Reference na marketingové práce pro Moravské dřevostavby

léto 2014 - současnost

Společnost MORAVSKÉ DŘEVOSTAVBY se zabývá výstavbou energeticky úsporných a nízkoenergetických typových dřevostaveb za použití Systému DNK. Ve své práci si berou za vzor moravskou poctivost a pohostinnost.

Zadání

Zvýšit návštěvnost na webu, počet odeslaných poptávek a dotazů na stavbu prostřednictvím placené reklamy ve vyhledávání. Vytvořit remarketingové kampaně v systému Google AdWords a Seznam Sklik.

Rozsah projektu

správa a optimalizace PPC kampaní

Historie spolupráce

Spolupráce se společností MORAVSKÉ DŘEVOSTAVBY začala v roce 2014, kdy jsme vytvořili nový web na míru. Nyní se staráme o jeho další vývoj. V roce 2014 jsme také začali s prvními marketingovými aktivitami a nastavili jsme nové PPC kampaně ve vyhledávání. Klient byl s výsledky práce spokojen, a tak jsme rozšířili spolupráci na remarketingové kampaně.

Díky kampaním ve vyhledávání a remarketingovým kampaním se nám podařilo získat nové zakázky.

Ing. Aleš Tajbr, Ph.D.
ředitel

Pojďme probrat, jak pomůžeme vašemu projektu

Přijedeme za vámi nebo se můžeme potkat u nás v Brně, Praze či Plzni
konzultace je ZDARMA
Profilovka Adam Šilhan
Adam Šilhan