Přihlašte se na náš další tučňáčí webinář

Vyplňte vše potřebné a získejte přístup k nadcházejícímu webináři

Obohacování marketingových dat pro reklamní platformy

Datum: čtvrtek 24. 7. 2025
Čas: 14:00 - 15.00
Místo: Webinář online + odpolední offline setkání v Brně

Jediná cesta, jak dnes optimalizovat výkon reklamních kampaní, vede přes kreativu a data. V tomto webináři se proto zaměříme na to, jak upravit a obohatit data, která posíláte do reklamních platforem jako Google Ads nebo Meta, aby přinášela skutečný businessový efekt.

Probereme především:

  • Cílení na zisk místo obratu – jak technicky i businessově nastavit kampaně podle marže a co si při tom pohlídat.
  • Bidování na úrovni zákazníka – jak kampaním pomoci, aby přinášely opravdu nové zákazníky, případně jak do bidovací strategie zakomponovat CLV.
  • Predikční modely pravděpodobnosti nákupu – jak s nimi pracovat a jak je využít při optimalizaci kampaní.

Zaměření bude primárně na e-commerce, ale ukážeme si i specifika pro leadové firmy.

K večeru navíc pokračujeme offline setkáním – ideální příležitost ponořit se do tématu hlouběji, sdílet zkušenosti nebo probrat konkrétní případy z vaší praxe. Dejte nám prosím vědět, jestli se plánujete přidat. Podrobnosti ke stretnutí vám pošleme e-mailem.

Na mail vám pošleme informace k tomuto webináři a věci s ním spojené (pokud bude záznam, tak záznam, doporučení na nástroje, o kterých jsme ve webináři mluvili atp.) a následně informace k dalším tučňáčím webinářům. Kromě e-mailového nástroje (Mailkit) žádné třetí straně vaše osobní údaje nepředáváme (nenahráváme je do Mety pro vytvoření lookalike publik atp.).