Datum:
čtvrtek 27. 11. 2025Čas:
10:00 - 11.00Místo: Webinář online + večerní offline setkání v Brně
Jak se liší data, se kterými by mělo pracovat vedení, od těch, které potřebuje marketing? Jaké reporty by měly být v základní výbavě a co naopak nemá smysl řešit, aby se člověk v těch datech neutopil?
Tentokrát v čistě tučňáčí sestavě s Adamem Šilhanem a Dominikem Jirotkou.
Budeme se bavit nejen o typech dat, ale i o jejich ideální vizualizaci, případně kdy dává smysl tu vizualizační část raději přeskočit.
Na co se můžete těšit:
- konkrétní ukázky reportů, se kterými by měl pracovat c-level a těch, se kterými by měl pracovat marketing;
- jaké jsou rozdíly v toolingu;
- jak daleko je vlastně konverzační analytika a jak se na ni už teď připravit.
K večeru navíc pokračujeme letošními posledními tučňáky unplugged (to je to offline setkání v Brně) – budeme pokračovat ve formátu mini masterminds. V komorních skupinkách budeme diskutovat o aktuálních analytických tématech. Dejte nám prosím vědět, jestli se přidáte i na večerní část. Podrobnosti k tučňákům unplugged vám pošleme e-mailem.