Proč vám nejede reklama na Facebooku?
Autor Ondřej Král, 7. 9. 2020
Vytvořili jste úžasnou facebookovou reklamu, ale ani po pár dnech se nerozjela? Nebo vám ji zlý Facebook zastavil? Pojďme si říct, co s tím.
Automatické e-maily:
Jak pracovat s opuštěným košíkem?
Autor Marek Pěntoň, 4. 8. 2020
Velké množství uživatelů na e‑shopech nedokončí svůj nákup a nechá zboží v košíku ležet ladem. Jakým způsobem je získat zpět? Jedním z kanálů pro opuštěný košík jsou u nás automatické e‑maily pomocí nástroje Mailkit. Naučte se, jak na ně.
Drupal 9 – Máme se bát?
Autor Kateřina Herda, 8. 7. 2020
Drupal 9 je tady! Máte po zkušenostech s migrací na Drupal 8 obavy pustit se do dalšího updatu? Přečtěte si, co všechno nová verze přinesla a na co si dát pozor.
Procesní vychytávky v igloonetu
Autor Barbora Michalčíková, 17. 6. 2020
Celým igloonetem se táhne zázračný Redmine. Přečtěte si, co všechno umí a jak jsme ho napojili na populární metody projektového řízení. Nechte se inspirovat.
Jak zjistit vše důležité o doméně
Autor Martin Taraba, 4. 6. 2020
Dostali jste na starosti firemní doménu a nevíte, kde co změnit? Zvažujete nákup na pochybném e‑shopu a chcete si ověřit jeho důvěryhodnost? Spousta informací o internetových doménách je jednoduše dohledatelná. Ukážu vám, jak na to.
Vlastní projektový canvas:
Koncentrujte projekty do 20 bloků
Autor Lukáš Havlík, 19. 5. 2020
Vedete nebo kontrolujete několik projektů a šiklo by se vám kondenzovat všechny informace na jedné stránce? Nám taky. Navrhli jsme proto upravený projektový canvas, který kombinuje základní charakteristiky projektu s těmi strategickými a rozvojovými. Nabízíme ho ke stažení zcela zdarma.
Zrychlujeme web:
CSS, cookies a JavaScripty
Autor Lukáš Ptošek, 24. 4. 2020
Naučte se, jak nejlépe připravit a doručit CSS soubory na web. Vyzrajte na zbytečné JavaScripty, které vaše stránky akorát zpomalují.
Zvažujete vstup do on-line?
Na co si dát pozor
Autor Adam Šilhan, 16. 4. 2020
Nákupy přes internet rostou v době karantény přímo raketovým tempem a mnoho firem zvažuje urychlený vstup do on-line prostředí. Jaké jsou vaše možnosti a na co si dát pozor?
Co nesmí chybět ve skvělé Welcome kampani?
Autor Marek Pěntoň, 10. 3. 2020
Šanci udělat výborný první dojem máte jen jednu. A jak se lépe představit uživatelům, než uvítací kampaní? Skvělým Welcome mailem můžete získat velmi loajálního zákazníka, špatně nastavenou kampaní o něj v nejhorším případě přijdete. Vyvarujte se zbytečných chyb a naučte se, jak své odběratele správně přivítat.
Na jaké analytické akce jít v roce 2020 (číslo 4 vás šokuje)
Autor Adam Šilhan, 31. 1. 2020
Na jaké akce má smysl jít, když se člověk zajímá o digitální / marketingová / webová data? Tyhle se snažím pravidelně navštěvovat.