Reference na marketingové práce pro Hvězdárnu a Planetárium Brno

Instagram
Spolupráce: listopad - prosinec 2015
Projekt: hvezdarna.cz

Rychlé a efektivní jednání, samostatnost. Takto si představuji spolupráci.


Jiří Dušek

ředitel

Jiří Dušek


Domluvte si schůzku zdarma

Zadání

Zvýšit celkové povědomí o Hvězdárně mezi širokou veřejností.


Rozsah projektu

propagace unikátního obsahu na sociálních sítích; intenzivní videokampaň; ucelená komunikační kampaň napříč Facebookem, Twitterem a Instagramem


Zhodnocení zadavatele

Rychlé a efektivní jednání, samostatnost, ale také nezbytná zpětná vazba. Nemohu si stěžovat, takto si představuji spolupráci ve světě sociálních sítí.

Zaměření klienta

Hvězdárna a planetárium Brno je centrum pro popularizaci vědy ve srozumitelné, zábavné a interaktivní podobě. Každý rok do ní zavítá více než 100 000 návštěvníků. Jejím zřizovatelem je statutární město Brno.


Můžeme pomoci i vám

Zaujali jsme vás? Domluvte si konzultaci zdarma.

Jsem Google trenér pro Automatizace. Kromě nich s klienty řeším propojování marketingu s daty – nejraději vyhodnocování kampaní, s přesahem do práce s customer value modely. Konzultuji a školil jsem například pro Kiwi, Student Agency, T‑mobile.

Adam Šilhan

vedoucí marketingu

Adam Šilhan