Kterak jsme zakempili ve školních lavicích l CopyCamp 2015
Autor Veronika Jozifová, 30. 9. 2015
Zažila jsem dejà vu! Stalo se to v pátek 25. září, kdy jsem se po více jak čtyřech letech uvelebila ve vysokoškolské učebně, abych se od ostřílených odborníků doslechla novinky ze světa copywritingu. Bylo to vskutku magické, dokonce i některé přednášky jako bych už v minulosti slyšela. Pátý ročník konference CopyCamp, organizovaného agenturou H1, tentokrát kořeněné heslem Zpátky do školy!, svou ambici beze zbytku naplnil.
Dynamické reklamy ve vyhledávání: generátor nápadů i pohotový hlídač
Autor Nikola Šéfrová, 24. 9. 2015
Jsou to už tři roky, co u nás Google spustil dynamicky generované reklamy v Adwords. Dynamic Search Ads (DSA) mají dodnes své kouzlo. S odstupem času lze zhodnotit, že se úspěšně zabydlely v našich účtech především ze dvou důvodů.
Mám si vybrat freelancera, agenturu, nebo budovat inhouse?
Autor Jan Koudela, 3. 9. 2015
Inhouse tým nabízí přímou kontrolu a odpovědnost za výsledky, zatímco agentury pracují na více klientech zároveň a dokážou toho využít. Freelancer vyjde u malé zakázky obvykle nejlevněji, ale agentura nabízí komplexní servis. Kdo s koho?
11+1 důvod, proč igloonet
Autor David Pohorský, 19. 8. 2015
Po sedmi letech v onlinu a jedné agentuře jsem se rozhodl změnit zaměstnavatele. Dohodl jsem se s igloonetem. Nedávno mi skončila zkušební doba a můžu říct, že změny opravdu nelituji. Doufám, že toho nelitují ani moji noví kolegové.
15 nejlepších rozšíření Chrome pro marketér(k)y
Autor Jan Koudela, 10. 8. 2015
V každé práci existují kroky, které musíte často opakovat. Proč byste si ale nemohli ušetřit čas na lelkování tím, že ze svého obyčejného prohlížeče uděláte díky rozšířením multifunkční nástroj?
Chyby a varování v Merchant feedu a jak se s nimi vypořádat
Autor Aneta Svobodová, 21. 7. 2015
Správný XML feed je klíčový pro relevantní produktové kampaně. Co ale dělat, když se produkty v Shopping Ads (dříve PLA) nezobrazují a Google hlásí chyby a varování? Stačí dodržet několik pravidel a snadno se jich vyvarujete. V článku se nebudu se zabývat nastavením Shopping Ads, ale zaměřím se na chyby v Google Merchant feedu.
Výprava na letní PPC Camp
asideWritten by Patrik Chalupa on 15. 7. 2015
O víkendu slavili všichni zapálení PPCčkaři svůj svátek. V pohádkovém Rejvízi se konala akce s krycím názvem Letní PPC Camp, kde nechyběla česká špička online marketingu. Sešlost měla na starosti Markéta Kabátová, což samo o sobě vypovídá o kvalitě setkání. O účast byl velký zájem, proto jsme neváhali a přihlášku poslali co nejdříve, abychom reprezentovali igloo v hojném počtu.
Prokliky měníme za kliky
Autor Lukáš Havlík, 23. 6. 2015
Nebudu vám lhát. Našli jsme pravdu ve workoutu. A možná mi to nebudete věřit, ale cvičí snad půlka igloo! Nejde nám přitom až tak o hřmotné bicáky zmazané samoopalovákem, nejde nám ani o břišní vlnobití. Prostě se jen každý den vyhoupneme z křesel a protáhneme zkamenělé klouboví.
Co přineslo Shopexpo 2015
Autor Michal Šindlář, 9. 6. 2015
Marketingoví dobrodruzi trávili parné dny minulého týdne na konferenci v netradičním prostředí Dolních Vítkovic. Ostravské Shopexpo slibovalo největší a nejkomplexnější e-commerce networkingovou akci ve střední Evropě. Která očekávání se naplnila?
Young Lions: dva tučňáci napospas lví smečce
Autor Veronika Jozifová, 23. 4. 2015
Soutěž Young Lions umožňuje kreativcům do 28 let poměřit síly s těmi nejlepšími z oboru. Přestože v igloonetu se zaměřujeme primárně na výkonnostní marketing, přihlásili jsme se s Honzou do kategorie Cyber. Proč nás letošní zadání zklamalo?