Připravit na míru školení využití Facebook reklamy primárně pro získávání nových zaměstnanců. Zaškolit interní tým jak v teoretické, tak praktické rovině.
Jen v Blansku pracuje pro společnost Synthon nyní více než 200 zaměstnanců a počet neustále roste. Její HR oddělení proto hledá další cesty, jak oslovit nové relevantní zájemce o volné pracovní pozice.
Náš lektor Jan Koudela připravil pro tříčlenný tým teoretickou prezentaci o základech komunikace na sociálních sítích a zároveň praktický workshop, jak pracovat s vlastní Facebook stránkou, vytvářet placené příspěvky a vyhodnocovat jejich úspěšnost.
Oslovil nás přístup společnosti igloonet: „Naučíme vás, abyste si poradili sami“. Tato otevřenost, spolu s profesionálním přístupem a podporou nám zcela vyhovuje. První náborová kampaň následně předčila naše očekávání.
Otevřenost společnosti igloonet spolu s profesionálním přístupem a podporou nám zcela vyhovuje.