a přihlášku poslali co nejdříve, abychom reprezentovali igloo v hojném počtu.


Prokliky měníme za kliky

Autor Lukáš Havlík, 23. 6. 2015

Nebudu vám lhát. Našli jsme pravdu ve workoutu. A možná mi to nebudete věřit, ale cvičí snad půlka igloo! Nejde nám přitom až tak o hřmotné bicáky zmazané samoopalovákem, nejde nám ani o břišní vlnobití. Prostě se jen každý den vyhoupneme z křesel a protáhneme zkamenělé klouboví.


Co přineslo Shopexpo 2015

Autor Michal Šindlář, 9. 6. 2015

Marketingoví dobrodruzi trávili parné dny minulého týdne na konferenci v netradičním prostředí Dolních Vítkovic. Ostravské Shopexpo slibovalo největší a nejkomplexnější e-commerce networkingovou akci ve střední Evropě. Která očekávání se naplnila?


Young Lions: dva tučňáci napospas lví smečce

Autor Veronika Jozifová, 23. 4. 2015

Soutěž Young Lions umožňuje kreativcům do 28 let poměřit síly s těmi nejlepšími z oboru. Přestože v igloonetu se zaměřujeme primárně na výkonnostní marketing, přihlásili jsme se s Honzou do kategorie Cyber. Proč nás letošní zadání zklamalo?


CSI Lab: 29 žen, 6 problémů a 5 klobouků

Autor Klaudie Semelová, 15. 4. 2015

Markeťáci jsou jedná velká rodina. I přes vzájemnou konkurenci jsme zvyklí společně se setkávat a rozvíjet. Proto jsme se s Anetou 25. března vydaly do pražské centrály Google.cz diskutovat na téma ženy v digitálním marketingu. Je nás v oboru opravdu málo, nebo nejsme dostatečně vidět?