Začínáme s GTD
Autor Barbora Michalčíková, 18. 9. 2019
Přestaňte v hlavě nosit všechny pracovní povinnosti a raději se lépe zorganizujte. Mně k tomu pomohla metoda GTD, kterou denně využívám v administrativě. Stručně vám ji představím a přidám několik příkladů z mé praxe.
Propojte si Git s webhostingem
Autor Martin Taraba, 15. 7. 2019
Věděli jste, že jde celý proces nahrávání stránek na webhosting vměstnat do jednoho příkazu? Ukážu vám, jak na to.
Import dat z CSV do Drupalu 8
Autor Jan Nobilis, 28. 6. 2019
Potřebujete dostat CSV data z podnikového informačního systému na web? Ukážeme si, jak správně nastavit redakční systém a vytvořit vlastní importy. A pokud narazíte na problém s různým kódováním textu v rámci jiných operačních systémů, mám pro vás jednoduché řešení.
Marketing, vývoj a hosting – tři disciplíny e-commerce pod jednou střechou
Autor Lukáš Havlík, 6. 6. 2019
Pod střechou jednoho igloo spojujeme marketing, vývoj a hosting. Přečtěte si, proč tuhle roztříštěnost považujeme za jednu z hlavních výhod naší firmy a jaké přínosy má pro klienty a zaměstnance.
Jak pracovat s frekvencí na Facebooku
Autor Ondřej Král, 15. 5. 2019
Hlídáte si, jestli se vaše facebooková reklama nezobrazuje stále stejným uživatelům? Ukážu vám 7 způsobů, jak bojovat proti vysoké frekvenci a zvýšit výkon svých reklam.
Prepojte sa s Mailkit knižnicou
Autor Roman Braciník, 3. 4. 2019
Máte problémy s doručiteľnosťou mailov z e‑shopu? Ušetrite si prácu s napojovaním Mailkit API do vlastnej aplikácie a použite našu PHP/Nette knižnicu. Uvoľnili sme ju zdarma na stiahnutie na GitHube.
PPC camp mezi řádky
Autor Klaudie Semelová, 7. 3. 2019
Zimní PPC camp 2019 byl plný inspirujících nápadů, tipů, myšlenek a fuck upů, které stojí za pozornost. Co nás zaujalo nejvíc? Pojďte nahlédnout do igloonetích zápisků.
Jak pracovat s omezeným marketingovým rozpočtem
Autor David Pohorský, 30. 1. 2019
Určitě se každý specialista setkal se situací, kdy dostal od klienta za úkol splnit marketingové cíle, ale rozpočet na jejich dosažení nebyl adekvátní. Zjistěte, jak s takovou situací pracovat a přizpůsobit jí marketingovou strategii.
Jak zabezpečit e-mail před zneužitím
Autor Martin Taraba, 10. 1. 2019
Zfalšovat e‑mailovou adresu odesilatele je dnes velmi jednoduché. Spousta uživatelů o tomhle riziku vůbec neví, přitom reálně hrozí, že z vás podvodník vytahá citlivá data nebo peníze. Ukážu vám proto, jak si zabezpečit e‑mail, aby ho nešlo podvrhnout.
Vyšperkujte si dynamickou reklamu na Facebooku
Autor Adéla Lišková, 5. 12. 2018
Pro e‑shopy jsou takřka nezbytností, pro jiné druhy byznysu originálním rozšířením. Řeč je o dynamických reklamách - nejvýkonnější a nejpersonalizovanější formě reklamy, jakou Facebook nabízí. Ověřte si, zda využíváte všechny nové prvky, které se v posledních měsících objevily.