royal canin

B2B databáze, e-shop a mikro web

Realizace 2018

Představení spolupráce

Společnost Royal Canin vyrábí superprémiová krmiva pro kočky a psy a distribuuje je do e-shopů, specializovaných obchodů, veterinárních klinik a chovatelům. Bohužel často naráží na problém, který zná dost výrobců – odběratelé neumí jejich produkty správně prezentovat a k zákazníkům se často dostávají neaktuální informace. Aktualizace informací pro odběratele se navíc prováděla manuálně a stála nemalé náklady na straně odběratelů.

Rozhodli jsme se pro Royal Canin celý proces komunikace s odběrateli automatizovat.

logo společnosti Royal Canin

Jak to funguje?

V naší B2B aplikaci se shromažďuje kompletní informace o produktech, sklady se načítají ze systémů společnosti. Pokud Royal Canin přidává nový produkt, stačí v jednoduché šabloně vyplnit údaje o produktu, doplnit parametry, obrázky a produkt zveřejnit pro konkrétní trh. Odběratelé potom v různých strojově zpracovatelných formátech (podporujeme XML, CSV, XLS a další) dostanou informace ve formě feedu, který následně strojově zpracovávají na své straně.

Nezůstalo ale jen u toho. Pro potřeby B2B jsme také implementovali možnost hromadného nákupu, opět přes jednoduché strojově zpracovatelné formáty. Odběratelé tak nemusí něco složitě „naklikávat”, ale používají své vlastní rozhraní nebo vytvoří jednoduchý Excelový soubor s objednávkou. Přidali jsme také možnost opakování objednávky, kdy dodavatel může jednoduše zopakovat kteroukoliv ze svých předchozích objednávek.

Jak to dopadlo?

Nasazení našeho systému umožnilo Royal Canin ušetřit 35 % času na jejich call centru. Místo zpracování objednávek se teď jejich kolegyně mohou věnovat nabídkám služeb a péči o zákazníky. Počet objednávek, které jsou schopni odbavit stoupl o celých 10 %.

Díky těmto úspěchům byl projekt B2B aplikace zařazen do soutěže projektů uvnitř koncernu Royal Canin s tématem Make the Difference. Naše aplikace vyhrála cenu jako nejlepší projekt za poslední 2 roky v celém CNE clusteru, tedy ze šesti zemí, které byly v rámci Royal Canin do soutěže zapojeny.

-35 %
Snížení nákladů call centra
+10 %
Nárůst objednávek od odběratelů
1. místo - nejlepší projekt
Michal Dvořák
E-commerce specalist CZ/SK Royal Canin

Při hledání vhodného partnera na tvorbu B2B aplikace jsem měl trochu strach, protože naše společnost je velmi specifická svým přístupem. Ovšem hned po první schůzce s igloonet jsem věděl, že jsou schopni se adaptovat na naše prostředí a hlavně myšlení. Po pár týdnech jsme spolupráci rozšířili a začali se zabývat řešením na pro naše další potřeby. Dodnes oceňuji jejich přístup, trpělivost a hlavně schopnost navrhnout řešení s logickým základem a dlouhodobým pohledem.

Michal Dvořák
E-commerce specalist CZ/SK Royal Canin

Pojďme probrat, jak pomůžeme vašemu projektu

Přijedeme za vámi nebo se můžeme potkat u nás v Brně či Praze
konzultace je ZDARMA
Profilovka Jan Nobilis