Reference na marketingové práce pro Hvězdárnu a Planetárium Brno

listopad - prosinec 2015

Hvězdárna a planetárium Brno je centrum pro popularizaci vědy ve srozumitelné, zábavné a interaktivní podobě. Každý rok do ní zavítá více než 100 000 návštěvníků. Jejím zřizovatelem je statutární město Brno.

Zadání

Zvýšit celkové povědomí o Hvězdárně mezi širokou veřejností.

Rozsah projektu

propagace unikátního obsahu na sociálních sítích; intenzivní videokampaň; ucelená komunikační kampaň napříč Facebookem, Twitterem a Instagramem

Zhodnocení zadavatele

Rychlé a efektivní jednání, samostatnost, ale také nezbytná zpětná vazba. Nemohu si stěžovat, takto si představuji spolupráci ve světě sociálních sítí.

Rychlé a efektivní jednání, samostatnost. Takto si představuji spolupráci.

Jiří Dušek
ředitel

Pojďme probrat, jak pomůžeme vašemu projektu

Přijedeme za vámi nebo se můžeme potkat u nás v Brně, Praze či Plzni
konzultace je ZDARMA
Profilovka Adam Šilhan
Adam Šilhan