Pokročilý remarketing přes AdWords
Autor Matěj Nosál, 2. 10. 2014
Začínáme
Remarketingové kampaně jsou důležitou součástí všech účtů AdWords. A je jasné, že když máme v účtu velké množství kampaní ve vyhledávací síti, že k remarketingu budeme muset přistupovat velmi podobně. Když máme velký web s desítkami kategorií, tak se logicky nemůžeme spokojit s jednou remarketingovou kampaní. Chce to velkou strukturu, vylučovat, používat relevantní reklamy k publikům, nebát se pořádně zvýšit CPC a hlavně testovat.
Abychom mohli začít navrhovat strukturu, budeme se muset podívat na ještě pokročilejší cílení na uživatele. Pojďme se tedy podívat na remarketing na základě event trackingu (událostí)!
Léto s internetovým marketingem - ve znamení STDC
Autor Adam Šilhan, 3. 9. 2014
Vybojujete si místo. Více než měsíc netrpělivě čekáte. A pak nastane ten čas, ke kterému všichni marketingoví táborníci vzhlíží - Léto s internetovým marketingem. Pokud jste se na něj letos nedostali, nesmutněte. Pokud jste o něm neslyšeli, nebojte se. Pořád si můžete přečíst mé zážitky z první ruky. Marek Prokop si letos přizval na pomoc Viléma Rubeše a Peťu Větrovskou a doufám, že neprozradím v úvodu příliš - bylo to dobré.
HTTPS vždy a všude - nebojte se přejít
Autor Ondra Kudlík, 11. 8. 2014
Chcete přejít na HTTPS?
Google minulou středu oznámil, že webům, které běží vždy přes HTTPS bude přidávat nějaké bodíky navíc. Pěkně se o tom co to znamená rozepsal Lukáš Pítra ve svém článku HTTPS / SSL nově jako SEO faktor na Google. Tento článek je tedy reakcí na Lukášovu výzvu na doplnění o implementaci a také reakcí na dotazy a informace v komentářích u jeho článku.
Jaký SSL certifikát vybrat pro svůj web
Autor Ondra Kudlík, 11. 8. 2014
Chcete přejít na HTTPS, ale netušíte jaké jsou rozdíly mezi certifikáty?
Výběr SSL certifikátu není až tak složitý, zlehka vám nastíním jednotlivé pojmy a vysvětlím, na co je třeba dávat pozor a co naopak při výběru certifikátu není to nejdůležitější. Článek se snaží vysvětlit i poměrně základní pojmy, pokud je tedy znáte, jednoduše přeskakujte dál.
Planeta her - doplnění případové studie
Autor Ondřej Kašpárek, 11. 7. 2014
Planeta her je jedním z předních prodejců deskových her v České republice. Založena byla v roce 2007. Od počátku svojí existence firma rostla . V roce 2013 však nastala situace, se kterou se setká dříve či později drtivá většina firem, ať již menších, středních, či těch největších. Přirozený růst ustal. Objem tržeb začal stagnovat, co hůře, následně i pomalu klesat. Podrobněji o situaci viz případová studie. Cílem tohoto článku je studii více rozvést a nabídnout širší vysvětlení toho, jak jsme v igloonetu postupovali.
Česká výprava na MeasureCamp IV.
Autor Adam Šilhan, 21. 5. 2014
Koncem března se v Londýně konal čtvrtý běh analytické nekonference MeasureCamp. První s českou účastí.
Jak dobrá může být akce, na kterou je vstup zdarma? Nestočí se zákonitě k promům sponzorů? Je vůbec možné, aby byla kvalitní? A jaká bude after-party?
Nákaza (not provided) se rozšířila na AdWords
Autor Matěj Nosál, 11. 4. 2014
Co kdyby...
Co kdyby se Google rozhodl nezobrazovat vyhledávací dotazy v AdWords? Připravili by pro nás velice nemilou aktualizaci a po kamarádech ze SEO oboru a v hledáčku bychom byli my, PPCčkaři.
Nastavte si dynamický remarketing s Google Merchants
Autor Matěj Nosál, 2. 4. 2014
Začínáme
V minulém článku jsem se vám popsal, jak nastavit Remarketing: Podrobný návod na vašem webu. Pokud jste návod ještě nečetli, bude lepší, když začnete nejprve s ním. U pokročilejšího remarketingu si už nevystačíme s pouhými statickými bannery, se základním kódem ani nastavením. V AdWords budeme potřebovat pomoc od dobrého přítele Google Merchants Center. Když se tyto dvě služby spojí, dostáváme do rukou dvě velice účinné konverzní zbraně - Dynamický remarketing a Produktové kampaně (PLA)!
Zjednodušte si práci s Google Analytics
Autor Adam Šilhan, 17. 3. 2014
V Google Analytics se můžeme snadno ztratit a jako bonus při tom zabít spoustu času. Je celkem jedno, jestli je analytika převážná část naší práce, nebo jenom její zlomek. Čas, který ušetříme, můžeme věnovat daleko užitečnějším věcem, jako je příprava hypotéz, další studium analytiky, nebo aplikaci toho, co jsme v GA zjistili. Jak můžeme pracovat s Google Analytics co nejefektivněji?
Proč je dobré mít váš podnik na Foursquare
Autor Ondřej Kašpárek, 4. 3. 2014
Ve svém článku se chci blíže podívat na možnosti propagace, které nabízí, u nás zatím ne příliš rozšířená, služba Foursquare. Pokud vás zajímá, v čem tkví výhody a nevýhody této sociální sítě, čtěte dál. Chci ukázat, jak a proč tuto síť využít k propagaci vašeho podniku, stejně jako se zamyslet nad tím, proč není síť využívána více uživateli, a jak je možné současnou situaci změnit.