STUDY IN BRNO

Pomáháme brněnským univerzitám oslovit zahraniční studenty

září 2020 - současnost

Study in Brno je společný projekt brněnských univerzit, který do Brna láká nové zahraniční studenty. My mu pomáháme v tom, aby měl co nejúspěšnější digitální propagaci. Momentálně se specializujeme hlavně na práci s interními týmy, a tak jsme uspořádali sérii individuálních školení pro specialisty i manažery.

Study in Brno založili lidé ze zahraničních týmů tří univerzit (Masarykova univerzita, Mendelova univerzita a Vysoké učení technické). Cíl je jednoduchý - jednotně oslovit potenciální zahraniční studenty a představit Brno jako ideální studentské město.
logo Study in Brno
Dva studenti prohlížející výrobek před řadou 3D tiskáren v univerzitní laboratoři.

Na začátku jsme se rozhodli pro PPC kampaně ve vyhledávání, bannerovou reklamu a remarketing. Rychle tak ověříme, jaký je v jednotlivých zemích potenciál. U každého projektu také řešíme, jestli dává větší smysl, abychom kampaně spravovali my, nebo klientův interní tým. Pokud je marketingové oddělení stabilní a chce se dál zlepšovat, raději pracujeme přímo s ním

Navrhli jsme proto sérii školení/workshopů na práci s Google Ads, Facebook Ads a na vyhodnocování aktivit (hlavně práce s Google Analytics). Aby byly opravdu na míru, mezi účastníky jsme nejdřív provedli průzkum toho, co v oblasti e-commerce už umí a znají.

Barevné znázornění log Masarykovy univerzity, VUT a Mendelovy univerzity nad fotografií města Brna.

Školení jsme primárně připravili pro lidi, kteří se budou o kampaně dál starat. Zohlednili jsme však i manažerskou rovinu a s vedoucími jednotlivých útvarů probírali, jak nad kampaněmi přemýšlet a jak je následně vyhodnocovat.

Ze zkušenosti víme, že pokud klienta pouze proškolíme a už s ním dál nepracujeme, výsledek je přinejlepším poloviční. Razíme přístup „learning by doing,” a tak s podporou interního týmu pokračujeme. Markeťáky jsme nechali vytvořit první kampaně, dali k nim zpětnou vazbu a průběžně konzultujeme další postup. Díky tomuto zvyšujeme šance, že bude dobrá nejen tato kampaň, ale stejně úspěšné budou i ty další.

Naučili jsme se dělat reklamy, za které se nemusíme stydět. Kolegové z igloonet se nebojí sdílet své zkušenosti, být na nápomocni v krizových situacích a odolní vůči nekonečným dotazům. Konečně někdo, kdo pro nás udělal efektivní sérii školení a přemýšlí nad naším projektem stejně tak, jako by byl jejich vlastní

David Gurník
Manažer pro internacionalizaci VUT
David Gurník
Manažer pro internacionalizaci VUT

Pojďme probrat, jak pomůžeme vašemu projektu

Přijedeme za vámi nebo se můžeme potkat u nás v Brně či Praze
konzultace je ZDARMA
Profilovka Adam Šilhan
Adam Šilhan