Reference na marketingové práce pro Hvězdárnu a Planetárium Brno
Spolupráce:
listopad - prosinec 2015
Projekt:
hvezdarna.cz
Rychlé a efektivní jednání, samostatnost. Takto si představuji spolupráci.
Jiří Dušek
ředitel
Domluvte si schůzku zdarma
Zadání
Zvýšit celkové povědomí o Hvězdárně mezi širokou veřejností.
Rozsah projektu
propagace unikátního obsahu na sociálních sítích; intenzivní videokampaň; ucelená komunikační kampaň napříč Facebookem, Twitterem a Instagramem
Zhodnocení zadavatele
Rychlé a efektivní jednání, samostatnost, ale také nezbytná zpětná vazba. Nemohu si stěžovat, takto si představuji spolupráci ve světě sociálních sítí.
Zaměření klienta
Hvězdárna a planetárium Brno je centrum pro popularizaci vědy ve srozumitelné, zábavné a interaktivní podobě. Každý rok do ní zavítá více než 100 000 návštěvníků. Jejím zřizovatelem je statutární město Brno.