RFM: Analýza zákazníků v kostce
Autor Lukáš Nejedlý, 26. 3. 2018
RFM analýza je jednoduchý způsob segmentace zákazníků, umožňující zlepšit cílení kampaní, snížit náklady a zvýšit návratnost. Znáte své nejvěrnější zákazníky, anebo naopak ty ztracené, kterým nemusíte zbytečně věnovat rozpočty? Podívejte se, jak analýzu používáme my.
PenguinTalks: Ukaž, na čem děláš
Autor Jan Koudela, 9. 10. 2017
Dostaňte zaměstnance na jedno místo, nechte je představit výsledky své práce a odměňte je za aktivitu. Budujete tím sounáležitost a vytváříte prostředí pro zdravé soutěžení. Firemní kultura jsou rituály. Naším novým rituálem jsou PenguinTalks.
Influencer marketing: Proč vám Jirka Král neodpověděl na e-mail
Autor Adéla Lišková, 2. 10. 2017
Influencer marketing je buzzword, ale rozhodně se nehodí pro každý byznys. Pokud jej chcete brát vážně, zapomeňte na bezplatnou spolupráci. Stanovte si společná očekávání, definujte své požadavky a oslovujte rovnou agenty.
Checklist: Přechod na HTTPS
Autor Lukáš Havlík, 11. 9. 2017
Už od začátku tohoto roku začaly prohlížeče při zadávání dat varovat před weby, které ještě nepřešly na HTTPS. Pokud na takovém webu chcete vyplnit např. login nebo zadat něco do vyhledávání, vyskočí vám upozornění, že vkládání dat není bezpečné. A to pochopitelně řadu lidí od použití vašeho webu či e-shopu odradí.
UX TIP: Sdílený košík mezi zařízeními
Autor Jakub Horký, 2. 8. 2017
Co když si návštěvník vašeho e‑shopu nejprve vybere zboží na mobilu při cestě z práce, ale chce nakoupit až doma na počítači? A co když se nepřihlásí a vybere si mezitím další produkt? Sjednoťte mu košíky, ať se sám rozhodne!
Lesk a bída atribucí
Autor Adam Šilhan, 17. 7. 2017
Jak vyhodnocujeme úspěšnost a proč si myslíme, že se od atribučních modelů očekává nesplnitelné? Přestaňte hledat svatý grál a začněte experimentovat. Anti-clickbait alert! První dva odstavce jsou stručný exkurz do historie atribučního modelování.
Inzerujeme na Waze a pomáháme řidičům zaparkovat
Autor Lukáš Havlík, 28. 6. 2017
Waze, nepatrný hatchback mezi sociálními sítěmi. Přesto se jedná o užitečnou součást marketingového vozoparku, zejména pokud vábíte oči aktivního motoristy. Mrkněte spolu s námi pod kapotu populární navigace. Po cestě narazíte i na aerodynamický test!
Automatizace AdWords bidování #3: Simulace chování PPC specialisty
Autor Ivana Hrazdilová, 12. 6. 2017
Největší hráči na e-commerce trhu se již nemohou spoléhat pouze na lidskou obsluhu PPC kampaní. Dokáže manuální bidování obstát proti automatizaci? Přečtěte si třetí díl našeho seriálu o automatizaci bidování v AdWords!
Přechod webu z Compassu na PostCSS
Autor Martin Kolář, 2. 5. 2017
Dobře zvolené technologie šetří čas a zpříjemňují celý proces vývoje webu. Podívejte se, jak jsme přecházeli z Compassu na PostCSS, které nám generují výsledné CSS. Pokud nechcete číst návod, pusťte si rovnou video pod článkem a nastavte konečně správně svou workflow.
S čím u nás pracují kodéři
Autor Martin Kolář, 4. 4. 2017
Kodéřina je těžká dřina, i když Sublime rozšíříte o všechny dostupné pluginy. Jaké využíváme nástroje, abychom zefektivnili svoji práci? Proč pro nás začíná být Photoshop noční můrou? Zapomeňte na jQuery a staňte se moderním kodérem!