Datum:
čtvrtek 25. 9. 2025Čas:
15:00 - 16.00Místo: Webinář online + odpolední offline setkání v Brně
Webinář s Adamem Šilhanem a hostem Jirkou Gunkou, Product Ownerem v Bidding Fox, ve kterém budou probírat, jak nám ještě na poslední chvíli můžou data pomoct s přípravou na sezónu.
Podíváme se na tři úrovně: chování zákazníků, produktová část a pohled na kampaně.
Co budou hlavní témata:
- Jak zjistit, jak se liší nákupní chování lidí v sezóně a mimo sezónu a jak s tím (nejen) v plánování kampaní pracovat.
- Jak pracovat s oblíbeností produktů a jak odhadnout, jak moc se v sezóně změní.
- Jak si ověřit cenu oproti konkurenci.
- Na co si dát pozor při vyhodnocování trendů.
- Zaměření bude výjimečně čistě na e-commerce.
K večeru navíc pokračujeme tučňáky unplugged (to je to offline setkání v Brně) – ideální příležitost ponořit se do tématu hlouběji, sdílet zkušenosti nebo probrat konkrétní případy z vaší praxe. Dejte nám prosím vědět, jestli se plánujete přidat. Podrobnosti k tučňákům unplugged vám pošleme e-mailem.