domy d.n.e.s.

Vytvoření nového webu

srpen 2014 - listopad 2020

Prvotní zadání: vytvořit nový, reprezentativní web, který zvýší počet objednávek z internetu a umožní přidávat aktuální informace.

Cíle webu

  • Získávat relevantní objednávky přímo z webu.
  • Umožnit snadnou prezentaci aktuálních typových domů.
  • Představit rozestavěné projekty.
logo společnosti Domy D.N.E.S.

Analýza a wireframy

Protože má nový web sloužit primárně potenciálním zákazníkům, započali jsme analýzu hloubkovými rozhovory s těmi, co s DOMY už stavěli či stavět teprve plánují.

Na výslednou podobu webu měl velký vliv workshop se zaměstnanci DOMŮ, kteří se v průběhu prací s koncovými zákazníky potkávají.

5
Hloubkových rozhovorů
3
Workshopy s klientem
30
Hodin nad wireframy
Prvotní schůzka
Prvotní schůzka
SWOT analýza
SWOT analýza
Rozhovory
Rozhovory
Workshopy
Workshopy
Mapa obsahu a navigace
Mapa obsahu a navigace
Ondra Kudlík
UX na projektu

Už po prvních dvou rozhovorech s koncovými zákazníky se začala prvotní „dojmová“ koncepce nového webu hroutit.

Ondra Kudlík
UX na projektu

Design

U designu jsme se zapotili nejvíc. Navrhovat jej pro společnost, kde výsledek hodnotí architekti, prostě není nejsnadnější. Zásadně ale pomohlo, že klient od začátku důvěřoval našemu úsudku a zjištěným informacím.

Tomáš Tesař
jednatel DOMY D.N.E.S.

V igloonetu nás rychle přesvědčili, že tak jako nemá smysl stavět dům bez projektu, nemá smysl vytvářet web bez analýzy a rozmýšlení. Museli jsme sáhnout hlouběji do kapsy, než jsme si představovali, ale výsledek stojí za to.

Tomáš Tesař
jednatel DOMY D.N.E.S.

Shrnutí

Vytvoření nového webu trvalo, kvůli vytíženosti klienta, mnohem déle, než je obvyklé. Díky provedené analýze, rozhovorům a dostatku informací se nám však i přes značný časový odstup začátku a konce projektu podařilo spustit relevantní a moderní web, který plní stanovené cíle.

Pojďme probrat, jak pomůžeme vašemu projektu

Přijedeme za vámi nebo se můžeme potkat u nás v Brně či Praze
konzultace je ZDARMA
Profilovka Jan Nobilis