11+1 důvod, proč igloonet

David Pohorský   19. 8. 2015


Po sedmi letech v onlinu a jedné agentuře jsem se rozhodl změnit zaměstnavatele. Dohodl jsem se s igloonetem. Nedávno mi skončila zkušební doba a můžu říct, že změny opravdu nelituji. Doufám, že toho nelitují ani moji noví kolegové.

V jedenácti stručných bodech vám ukážu, v čem jsme my, tučňáci z Řečkovic, jedineční. Dalo by se jich vymyslet daleko více, ale nechci vás unudit k smrti.

1. Přístup

Nemám rád velké firmy nebo dokonce korporáty. Vztahy jsou v nich většinou neosobní, bývá nutný dress code a na tykání můžete zapomenout. U nás je to právě naopak. Znám se s každým, do práce chodíme, v čem chceme, a tykání je tu povinné pro všechny včetně vedení.

2. Filozofie

futurama-post-not-paid-to-think

Neděláme pro každého. Své klienty i zaměstnance si velmi pečlivě vybíráme. Vždycky jsme féroví a otevření, což může znít jako klišé, ale u nás je tomu opravdu tak.

3. Vzdělávání

Jsme podporováni k aktivnímu sebevzdělávání, na což máme dokonce vyhrazený čas v pracovní době. Máme také interní školení pro juniory, aby s námi rostli. Témata na školení si můžou vybrat sami, nebo školíme podle toho, v čem vidíme prostor pro jejich zlepšení. Kdokoliv z nás může jet na externí školení dle vlastního uvážení, které se platí v naší virtuální tučnáčí měně.

4. Lidé

kancelar

S lidmi každá společnost stojí a padá. Napříč celou firmou si na nikoho nemůžu stěžovat. Kolektiv se mi zdá velmi dobře poskládaný. Klademe důraz jak na profesní dovednosti, tak na osobnostní vlastnosti.

5. Atmosféra

Kolegové, celkové nastavení firmy, klienti – všechno dohromady jedním slovem paráda. Pozitivní atmosféra je tu všudypřítomná. Do práce nosíme na ochutnání vlastní kulinářské výtvory, v mimopracovní době chodíme do hospůdky, zasportovat anebo se navzájem postřílet.

6. Klienti

reference

Nejsme fabrika na kampaně, nemáme desítky klientů s omezenými časovými dotacemi nebo rozpočty. Užíváme si pravý opak a máme možnost si s kampaněmi doslova vyhrát – zkoušíme nové strategie a postupy, hodně testujeme. Doslova ráj pro specialisty.

7. Pracovní doba

Můžeme pracovat, kdy nám to vyhovuje. Pracovní doba je totiž pružná a kdo ji jednou pozná, nebude chtít už nikdy jinak. Když si potřebujete občas něco vyřídit jako já, opravdu ji oceníte. Dále nám igloo umožnuje pracovat z domu. Home office není vůbec k zahození.

8. Vývojáři

vyvojari

Náš online marketingový tým má podporu zkušených vývojářů. Kluci z prvního patra jsou moc šikovní a s nimi v zádech nemáme problém například s AdWords skripty, Facebook API či regulárními výrazy. Musím se pochlubit, že máme spoustu opravdu unikátních skriptů vytvořených přesně pro naše potřeby.

9. Jídlo

Vedení se pečlivě stará o žaludky svých zaměstnanců. K dispozici je neustále plná lednička. Výběr jídel je opravdu široký a množství ještě větší. Kdo rád pije čaj, vybere si z nabídky více než 40 druhů. Vše je součástí zaměstnaneckých benefitů.

10. Workout

Workout

O našem pravidelném cvičení se nedávno rozepsal Lukáš. Z počátku jsem si myslel, že bude igloo workout nuda, ale nakonec mě to chytlo. Nejvíc jsem se pobavil, když jsme měli tematické cvičení a napodobovali jsme zvířata. Na pár minut vás to odtrhne od kampaní, protáhnete si bolavá záda a hned se pracuje lépe.

11. Žádní obchoďáci

Jelikož s obchoďáky obecně nemám dobré zkušenosti, rozhodně vítám, že žádné nemáme. Dle mého názoru myslí především na své vlastní provize, méně už na kvalitu kampaní a klienta. Pro mě je však prvořadá kvalita odvedené práce a klient, který má stejný pohled na byznys jako my.

+

12. Kávovar

hearts

Dlouho jsem neváhal, co dát jako bonus na závěr. Pro všechny milovníky kávy zde máme luxusní pákový kávovar. Kdo mezi ně nepatří, prostě se jím stane. Je to jen otázka času. Nikomu z nás se ale nechce káva dělat na jednopáce. Je nutné si sehnat parťáka kafaře, se kterým si skočíte kávu udělat. Jednou to můžete být i vy!