Test: CPC vs. rozšířená CPC

Autor Matěj Nosál, 14. 10. 2015

Letos v létě jsme s igloo týmem navštívili skvělou akci Markéty Kabátové s názvem PPC Camp. Při hromadné diskusi přišlo na řadu téma rozšířené CPC (enhanced CPC, eCPC) a překvapilo mě, kolik specialistů ji vůbec nepoužívá. Začalo mi vrtat hlavou, proč ji používám já. Jaký má doopravdy vliv na mé kampaně? Vyplatí se ji zapnout, nebo raději nechat vypnutou? Nedokázal jsem si odpovědět. Tak jsme to otestovali.


Regexy pro marketéry

Autor Klaudie Semelová, 8. 10. 2015

Regulár, regex, regexp, ale hlavně regulární výraz. Pro některé slova povědomá a pro ostatní zcela neznámá. Ale jsou i lidé, kteří je používají denně a nedokážou si bez nich práci s daty představit. Buďte mezi nimi i vy!


Kterak jsme zakempili ve školních lavicích l CopyCamp 2015

Autor Veronika Jozifová, 30. 9. 2015

Zažila jsem dejà vu! Stalo se to v pátek 25. září, kdy jsem se po více jak čtyřech letech uvelebila ve vysokoškolské učebně, abych se od ostřílených odborníků doslechla novinky ze světa copywritingu. Bylo to vskutku magické, dokonce i některé přednášky jako bych už v minulosti slyšela. Pátý ročník konference CopyCamp, organizovaného agenturou H1, tentokrát kořeněné heslem Zpátky do školy!, svou ambici beze zbytku naplnil.



Mám si vybrat freelancera, agenturu, nebo budovat inhouse?

Autor Jan Koudela, 3. 9. 2015

Inhouse tým nabízí přímou kontrolu a odpovědnost za výsledky, zatímco agentury pracují na více klientech zároveň a dokážou toho využít. Freelancer vyjde u malé zakázky obvykle nejlevněji, ale agentura nabízí komplexní servis. Kdo s koho?


11+1 důvod, proč igloonet

Autor David Pohorský, 19. 8. 2015

Po sedmi letech v onlinu a jedné agentuře jsem se rozhodl změnit zaměstnavatele. Dohodl jsem se s igloonetem. Nedávno mi skončila zkušební doba a můžu říct, že změny opravdu nelituji. Doufám, že toho nelitují ani moji noví kolegové.



Chyby a varování v Merchant feedu a jak se s nimi vypořádat

Autor Aneta Svobodová, 21. 7. 2015

Správný XML feed je klíčový pro relevantní produktové kampaně. Co ale dělat, když se produkty v Shopping Ads (dříve PLA) nezobrazují a Google hlásí chyby a varování?  Stačí dodržet několik pravidel a snadno se jich vyvarujete. V článku se nebudu se zabývat nastavením Shopping Ads, ale zaměřím se na chyby v Google Merchant feedu.


Výprava na letní PPC Camp

aside
Written by Patrik Chalupa on 15. 7. 2015

O víkendu slavili všichni zapálení PPCčkaři svůj svátek. V pohádkovém Rejvízi se konala akce s krycím názvem Letní PPC Camp, kde nechyběla česká špička online marketingu. Sešlost měla na starosti Markéta Kabátová, což samo o sobě vypovídá o kvalitě setkání. O účast byl velký zájem, proto jsme neváhali a přihlášku poslali co nejdříve, abychom reprezentovali igloo v hojném počtu.


Prokliky měníme za kliky

Autor Lukáš Havlík, 23. 6. 2015

Nebudu vám lhát. Našli jsme pravdu ve workoutu. A možná mi to nebudete věřit, ale cvičí snad půlka igloo! Nejde nám přitom až tak o hřmotné bicáky zmazané samoopalovákem, nejde nám ani o břišní vlnobití. Prostě se jen každý den vyhoupneme z křesel a protáhneme zkamenělé klouboví.