Jak pracovat s frekvencí na Facebooku

Autor Ondřej Král, 15. 5. 2019

Hlídáte si, jestli se vaše facebooková reklama nezobrazuje stále stejným uživatelům? Ukážu vám 7 způsobů, jak bojovat proti vysoké frekvenci a zvýšit výkon svých reklam.



PPC camp mezi řádky

Autor Klaudie Semelová, 7. 3. 2019

Zimní PPC camp 2019 byl plný inspirujících nápadů, tipů, myšlenek a fuck upů, které stojí za pozornost. Co nás zaujalo nejvíc? Pojďte nahlédnout do igloonetích zápisků.


Jak pracovat s omezeným marketingovým rozpočtem

Autor David Pohorský, 30. 1. 2019

Určitě se každý specialista setkal se situací, kdy dostal od klienta za úkol splnit marketingové cíle, ale rozpočet na jejich dosažení nebyl adekvátní. Zjistěte, jak s takovou situací pracovat a přizpůsobit jí marketingovou strategii.


Jak zabezpečit e-mail před zneužitím

Autor Martin Taraba, 10. 1. 2019

Zfalšovat e‑mailovou adresu odesilatele je dnes velmi jednoduché. Spousta uživatelů o tomhle riziku vůbec neví, přitom reálně hrozí, že z vás podvodník vytahá citlivá data nebo peníze. Ukážu vám proto, jak si zabezpečit e‑mail, aby ho nešlo podvrhnout.


Vyšperkujte si dynamickou reklamu na Facebooku

Autor Adéla Lišková, 5. 12. 2018

Pro e‑shopy jsou takřka nezbytností, pro jiné druhy byznysu originálním rozšířením. Řeč je o dynamických reklamách - nejvýkonnější a nejpersonalizovanější formě reklamy, jakou Facebook nabízí. Ověřte si, zda využíváte všechny nové prvky, které se v posledních měsících objevily.


Matematický hon na obchoďáka

Autor Barbora Michalčíková, 20. 11. 2018

Nedávno jsme v igloo hledali obchoďáka a nemohli jsme se shodnout, jaké náborové kanály zvolit. Bude lepší reklama na Facebooku nebo na jobs.cz? Jak zasáhnout relevantní publikum a nevyhodit zbytečně moc peněz? Vytvořili jsme unikátní rozhodovací framework (ve skutečnosti triviální tabulku), který nám pomohl utřídit myšlenky a určit vítěze – zkuste ho taky.


Výběr SSL certifikátu v době Let’s Encrypt

Autor Ondra Kudlík, 23. 10. 2018

Chcete přejít na HTTPS, ale nevyznáte se v SSL certifikátech?

Pokud jste se konečně rozhodli, že váš webový projekt potřebuje HTTPS, může vás hned na začátku zarazit výběr SSL certifikátu. Provedu vás tím, co to SSL certifikáty vlastně jsou, nad čím se budete rozhodovat a jak si nějaký bez obav pořídit.


RFM: Analýza zákazníků v kostce

Autor Lukáš Nejedlý, 26. 3. 2018

RFM analýza je jednoduchý způsob segmentace zákazníků, umožňující zlepšit cílení kampaní, snížit náklady a zvýšit návratnost. Znáte své nejvěrnější zákazníky, anebo naopak ty ztracené, kterým nemusíte zbytečně věnovat rozpočty? Podívejte se, jak analýzu používáme my.