logo

Reference na marketingové práce pro LDF MENDELU

2012 - 2016

Zadání

  • Primární cíl: navýšit počet uchazečů o bakalářské obory.
  • Sekundární cíl: zvýšit povědomí o fakultě.

Rozsah projektu

Od roku 2012 jsme spravovali kampaně na sociálních sítích, Google Adwords a Seznam Sklik. Pro efektivní měření konverzí během kampaně v roce 2013 jsme připravili na míru jednostránkový web Modernistudium.cz Responzivně, přehledně a pestře informoval o seznamu nabízených oborů a zajímavých benefitech studia na LDF.

Historie spolupráce

S LDF jsme začali úspěšně spolupracovat v roce 2012. Na jaře 2013 jsme vyvinuli jedinečnou webovou stránku modernistudium.cz. I přes stále se snižující počet absolventů středních škol se snažíme jít proti trendu a počet přihlášek zvyšovat. To se nám daří, což je důkaz, že cílení a komunikace na poli online marketingu se dlouhodobě vyplácí, a zvlášť u mladého publika s kvěle funguje.

Pojďme probrat, jak pomůžeme vašemu projektu

Přijedeme za vámi nebo se můžeme potkat u nás v Brně, Praze či Plzni
konzultace je ZDARMA
Profilovka Adam Šilhan
Adam Šilhan