Prokliky měníme za kliky
Autor Lukáš Havlík, 23. 6. 2015
Nebudu vám lhát. Našli jsme pravdu ve workoutu. A možná mi to nebudete věřit, ale cvičí snad půlka igloo! Nejde nám přitom až tak o hřmotné bicáky zmazané samoopalovákem, nejde nám ani o břišní vlnobití. Prostě se jen každý den vyhoupneme z křesel a protáhneme zkamenělé klouboví.
Co přineslo Shopexpo 2015
Autor Michal Šindlář, 9. 6. 2015
Marketingoví dobrodruzi trávili parné dny minulého týdne na konferenci v netradičním prostředí Dolních Vítkovic. Ostravské Shopexpo slibovalo největší a nejkomplexnější e-commerce networkingovou akci ve střední Evropě. Která očekávání se naplnila?
Young Lions: dva tučňáci napospas lví smečce
Autor Veronika Jozifová, 23. 4. 2015
Soutěž Young Lions umožňuje kreativcům do 28 let poměřit síly s těmi nejlepšími z oboru. Přestože v igloonetu se zaměřujeme primárně na výkonnostní marketing, přihlásili jsme se s Honzou do kategorie Cyber. Proč nás letošní zadání zklamalo?
CSI Lab: 29 žen, 6 problémů a 5 klobouků
Autor Klaudie Semelová, 15. 4. 2015
Markeťáci jsou jedná velká rodina. I přes vzájemnou konkurenci jsme zvyklí společně se setkávat a rozvíjet. Proto jsme se s Anetou 25. března vydaly do pražské centrály Google.cz diskutovat na téma ženy v digitálním marketingu. Je nás v oboru opravdu málo, nebo nejsme dostatečně vidět?
Zápisky z cest: vzpomínky na můj třetí Measurecamp
Autor Adam Šilhan, 1. 4. 2015
Pokaždé jsem jel na MeasureCamp s odlišným cílem. Na prvním jsem se chtěl dozvědět nejnovější postupy a hardcore technické vychytávky. Na druhém se naučit pořádně pracovat s Google Tag Managerem (mimochodem doporučuji jak workshop Douga Halla, tak Sima Ahavy). Od posledního Measurecampu jsem ale pořádně nic nečekal.
Šetřte čas se správou Facebook kampaní díky Power Editoru
Autor Jan Koudela, 12. 3. 2015
Děláme pro naše klienty Facebook remarketing ve velkém. Přestože existuje řada dalších nástrojů, využíváme primárně Power Editor. Umožňuje nám rychle a jednoduše vytvářet či duplikovat větší počet reklam a sestav v rámci široké struktury kampaní. Není sice dokonalý, ale je intuitivní a vždy o krok napřed.
Případová studie Facebook retargeting: MT nábytek
Autor Veronika Jozifová, 2. 11. 2014
Když Facebook začátkem tohoto roku začal postupně zpřístupňovat inzerentům možnost retargetingu, zvedlo to napříč marketingovou komunitou vlnu vzrušení. Do té doby bylo totiž možné uplatňovat retargeting na Facebooku, tedy cílení reklamy na návštěvníky konkrétního webu, pouze skrze externí RTB nástroje navázané na Facebook Ads Exchange.
Measurecamp V - nejlepší Measurecamp evar
Autor Adam Šilhan, 30. 10. 2014
Půlrok se s půlrokem sešel a čas Measurecampu se opět naplnil. Akce všem analytikům zaslíbená. Její věhlas lákal celé družiny odborníků z našich luhů a hájů, ale nakonec byla česká výprava komorní. Za malou louži jsem se vydal sám s Honzou Tichým.
Pokročilý remarketing přes AdWords
Autor Matěj Nosál, 2. 10. 2014
Začínáme
Remarketingové kampaně jsou důležitou součástí všech účtů AdWords. A je jasné, že když máme v účtu velké množství kampaní ve vyhledávací síti, že k remarketingu budeme muset přistupovat velmi podobně. Když máme velký web s desítkami kategorií, tak se logicky nemůžeme spokojit s jednou remarketingovou kampaní. Chce to velkou strukturu, vylučovat, používat relevantní reklamy k publikům, nebát se pořádně zvýšit CPC a hlavně testovat.
Abychom mohli začít navrhovat strukturu, budeme se muset podívat na ještě pokročilejší cílení na uživatele. Pojďme se tedy podívat na remarketing na základě event trackingu (událostí)!
Léto s internetovým marketingem - ve znamení STDC
Autor Adam Šilhan, 3. 9. 2014
Vybojujete si místo. Více než měsíc netrpělivě čekáte. A pak nastane ten čas, ke kterému všichni marketingoví táborníci vzhlíží - Léto s internetovým marketingem. Pokud jste se na něj letos nedostali, nesmutněte. Pokud jste o něm neslyšeli, nebojte se. Pořád si můžete přečíst mé zážitky z první ruky. Marek Prokop si letos přizval na pomoc Viléma Rubeše a Peťu Větrovskou a doufám, že neprozradím v úvodu příliš - bylo to dobré.