Jaký SSL certifikát vybrat pro svůj web

Autor Ondra Kudlík, 11. 8. 2014

Chcete přejít na HTTPS, ale netušíte jaké jsou rozdíly mezi certifikáty?

Výběr SSL certifikátu není až tak složitý, zlehka vám nastíním jednotlivé pojmy a vysvětlím, na co je třeba dávat pozor a co naopak při výběru certifikátu není to nejdůležitější. Článek se snaží vysvětlit i poměrně základní pojmy, pokud je tedy znáte, jednoduše přeskakujte dál.


Planeta her - doplnění případové studie

Autor Ondřej Kašpárek, 11. 7. 2014

Planeta her je jedním z předních prodejců deskových her v České republice. Založena byla v roce 2007. Od počátku svojí existence firma rostla . V roce 2013 však nastala situace, se kterou se setká dříve či později drtivá většina firem, ať již menších, středních, či těch největších. Přirozený růst ustal. Objem tržeb začal stagnovat, co hůře, následně i pomalu klesat. Podrobněji o situaci viz případová studie. Cílem tohoto článku je studii více rozvést a nabídnout širší vysvětlení toho, jak jsme v igloonetu postupovali.


Česká výprava na MeasureCamp IV.

Autor Adam Šilhan, 21. 5. 2014

Koncem března se v Londýně konal čtvrtý běh analytické nekonference MeasureCamp. První s českou účastí.

Jak dobrá může být akce, na kterou je vstup zdarma? Nestočí se zákonitě k promům sponzorů? Je vůbec možné, aby byla kvalitní? A jaká bude after-party?



Nastavte si dynamický remarketing s Google Merchants

Autor Matěj Nosál, 2. 4. 2014

Začínáme

V minulém článku jsem se vám popsal, jak nastavit Remarketing: Podrobný návod na vašem webu. Pokud jste návod ještě nečetli, bude lepší, když začnete nejprve s ním. U pokročilejšího remarketingu si už nevystačíme s pouhými statickými bannery, se základním kódem ani nastavením. V AdWords budeme potřebovat pomoc od dobrého přítele Google Merchants Center. Když se tyto dvě služby spojí, dostáváme do rukou dvě velice účinné konverzní zbraně - Dynamický remarketing a Produktové kampaně (PLA)!


Zjednodušte si práci s Google Analytics

Autor Adam Šilhan, 17. 3. 2014

V Google Analytics se můžeme snadno ztratit a jako bonus při tom zabít spoustu času. Je celkem jedno, jestli je analytika převážná část naší práce, nebo jenom její zlomek. Čas, který ušetříme, můžeme věnovat daleko užitečnějším věcem, jako je příprava hypotéz, další studium analytiky, nebo aplikaci toho, co jsme v GA zjistili. Jak můžeme pracovat s Google Analytics co nejefektivněji?


Proč je dobré mít váš podnik na Foursquare

Autor Ondřej Kašpárek, 4. 3. 2014

Ve svém článku se chci blíže podívat na možnosti propagace, které nabízí, u nás zatím ne příliš rozšířená, služba Foursquare. Pokud vás zajímá, v čem tkví výhody a nevýhody této sociální sítě, čtěte dál. Chci ukázat, jak a proč tuto síť využít k propagaci vašeho podniku, stejně jako se zamyslet nad tím, proč není síť využívána více uživateli, a jak je možné současnou situaci změnit.


Cílení reklam ve Facebook Ads - malé zamyšlení nad cílovými skupinami

Autor Veronika Jozifová, 18. 2. 2014

Důležitost cílení reklamního sdělení je jedním ze základních principů marketingu. Každý, kdo se o tento obor zajímá, je jistě dobře obeznámen s klasickou tříbodovou strategií: segmentace-targeting-possitioning. Facebook Ads přináší způsob, jak si s cílením dostatečně vyhrát a dává inzerentům do rukou poměrně přehledný nástroj, díky kterému můžeme nejen vcelku dobře identifikovat cílovou skupinu a určit potenciální dosah naší kampaně, ale také přináší variaci možností, jak o své cílové skupině uvažovat.



SEO workshop s Evanem Fishkinem

Autor Adam Šilhan, 18. 11. 2013

Minulý týden jsem měl možnost účastnit se intenzivního SEO bootcampu s Evanen Fishkinem, který v současnosti vede SEO v MSN.

Díky Pavlovi jsem se o akci vůbec dozvěděl a měl možnost získat na ni 50% slevu. Rozhodl jsem se celkem narychlo a bohužel jsem měl o akci trochu mylné představy. SEO bootcamp nebyl totiž zaměřen na marketéry a SEO praktikanty, ale na majitele a senior pozice v "classified media" odvětví. To jsem si měl zjistit dopředu.