Klient nám opatrně naznačil, že web bude mít tisíce produktů, které je třeba správně roztřídit.
Nic jsme tedy nepodcenili a provedli analýzy, které nám pomohly prolomit ledy v našich dilematech a nasměrovaly nás na správnou cestu.
V igloo máme rádi vyvážení vizuálně atraktivního designu s uživatelskou přívětivostí.
Grafika musí návštěvníka zaujmout neotřelým designem, ale nemůžeme zapomenout na UX a důvody, proč vlastně na stránky přišel.
Práce na projektu Doktor Kladivo byla radost. Klient má velké zkušenosti s provozováním různých internetových obchodů, a tak přesně věděl, co chce a potřebuje. Odpadla tím spousta administrativy, a my jsme se mohli zaměřit čistě na realizaci. Při návrzích řešení jsme měli velikou volnost, ať už se jednalo o přípravné práce a výrobu designu nebo o samotnou implementaci.
Naše zapojení do projektu rozhodně neskončilo spuštěním e-shopu. Průběžně vyvíjíme a přidáváme další funkce, např. pro jednodušší administraci nebo na podporu obchodní činnosti společnosti. Kolegové z hostingového oddělení chystají optimalizace chodu virtuálního serveru, na kterém e-shop pro Doktor Kladivo běží. Na marketingu jsme se pustili do vyladění zbožových srovnávačů s ohledem na četnost a rozmanitost produků e-shopu.
V červenci 2021 jsme web předali ke správě internímu týmu e-shopu.