Protože má nový web sloužit primárně potenciálním zákazníkům, započali jsme analýzu hloubkovými rozhovory s těmi, co s DOMY už stavěli či stavět teprve plánují.
Na výslednou podobu webu měl velký vliv workshop se zaměstnanci DOMŮ, kteří se v průběhu prací s koncovými zákazníky potkávají.
Už po prvních dvou rozhovorech s koncovými zákazníky se začala prvotní „dojmová“ koncepce nového webu hroutit.
U designu jsme se zapotili nejvíc. Navrhovat jej pro společnost, kde výsledek hodnotí architekti, prostě není nejsnadnější. Zásadně ale pomohlo, že klient od začátku důvěřoval našemu úsudku a zjištěným informacím.
V igloonetu nás rychle přesvědčili, že tak jako nemá smysl stavět dům bez projektu, nemá smysl vytvářet web bez analýzy a rozmýšlení. Museli jsme sáhnout hlouběji do kapsy, než jsme si představovali, ale výsledek stojí za to.
Vytvoření nového webu trvalo, kvůli vytíženosti klienta, mnohem déle, než je obvyklé. Díky provedené analýze, rozhovorům a dostatku informací se nám však i přes značný časový odstup začátku a konce projektu podařilo spustit relevantní a moderní web, který plní stanovené cíle.