Marketingová kampaň

jaro 2018 - nyní

Cíle spolupráce

Náborová kampaň s využitím online kanálů

  • Navýšení životopisů o desítky měsíčně
  • Zvýšení návštěvnosti kariérní stránky o tisíce uživatelů měsíčně
  • Zvýšení vyhledávání brandu o 25 %

IFE-CR, a.s. nás na jaře 2018 oslovila s nabídkou možné spolupráce při náboru nových zaměstnanců do výroby. Ve výběrovém řízení na náborovou kampaň jsme získali největší důvěru, a tak jsme se pustili do práce. Obsadit jsme potřebovali pozice jako je svářeč, operátor montáže nebo přípravář lakovny. Demografické cílení v rámci kampaně tedy bylo zásadní a abychom klientovi zajistili desítky relevantních životopisů měsíčně, museli jsme se zaměřit na masový zásah. Pro správné vyhodnocení kampaní bylo nutné před startem kompletně nastavit analytiku webu.

Timeline





  • Úvodní schůzky
  • Nastavení cílů kampaně
  • Realizace kampaně
  • Vyhodnocení kampaně a start dlouhodobé spolupráce

Průběh spolupráce

Hrdiny výroby pro IFE-CR, a.s. jsme oslovovali nejen pomocí vyhledávacích sítí, ale také cíleně v obsahové síti Seznamu a Googlu podle zájmových, geografických a demografických možností cílení. K propagaci volných pracovních míst jsme využili i reklamu na sociální sítí Facebook.

Změna zaměstnání není nákup trička na e-shopu. Pro uživatele jde o dlouhý rozhodovací proces, v kampani jsme proto volili informační a přesvědčovací reklamy a pomocí remarketingu jsme se jim poté nadále připomínali.

Shrnutí spolupráce

Podařilo se nám nasbírat relevantní a kvalitní životopisy uchazečů o práci v IFE-CR, a.s., výrazně jsme zvýšili návštěvnost kariérních stránek a rozšířili jsme povědomí o IFE-CR, a.s. napříč relevantní cílovou skupinou a jihomoravským regionem.

Vít Fišer, HR marketing specialist

igloonet nám pomohl navýšit objem životopisů řádově o desítky a návštěvnost kariérních stránek v řádech tisíců uživatelů měsíčně, díky čemuž jsme mohli obsadit mnoho volných pozic ve výrobě i kancelářích. Oceňuji zejména flexibilní reakce na naše požadavky, propracovanou strukturu online kampaní, transparentní komunikaci, pravidelný kvalitní reporting a aktivitu nad rámec domluvené spolupráce. V případě další kampaně v online prostředí bychom volili opět igloonet.

Vít Fišer

HR marketing specialist

Adam

Líbí se vám naše práce? Přijďte k nám na kafe a mrkneme se na váš projekt.

Adam Šilhan, vedoucí marketingu