Vylepšení stávajících kampaní v Google Ads a Skliku tak, aby generovaly větší tržby bez navyšování PNO
Původní kampaně nebyly v dobré kondici, nasměrovali jsme je správným směrem a předali je internímu týmu.
Od začátku jsme počítali s krátkodobou spoluprací - v JENĚ vznikal inhouse marketingový tým a naším úkolem bylo vše vylepšít a nachystat na předání. Úvodním auditem jsme zjistili, že kampaně jsou ve velmi špatném stavu, například:
OKAY Holdingu jsme pomohli s restartem a výrazným rozšířením kampaní eshopu JENA nábytek. Zavedli jsme jednotný systém pojmenování a celou strukturu logicky zpřehlednili, což umožňuje mnohem efektivnější a intuitivnější správu kampaní. Novému týmu jsme tak vytvořili ideální startovní podmínky.
Naše spolupráce byla krátká, ale velice prospěšná. S čistým svědomím mohu igloonet doporučit.