PLANETA HER

Téměř dekáda úspěšné spolupráce s Planetou her

listopad 2013 - současnost

Kamenný a internetový obchod se společenskými hrami Planeta Her rozehrál svou partii v roce 2007. Hned o tři roky později přibylo deskovkové vydavatelství REXhry, které od té doby vypustilo přes 200 her, dodávaných do 30 e-shopů a více jak 20 obchodů.

Od roku 2013 můžeme hrdě hlásit, že jim na cestě marketingem a propagací úspěšně pomáháme, o tři léta později jsme pro Planetu vyvinuli a spustili nový e-shop, který současně hostujeme.

Ještě víc nás ale těší, že neřešíme jen prodeje a čísla, ale rádi se utkáme v přátelském souboji třeba nad partičkou nových her, co ještě nejsou v prodeji.

Planetu můžete znát taky z její deskoherní akce Brnohraní nebo z dobročinných aukcí nedostupných her, pořádaných na severu Zatrolene-hry.cz.

logo Planeta her

Cíle spolupráce

  • Hlavní marketingový cíl je jasný: Kontinuální meziroční růst tržeb a provozního zisku.
  • V dílčí rovině pak jde o rozšiřování komunity a její informovanosti o novinkách či předobjednávkách.

Milníky na cestě naší spolupráce

2007

Založení Planety Her

2011

Založení REXher

2013

Počátek spolupráce na propagaci s igloonetemPřípadová studie

2014

Ve správě máme všechny online kanály

a přidáváme další

2016

Nový e-shop od igloonetu

včetně hostingu

2017

Nasazení measurement protokolu a start pravidelného e-mailingu

a přesun do větší prodejny

2020

První akce Zajíc v pytli v ČR

Měření marží, nový věrnostní program

2021

Pomoc s obsahem a práce na redesignu webu

Rozsah marketingové spolupráce

Propagace

Facebook AdsHeureka a Zboží, BeedGoogle Ads a Seznam SklikE-mailing na Mailkitu včetně automatikySpráva produktových feedůTransakční e-mailyPush notifikace

Analytika a web

Pomoc s UX a SEOGoogle Analytics a GTMKlíčové analýzy, textace a blogAnalýzy webu a konzultace jeho úpravMeasurement protocolCost importyGrafika

Pro Planetu řešíme také hosting, pomohli jsme s vývojem e-shopu včetně například pokladního systému, automatizace doporučování produktů nebo napojení na Mall. Shop jsme Planeťákům předali v roce 2021 do vlastní správy.

A sami se starají také o příspěvky na sociální sítě a video obsah, protože nejlépe znají a vnímají svoji komunitu. Od nás nicméně získávají feedback a reklamní podporu své práce, aby se dostala co možná nejdál.

Michal Široký
spolumajitel

igloonet je pro nás super partner jak lidsky, tak pracovně. Jejich kampaně nám násobně zvedly obraty e-shopu a zásadně rozšířily povědomí o značce. Pokud hledáte firmu na online marketing, neznám lepší.

Michal Široký
spolumajitel

Nahlédnutí do výsledků spolupráce

Růst e-shopu v posledních letech

ObdobíRůst tržeb (meziroční změna)PNO (meziroční změna)
2017 vs. 2018+14,33 %+10,14 %
2018 vs. 2019+22,12 %-7,71 %
2019 vs. 2020+70,23 %-10,77 %

Růst e-shopu a změny v PNO v posledních letech

Nutno dodat, že v roce 2020 popohnala vývoj výsledků v celém deskoherním světě pandemie COVID-19, resp. změna chování lidí při vládních opatřeních a lockdownech.

Těchto změn jsme se také chytili v propagaci a reklamu museli v předvánočním období kvůli enormnímu náporu dokonce vypínat. Můžeme nicméně prozradit, že velmi zajímavý růst pokračuje i v celém roce 2021, tedy v době rozvolnění a otevření prodejen.

Nejbližší plány

S růstem e-shopu a celé Planety přichází také nové příležitosti. Jak například v rozšiřování současných kanálů na větší a větší publika a silnější podporu brandu, tak ve výzkumech publik a jejich chování na e-shopu i mimo něj. S tím také souvisí třeba úprava a zpřesnění jeho menu či redesign.

Pojďme probrat, jak pomůžeme vašemu projektu

Přijedeme za vámi nebo se můžeme potkat u nás v Brně či Praze
konzultace je ZDARMA
Profilovka Adam Šilhan