STUDY IN BRNO

Pomáháme brněnským univerzitám oslovit zahraniční studenty

září 2020 - současnost

Study in Brno je společný projekt brněnských univerzit, který do Brna láká nové zahraniční studenty. My mu pomáháme v tom, aby měl co nejúspěšnější digitální propagaci. Momentálně se specializujeme hlavně na práci s interními týmy, a tak jsme uspořádali sérii individuálních školení pro specialisty i manažery.

Study in Brno založili lidé ze zahraničních týmů tří univerzit (Masarykova univerzita, Mendelova univerzita a Vysoké učení technické). Cíl je jednoduchý - jednotně oslovit potenciální zahraniční studenty a představit Brno jako ideální studentské město.
logo Study in Brno
Dva studenti prohlížející výrobek před řadou 3D tiskáren v univerzitní laboratoři.

Na začátku jsme se rozhodli pro PPC kampaně ve vyhledávání, bannerovou reklamu a remarketing. Rychle tak ověříme, jaký je v jednotlivých zemích potenciál. U každého projektu také řešíme, jestli dává větší smysl, abychom kampaně spravovali my, nebo klientův interní tým. Pokud je marketingové oddělení stabilní a chce se dál zlepšovat, raději pracujeme přímo s ním

Navrhli jsme proto sérii školení/workshopů na práci s Google Ads, Facebook Ads a na vyhodnocování aktivit (hlavně práce s Google Analytics). Aby byly opravdu na míru, mezi účastníky jsme nejdřív provedli průzkum toho, co v oblasti e-commerce už umí a znají.

Barevné znázornění log Masarykovy univerzity, VUT a Mendelovy univerzity nad fotografií města Brna.

Školení jsme primárně připravili pro lidi, kteří se budou o kampaně dál starat. Zohlednili jsme však i manažerskou rovinu a s vedoucími jednotlivých útvarů probírali, jak nad kampaněmi přemýšlet a jak je následně vyhodnocovat.

Ze zkušenosti víme, že pokud klienta pouze proškolíme a už s ním dál nepracujeme, výsledek je přinejlepším poloviční. Razíme přístup „learning by doing,” a tak s podporou interního týmu pokračujeme. Markeťáky jsme nechali vytvořit první kampaně, dali k nim zpětnou vazbu a průběžně konzultujeme další postup. Díky tomuto zvyšujeme šance, že bude dobrá nejen tato kampaň, ale stejně úspěšné budou i ty další.

David Gurník
Manažer pro internacionalizaci VUT

Naučili jsme se dělat reklamy, za které se nemusíme stydět. Kolegové z igloonet se nebojí sdílet své zkušenosti, být na nápomocni v krizových situacích a odolní vůči nekonečným dotazům. Konečně někdo, kdo pro nás udělal efektivní sérii školení a přemýšlí nad naším projektem stejně tak, jako by byl jejich vlastní

David Gurník
Manažer pro internacionalizaci VUT

Pojďme probrat, jak pomůžeme vašemu projektu

Přijedeme za vámi nebo se můžeme potkat u nás v Brně či Praze
konzultace je ZDARMA
Profilovka Adam Šilhan