SNOWBOARD ZEZULA

Přes 10 let spolupráce protkané růstem brandu, tržeb i zahraniční expanzí

září 2010 - současnost

Ve spolupráci se Snowboard Zezula se zhmotňuje námi preferovaný koncept byznysového partnerství – pomohli jsme vybudovat prosperující e‑shop, hostovaný na vlastních serverech, u kterého současně řídíme propagaci na víc než desítce reklamních kanálů v Česku, Polsku, na Slovensku a sekundárně po celé Evropě.

Omrkněte ve zkratce celý vývoj a obsah naší spolupráce, ať víte, co od nás pod jednou střechou můžete všechno získat ↓

logo Snowboard Zezula

Snowboard Zezula

První prkna jste si mohli od Zezuly odnést už v roce 1996. Stačilo najít ten správný garážový obchod.

Dnes už top gear a fashion na snow‑, skate‑, long‑, wake‑, paddle‑ a další boarding nebo kola seženete ve dvou patrech obří prodejny v Brně, anebo na čtyřjazyčném e‑shopu od igloonetu, který ročně obslouží na 40+ tisíc objednávek.

Martin Zezula
ředitel

Na igloonetu se mi líbí spojení profesionality s neformálností. Abych řekl pravdu, tak jste nám vytrhli trn z paty.

Martin Zezula
ředitel

Flow spolupráce

1996

první prodané prkno z garáže Snowboard Zezula 🙂

2003

kluci zakládají vlastní značkuGravity Snowboards

2004

první e‑shop SNBZ je na světě

2008

igloonet dává vývojářskou ruku k dílu

2010

expanze na Slovensko

2011

začínámé spravovat PPC a SEO

2012

  • přestříháváme pásku nového e‑shopu od igloonetu na vlastním jádře
  • nová třípatrová prodejna na Palackého třídě stojí a sbírá první zákazníky

2016

spouštíme B2B

2017

  • expanze do Polska
  • přebíráme e‑mailing a nastavujeme automatiku
  • ve správě máme na 10 reklamních kanálů

2018

sortiment prodejny se šíří do druhého patra

2019

  • po Evropě propagujeme doménu .COM
  • krušná léta s covidem začínají – nutně se přizpůsobujeme turbulencím pro fashion a zimní sporty ne příliš přiznivému období

2022

saháme po TikTok Ads a nasazujeme Google Analytics 4

Rozsah marketingové spolupráce

Na projektu se dlouhodobě orientujeme podle několika hlavních priorit, ovlivňujících cíle a další obsah práce. Jde poměrně prozaicky o růst popularity a budování značky Snowboard Zezula v tuzemsku i na zahraničních trzích, a to při růstu tržeb a provozního zisku.

Nezůstáváme proto pouze u správy jednotlivých reklamních kanálů, ale řešíme společně celkový strategický rozvoj značky. A priority se nám dlouhodobě daří plnit, byť uplynulé covidové období způsobilo nemalé turbulence.

Propagace

Facebook AdsTikTok AdsHeureka a Zboží, Beed, MergadoGoogle Ads a Seznam SklikE‑mailing na Mailkitu včetně automatikySpráva produktových feedůGlami, Domodi, Ceneo, Shopalike, Kelkoo

Analytika a web

Pomoc s UX a SEOGoogle Analytics (včetně GA4) a GTMCookie consentKlíčové analýzyAnalýzy webu a konzultace jeho úpravCost importy
Klaudie Semelová
marketingová specialistka,
vedoucí projektu

Jsem šťastná, že se spolupráce celé ty roky nese na vzájemné důvěře a přátelské úrovni. Setkáváme se na eventech, slavíme na vánočních večírcích a ani strategické a plánovací schůzky se neobejdou bez veselých historek. 🙂

Klaudie Semelová
marketingová specialistka,
vedoucí projektu

A k tomu kolegové z hostingu postavili pro Snowboard Zezula privátní cloud, řeší správu Linuxových serverů a chystají high‑available řešení celého e‑shopu.

Rozjeďte to s námi ve velké parádě taky!

Pojďme probrat, jak pomůžeme vašemu projektu

Přijedeme za vámi nebo se můžeme potkat u nás v Brně či Praze
konzultace je ZDARMA
Profilovka Adam Šilhan