Na základě analýzy konkurence, základního uživatelského výzkumu a konzultace s klientem, jsme vytvořili wireframy pro nový e-shop.
Graficky kvalitně zpracované wireframy, tedy skicy webu s rozložením funkčních prvků, nám umožňují zapojit klienta do procesu výroby webové aplikace.
Mapu obsahu a wireframy jsme tvořili na základně získaných dat z analytické části. Při návrhu designu tedy nemyslíme jen na estetickou část, ale především na tu funkční.
V igloo máme rádi vyvážení vizuálně atraktivního designu s uživatelskou přívětivostí.
Grafika musí návštěvníka zaujmout neotřelým designem, ale nemůžeme zapomenout na UX a důvody, proč vlastně na stránky přišel.
Klient si vybral pro realizaci svého e-shopu igloonet kvůli spojení vývoje a marketingu. Hledal partnera se širokým záběrem, který pro něj nejen vyvine e-shop, ale zároveň pomůže s prodejem jeho produktů.
Na základě analýz jsme vytvořili jasně zaměřený e-shop s velkým důrazem na zákazníka. Na práce na vývoji navázali kolegové z marketingu a pomohli Pánvičkám vytvořit marketingovou strategii, v rámci které teď řešíme PPC a mailingové kampaně. Aktuálně se plánujeme zaměřit na posilování značky a přípravy na hlavní sezónu.