Vytvoření nového webu

Prvotní zadání: vytvořit nový, reprezentativní web, který zvýší počet objednávek z internetu a umožní přidávat aktuální informace.

Cíle webu

  1. Získávat relevantní objednávky přímo z webu.
  2. Umožnit snadnou prezentaci aktuálních typových domů.
  3. Představit rozestavěné projekty.

Analýza a wireframy

Protože má nový web sloužit primárně potenciálním zákazníkům, započali jsme analýzu hloubkovými rozhovory s těmi, co s DOMY už stavěli či stavět teprve plánují.


Na výslednou podobu webu měl velký vliv workshop se zaměstnanci DOMŮ, kteří se v průběhu prací s koncovými zákazníky potkávají.

  • 5

    Hloubkových rozhovorů

  • 3

    Workshopy s klientem

  • 30

    Hodin nad wireframy

domy-dnes_wireframe domy-dnes_wireframe
  • Prvotní schůzka
  • SWOT analýza
  • Rozhovory
  • Workshopy
  • Mapa obsahu a navigace
  • Wireframy
 , UX na projektu

Už po prvních dvou rozhovorech s koncovými zákazníky se začala prvotní „dojmová“ koncepce nového webu hroutit.

UX na projektu

Design

U designu jsme se zapotili nejvíc. Navrhovat jej pro společnost, kde výsledek hodnotí architekti, prostě není nejsnadnější. Zásadně ale pomohlo, že klient od začátku důvěřoval našemu úsudku a zjištěným informacím.

Paleta barev

/domy-dnes/_design
Tomáš Tesař, klient, jednatel DOMY D.N.E.S.

V igloonetu nás rychle přesvědčili, že tak jako nemá smysl stavět dům bez projektu, nemá smysl vytvářet web bez analýzy a rozmýšlení. Museli jsme sáhnout hlouběji do kapsy, než jsme si představovali, ale výsledek stojí za to.

Tomáš Tesař

klient, jednatel DOMY D.N.E.S.

Shrnutí

Vytvoření nového webu trvalo, kvůli vytíženosti klienta, mnohem déle, než je obvyklé. Díky provedené analýze, rozhovorům a dostatku informací se nám však i přes značný časový odstup začátku a konce projektu podařilo spustit relevantní a moderní web, který plní stanovené cíle.

Jan

Líbí se vám naše práce? Přijďte k nám na kafe a mrkneme se na váš projekt.

Jan Nobilis, vedoucí vývoje