Kamenný a internetový obchod se společenskými hrami Planeta Her rozehrál svou partii v roce 2007. Hned o tři roky později přibylo deskovkové vydavatelství REXhry, které od té doby vypustilo přes 200 her, dodávaných do 30 e-shopů a více jak 20 obchodů.
Od roku 2013 můžeme hrdě hlásit, že jim na cestě marketingem a propagací úspěšně pomáháme, o tři léta později jsme pro Planetu vyvinuli a spustili nový e-shop, který současně hostujeme.
Ještě víc nás ale těší, že neřešíme jen prodeje a čísla, ale rádi se utkáme v přátelském souboji třeba nad partičkou nových her, co ještě nejsou v prodeji.
Planetu můžete znát taky z její deskoherní akce Brnohraní nebo z dobročinných aukcí nedostupných her, pořádaných na severu Zatrolene-hry.cz.
a přidáváme další
a přesun do větší prodejny
Měření marží, nový věrnostní program
Pro Planetu řešíme také hosting, pomohli jsme s vývojem e-shopu včetně například pokladního systému, automatizace doporučování produktů nebo napojení na Mall. Shop jsme Planeťákům předali v roce 2021 do vlastní správy.
A sami se starají také o příspěvky na sociální sítě a video obsah, protože nejlépe znají a vnímají svoji komunitu. Od nás nicméně získávají feedback a reklamní podporu své práce, aby se dostala co možná nejdál.
igloonet je pro nás super partner jak lidsky, tak pracovně. Jejich kampaně nám násobně zvedly obraty e-shopu a zásadně rozšířily povědomí o značce. Pokud hledáte firmu na online marketing, neznám lepší.
Období | Růst tržeb (meziroční změna) | PNO (meziroční změna) |
---|---|---|
2017 vs. 2018 | +14,33 % | +10,14 % |
2018 vs. 2019 | +22,12 % | -7,71 % |
2019 vs. 2020 | +70,23 % | -10,77 % |
Nutno dodat, že v roce 2020 popohnala vývoj výsledků v celém deskoherním světě pandemie COVID-19, resp. změna chování lidí při vládních opatřeních a lockdownech.
Těchto změn jsme se také chytili v propagaci a reklamu museli v předvánočním období kvůli enormnímu náporu dokonce vypínat. Můžeme nicméně prozradit, že velmi zajímavý růst pokračuje i v celém roce 2021, tedy v době rozvolnění a otevření prodejen.
S růstem e-shopu a celé Planety přichází také nové příležitosti. Jak například v rozšiřování současných kanálů na větší a větší publika a silnější podporu brandu, tak ve výzkumech publik a jejich chování na e-shopu i mimo něj. S tím také souvisí třeba úprava a zpřesnění jeho menu či redesign.