Náborová kampaň s využitím online kanálů
IFE-CR, a.s. nás na jaře 2018 oslovila s nabídkou možné spolupráce při náboru nových zaměstnanců do výroby. Ve výběrovém řízení na náborovou kampaň jsme získali největší důvěru, a tak jsme se pustili do práce. Obsadit jsme potřebovali pozice jako je svářeč, operátor montáže nebo přípravář lakovny. Demografické cílení v rámci kampaně tedy bylo zásadní a abychom klientovi zajistili desítky relevantních životopisů měsíčně, museli jsme se zaměřit na masový zásah. Pro správné vyhodnocení kampaní bylo nutné před startem kompletně nastavit analytiku webu.
Hrdiny výroby pro IFE-CR, a.s. jsme oslovovali nejen pomocí vyhledávacích sítí, ale také cíleně v obsahové síti Seznamu a Googlu podle zájmových, geografických a demografických možností cílení. K propagaci volných pracovních míst jsme využili i reklamu na sociální sítí Facebook.
Změna zaměstnání není nákup trička na e-shopu. Pro uživatele jde o dlouhý rozhodovací proces, v kampani jsme proto volili informační a přesvědčovací reklamy a pomocí remarketingu jsme se jim poté nadále připomínali.
igloonet nám pomohl navýšit objem životopisů řádově o desítky a návštěvnost kariérních stránek v řádech tisíců uživatelů měsíčně, díky čemuž jsme mohli obsadit mnoho volných pozic ve výrobě i kancelářích. Oceňuji zejména flexibilní reakce na naše požadavky, propracovanou strukturu online kampaní, transparentní komunikaci, pravidelný kvalitní reporting a aktivitu nad rámec domluvené spolupráce. V případě další kampaně v online prostředí bychom volili opět igloonet.
Podařilo se nám nasbírat relevantní a kvalitní životopisy uchazečů o práci v IFE-CR, a.s., výrazně jsme zvýšili návštěvnost kariérních stránek a rozšířili jsme povědomí o IFE-CR, a.s. napříč relevantní cílovou skupinou a jihomoravským regionem.