Vytvoření e-shopu pro www.panvicky.cz

Prvotním zadáním bylo vytvořit nový e-shop, přiblížit se zákazníkovi a nepřímo podpořit navýšení obratu obchodu.

Cíle e-shopu

  1. Zjednodušit proces nákupu.
  2. Zpřehlednit nabídku produktů pro jednotlivé cílové skupiny zákazníků.
  3. Jednoduchá správa e-shopu ze strany klienta.

Analýza a wireframy

Na základě analýzy konkurence, základního uživatelského výzkumu a konzultace s klientem, jsme vytvořili wireframy pro nový e-shop.


Graficky kvalitně zpracované wireframy, tedy skicy webu s rozložením funkčních prvků, nám umožňují zapojit klienta do procesu výroby webové aplikace.

  • +

    Analýza konkurence

  • +

    Uživatelský výzkum

  • +

    Hodiny nad wireframy

panvicky_wireframe panvicky_wireframe
  • Prvotní schůzka
  • Analýza konkurence
  • Uživatelský výzkum
  • Mapa obsahu
  • Wireframy
 , UX a grafika

Mapu obsahu a wireframy jsme tvořili na základně získaných dat z analytické části.
Při návrhu designu tedy nemyslíme jen na estetickou část, ale především na tu funkční.

UX a grafika

Design

Předání designu předcházely pravidelné schůzky s klientem, kde jsme konzultovali sporné situace. Výstupem byl design, se kterým jsou obě strany spokojené.

Paleta barev

/panvicky/_design
 , Vedení projektu

Klient si vybral pro realizaci svého e-shopu igloonet kvůli spojení vývoje a marketingu. Hledal partnera se širokým záběrem, který pro něj nejen vyvine e-shop, ale zároveň pomůže s prodejem jeho produktů.

Vedení projektu

Shrnutí

Na základě analýz jsme vytvořili jasně zaměřený e-shop s velkým důrazem na zákazníka. Na práce na vývoji navázali kolegové z marketingu a pomohli Pánvičkám vytvořit marketingovou strategii, v rámci které teď řešíme PPC a mailingové kampaně. Aktuálně se plánujeme zaměřit na posilování značky a přípravy na hlavní sezónu.

Jan

Líbí se vám naše práce? Přijďte k nám na kafe a mrkneme se na váš projekt.

Jan Nobilis, vedoucí vývoje