Test: CPC vs. rozšířená CPC
Autor Matěj Nosál, 14. 10. 2015
Letos v létě jsme s igloo týmem navštívili skvělou akci Markéty Kabátové s názvem PPC Camp. Při hromadné diskusi přišlo na řadu téma rozšířené CPC (enhanced CPC, eCPC) a překvapilo mě, kolik specialistů ji vůbec nepoužívá. Začalo mi vrtat hlavou, proč ji používám já. Jaký má doopravdy vliv na mé kampaně? Vyplatí se ji zapnout, nebo raději nechat vypnutou? Nedokázal jsem si odpovědět. Tak jsme to otestovali.
Regexy pro marketéry
Autor Klaudie Semelová, 8. 10. 2015
Regulár, regex, regexp, ale hlavně regulární výraz. Pro některé slova povědomá a pro ostatní zcela neznámá. Ale jsou i lidé, kteří je používají denně a nedokážou si bez nich práci s daty představit. Buďte mezi nimi i vy!
Kterak jsme zakempili ve školních lavicích l CopyCamp 2015
Autor Veronika Jozifová, 30. 9. 2015
Zažila jsem dejà vu! Stalo se to v pátek 25. září, kdy jsem se po více jak čtyřech letech uvelebila ve vysokoškolské učebně, abych se od ostřílených odborníků doslechla novinky ze světa copywritingu. Bylo to vskutku magické, dokonce i některé přednášky jako bych už v minulosti slyšela. Pátý ročník konference CopyCamp, organizovaného agenturou H1, tentokrát kořeněné heslem Zpátky do školy!, svou ambici beze zbytku naplnil.
Dynamické reklamy ve vyhledávání: generátor nápadů i pohotový hlídač
Autor Nikola Šéfrová, 24. 9. 2015
Jsou to už tři roky, co u nás Google spustil dynamicky generované reklamy v Adwords. Dynamic Search Ads (DSA) mají dodnes své kouzlo. S odstupem času lze zhodnotit, že se úspěšně zabydlely v našich účtech především ze dvou důvodů.
Mám si vybrat freelancera, agenturu, nebo budovat inhouse?
Autor Jan Koudela, 3. 9. 2015
Inhouse tým nabízí přímou kontrolu a odpovědnost za výsledky, zatímco agentury pracují na více klientech zároveň a dokážou toho využít. Freelancer vyjde u malé zakázky obvykle nejlevněji, ale agentura nabízí komplexní servis. Kdo s koho?
11+1 důvod, proč igloonet
Autor David Pohorský, 19. 8. 2015
Po sedmi letech v onlinu a jedné agentuře jsem se rozhodl změnit zaměstnavatele. Dohodl jsem se s igloonetem. Nedávno mi skončila zkušební doba a můžu říct, že změny opravdu nelituji. Doufám, že toho nelitují ani moji noví kolegové.
15 nejlepších rozšíření Chrome pro marketér(k)y
Autor Jan Koudela, 10. 8. 2015
V každé práci existují kroky, které musíte často opakovat. Proč byste si ale nemohli ušetřit čas na lelkování tím, že ze svého obyčejného prohlížeče uděláte díky rozšířením multifunkční nástroj?
Chyby a varování v Merchant feedu a jak se s nimi vypořádat
Autor Aneta Svobodová, 21. 7. 2015
Správný XML feed je klíčový pro relevantní produktové kampaně. Co ale dělat, když se produkty v Shopping Ads (dříve PLA) nezobrazují a Google hlásí chyby a varování? Stačí dodržet několik pravidel a snadno se jich vyvarujete. V článku se nebudu se zabývat nastavením Shopping Ads, ale zaměřím se na chyby v Google Merchant feedu.
Výprava na letní PPC Camp
asideWritten by Patrik Chalupa on 15. 7. 2015
O víkendu slavili všichni zapálení PPCčkaři svůj svátek. V pohádkovém Rejvízi se konala akce s krycím názvem Letní PPC Camp, kde nechyběla česká špička online marketingu. Sešlost měla na starosti Markéta Kabátová, což samo o sobě vypovídá o kvalitě setkání. O účast byl velký zájem, proto jsme neváhali a přihlášku poslali co nejdříve, abychom reprezentovali igloo v hojném počtu.
Prokliky měníme za kliky
Autor Lukáš Havlík, 23. 6. 2015
Nebudu vám lhát. Našli jsme pravdu ve workoutu. A možná mi to nebudete věřit, ale cvičí snad půlka igloo! Nejde nám přitom až tak o hřmotné bicáky zmazané samoopalovákem, nejde nám ani o břišní vlnobití. Prostě se jen každý den vyhoupneme z křesel a protáhneme zkamenělé klouboví.