Jak analyzovat úspěšnost SEO – zamyšlení nad správnými KPI
Autor Adam Šilhan, 23. 10. 2013
Jednou z nejdůležitějších částí každé marketingové činnosti by měla být schopnost sledovat a vyhodnocovat její výsledky. A způsob vyhodnocování se stejně jako SEO samé stále vyvíjí.
LIM 2013 s Markem Prokopem: Návod k použití
Autor Adam Šilhan, 26. 8. 2013
Minulý týden jsem se vrátil z úžasné akce Léto s internetovým marketingem. Rád bych účastníkům letošního druhého termínu, případně i budoucím generacím, předal několik rad.
Základní strukturální tagy v HTML5
Autor Martin Pešout, 17. 9. 2012
Web se neustále vyvíjí. Jazyk HTML 4 je tu s námi už pěknou řadu let a tvůrcům webového obsahu sloužil dobře. Avšak po čase začali mnozí narážet na různá omezení. Bylo v podstatě jen otázkou času, kdy přijde novější verze - HTML5. Ta s sebou přináší nové, účinnější a hlavně jednodušší zápisy. Dále zavádí širokou škálu funkcí pro práci třeba s formuláři, multimédii, strukturami a sémantikou. Dobrých článků na téma HTML5 kolují po internetu spousty. Nechci se znovu pouštět do popisu samotného jazyka HTML5. V tomto článku bych se rád zaměřil na nové strukturální tagy, které přidávají do stránek další sémantický význam, a poskytl jejich základní přehled.
Rozhovor: Likeable Media
Autor Irena Šovčíková, 12. 9. 2012
Abychom dokázali nabídnout pohled na marketing a sociální sítě z více úhlů pohledů, rozhodli jsme se nedělat rozhovory pouze s jedntolivci, ale také se zajímavými agenturami. Jednou z nich je také Likeable Media, firma zabývající se sociálními sítěmi a word of mouth marketingem. O tom, co znamená Facebook Preffered Developer, jak se dělá pohovor po Twitteru a spoustě dalších věcí jsme mluvili v tomto rozhovoru.
Interview: Brian Carter - 2.part
Autor Irena Šovčíková, 10. 9. 2012
As was promised, here comes second part of interview with Brian Carter, respected online marketing expert, author of three very intresting books, stand-up comedian and contributor to Mashable, Search Engine Journal, just to name few. What does Brian in his free time and what inspires him? Or what is his opinion on Facebook Ads and Open Graph Apps? Read this and more in this interview!
Interview: Brian Honigman
Autor Irena Šovčíková, 5. 9. 2012
Our next interviewed person is Brian Honigman, young manager of online marketing at Marc Ecko Enterprises, regular contributor for Mashable, Business Insider and several other websites. With Brian we have talked about SEO, blogging and social networks in general. Is SEO dead? How to deal with bad reactions? Read the article to get to know the answers!
Rozhovor: Brian Honigman
Autor Irena Šovčíková, 5. 9. 2012
Našim dalším zpovídaným se stal Brian Honigman, mladý manažer online marketingu u oděvní značky Marc Ecko Enterprises, pravidelný přispěvatel pro Mashable, Business Insider a několik dalších webů. S Brianem jsme mluvili o SEO, bloggování i o sociálních sítích obecně. Je podle Briana SEO mrtvé? Jak reagovat na špatné reakce na sociálních sítích? To vše a spoustu dalšího se dozvíte v tomto inspirativním rozhovoru.
Rozhovor: Brian Carter - 2. část
Autor Irena Šovčíková, 29. 8. 2012
Minulý týden jsme vám přinesli 1. díl rozhovoru s uznávaným expertem na on-line marketing a sociální sítě, Brianem Carterem. Pokud vám unikl, můžete si ho přečíst zde. Dnes pro vás máme připravené jeho pokračování, ve kterém jsme s Brianem rozebírali problematiku ROI na Facebooku, největší chyby ve Facebook marketingu za rok 2012 a také jsme mu položili otázky, které zajímaly naše fanoušky na Facebooku. Příjemnou zábavu při čtení.
Interview: Brian Carter - 1. part
Autor Irena Šovčíková, 24. 8. 2012
We are looking for inspiration and experience not only in Czech Republic, but we are interested in content from foreign countries, we visit foreign conferences and speak with marketers from UK, USA and other countries as well. We've got this idea to share the inspiration and interesting opinions through interviews with interesting people from our business field. The first one to interview was online marketing expert, contributor on Mashable or Search Engine Journal , just to name few, author of The Facebook Marketing, speaker and comedian. Ladies and gentlemen, please welcome Brian Carter.
Rozhovor: Brian Carter - 1. část
Autor Irena Šovčíková, 22. 8. 2012
Dlouhodobě nehledáme inspiraci a zkušenosti jenom v ČR, ale zajímáme se o obsah ze zahraničí, navštěvujeme zahraniční konference a komunikujeme s markeťáky z Británie, USA i dalších zemí. Napadlo nás, že by nebylo špatné, inspiraci a zajímavé názory šířit dále, třeba formou rozhovorů se zajímavými zahraničními lidmi z oboru. A začneme pěkně zostra, hned prvním zpovídaným je Brian Carter, světově uznávaný expert na online marketing, přispěvatel na Mashable, Search Engine Journal a několik dalších stránek, autor knihy The Facebook Marketing, speaker a mnoho dalšího.