Reference na marketingové práce pro Moravské dřevostavby

AdWords PPC remarketing
Spolupráce: léto 2014 - současnost

Díky kampaním ve vyhledávání a remarketingovým kampaním se nám podařilo získat nové zakázky.


Ing. Aleš Tajbr, Ph.D.

ředitel


Domluvte si schůzku zdarma

Zadání

Zvýšit návštěvnost na webu, počet odeslaných poptávek a dotazů na stavbu prostřednictvím placené reklamy ve vyhledávání. Vytvořit remarketingové kampaně v systému Google AdWords a Seznam Sklik.


Rozsah projektu

správa a optimalizace PPC kampaní


Historie spolupráce

Spolupráce se společností MORAVSKÉ DŘEVOSTAVBY začala v roce 2014, kdy jsme vytvořili nový web na míru. Nyní se staráme o jeho další vývoj. V roce 2014 jsme také začali s prvními marketingovými aktivitami a nastavili jsme nové PPC kampaně ve vyhledávání. Klient byl s výsledky práce spokojen, a tak jsme rozšířili spolupráci na remarketingové kampaně.

Zaměření klienta

Společnost MORAVSKÉ DŘEVOSTAVBY se zabývá výstavbou energeticky úsporných a nízkoenergetických typových dřevostaveb za použití Systému DNK. Ve své práci si berou za vzor moravskou poctivost a pohostinnost.


Můžeme pomoci i vám

Zaujali jsme vás? Domluvte si konzultaci zdarma.

Jsem Google trenér pro Automatizace. Kromě nich s klienty řeším propojování marketingu s daty – nejraději vyhodnocování kampaní, s přesahem do práce s customer value modely. Konzultuji a školil jsem například pro Kiwi, Student Agency, T‑mobile.

Adam Šilhan

vedoucí marketingu

Adam Šilhan