Podpora

Technická podpora pro zákazníky


Máme super návody

Připravujeme pro vás podrobné návody a průběžně pracujeme na jejich aktualizaci. Snažíme se postupně pokrýt všechny situace a problémy, se kterými se potkáváte.

Pokud v návodech objevíte nějakou chybku, určitě se nám ozvěte

Nejdříve se mrkněte

Než nás budete kontaktovat, určitě se nejdřív mrkněte, jestli na to již nemáme návod.

Budeme tak moci věnovat více času vylepšování našich služeb.


E-mailová podpora

Popsání problému je téměř vždy lepší než telefonát

E-mailová podpora je primární formou řešení problémů, napište nám váš požadavek, specifikujte prosím co nejpřesněji problém a pokusíme se vám s ním co nejdříve pomoci.

Adresa na podporu je podpora@igloonet.cz – psát můžete samozřejmě kdykoliv.

Na všechny e-mailové dotazy odpovídáme v rámci minut až jednotek hodin. I když toho máme zrovna opravdu hodně, do 24 hodin to stíháme vždy.


Telefonická podpora

Poslední záchrana nebo kritické problémy

Dotazy ohledně nabízených služeb, faktur a další nekritické problémy s námi můžete řešit každý pracovní den od 9:00 do 17:00 na telefonním čísle: +420 739 450 400. E-mail nás ale potěší mnohem více.

Pro naše zákazníky je k dispozici i NON-STOP telefonická podpora. Určena je však pouze pro:

  • hlášení výpadků služeb
  • hlášení kritických technických problémů na straně serveru

Pokud se jedná o uvedený problém, je NON-STOP podpora k dispozici na telefonním čísle: +420 775 429 599.