Cílení reklam ve Facebook Ads - malé zamyšlení nad cílovými skupinami
Autor Veronika Jozifová, 18. 2. 2014
Důležitost cílení reklamního sdělení je jedním ze základních principů marketingu. Každý, kdo se o tento obor zajímá, je jistě dobře obeznámen s klasickou tříbodovou strategií: segmentace-targeting-possitioning. Facebook Ads přináší způsob, jak si s cílením dostatečně vyhrát a dává inzerentům do rukou poměrně přehledný nástroj, díky kterému můžeme nejen vcelku dobře identifikovat cílovou skupinu a určit potenciální dosah naší kampaně, ale také přináší variaci možností, jak o své cílové skupině uvažovat.
Remarketing: Podrobný návod
Autor Matěj Nosál, 3. 2. 2014
Remarketing v Google AdWords vám dává možnost znovu oslovit návštěvníky vašeho webu. Hledáte návod, jak jej správně nastavit? Přejděte na aktualizovanou verzi článku.
SEO workshop s Evanem Fishkinem
Autor Adam Šilhan, 18. 11. 2013
Minulý týden jsem měl možnost účastnit se intenzivního SEO bootcampu s Evanen Fishkinem, který v současnosti vede SEO v MSN.
Díky Pavlovi jsem se o akci vůbec dozvěděl a měl možnost získat na ni 50% slevu. Rozhodl jsem se celkem narychlo a bohužel jsem měl o akci trochu mylné představy. SEO bootcamp nebyl totiž zaměřen na marketéry a SEO praktikanty, ale na majitele a senior pozice v "classified media" odvětví. To jsem si měl zjistit dopředu.
Jak analyzovat úspěšnost SEO – zamyšlení nad správnými KPI
Autor Adam Šilhan, 23. 10. 2013
Jednou z nejdůležitějších částí každé marketingové činnosti by měla být schopnost sledovat a vyhodnocovat její výsledky. A způsob vyhodnocování se stejně jako SEO samé stále vyvíjí.
LIM 2013 s Markem Prokopem: Návod k použití
Autor Adam Šilhan, 26. 8. 2013
Minulý týden jsem se vrátil z úžasné akce Léto s internetovým marketingem. Rád bych účastníkům letošního druhého termínu, případně i budoucím generacím, předal několik rad.
Základní strukturální tagy v HTML5
Autor Martin Pešout, 17. 9. 2012
Web se neustále vyvíjí. Jazyk HTML 4 je tu s námi už pěknou řadu let a tvůrcům webového obsahu sloužil dobře. Avšak po čase začali mnozí narážet na různá omezení. Bylo v podstatě jen otázkou času, kdy přijde novější verze - HTML5. Ta s sebou přináší nové, účinnější a hlavně jednodušší zápisy. Dále zavádí širokou škálu funkcí pro práci třeba s formuláři, multimédii, strukturami a sémantikou. Dobrých článků na téma HTML5 kolují po internetu spousty. Nechci se znovu pouštět do popisu samotného jazyka HTML5. V tomto článku bych se rád zaměřil na nové strukturální tagy, které přidávají do stránek další sémantický význam, a poskytl jejich základní přehled.
Rozhovor: Likeable Media
Autor Irena Šovčíková, 12. 9. 2012
Abychom dokázali nabídnout pohled na marketing a sociální sítě z více úhlů pohledů, rozhodli jsme se nedělat rozhovory pouze s jedntolivci, ale také se zajímavými agenturami. Jednou z nich je také Likeable Media, firma zabývající se sociálními sítěmi a word of mouth marketingem. O tom, co znamená Facebook Preffered Developer, jak se dělá pohovor po Twitteru a spoustě dalších věcí jsme mluvili v tomto rozhovoru.
Interview: Brian Carter - 2.part
Autor Irena Šovčíková, 10. 9. 2012
As was promised, here comes second part of interview with Brian Carter, respected online marketing expert, author of three very intresting books, stand-up comedian and contributor to Mashable, Search Engine Journal, just to name few. What does Brian in his free time and what inspires him? Or what is his opinion on Facebook Ads and Open Graph Apps? Read this and more in this interview!
Interview: Brian Honigman
Autor Irena Šovčíková, 5. 9. 2012
Our next interviewed person is Brian Honigman, young manager of online marketing at Marc Ecko Enterprises, regular contributor for Mashable, Business Insider and several other websites. With Brian we have talked about SEO, blogging and social networks in general. Is SEO dead? How to deal with bad reactions? Read the article to get to know the answers!
Rozhovor: Brian Honigman
Autor Irena Šovčíková, 5. 9. 2012
Našim dalším zpovídaným se stal Brian Honigman, mladý manažer online marketingu u oděvní značky Marc Ecko Enterprises, pravidelný přispěvatel pro Mashable, Business Insider a několik dalších webů. S Brianem jsme mluvili o SEO, bloggování i o sociálních sítích obecně. Je podle Briana SEO mrtvé? Jak reagovat na špatné reakce na sociálních sítích? To vše a spoustu dalšího se dozvíte v tomto inspirativním rozhovoru.