grohe

Představení současných e‑commerce trendů pro finanční manažery z Evropských zemí

únor 2020
ilustrativní fotografie koupelny

Konzultace a mentoring interních týmů pro klienty řešíme celkem často, ale tato akce pro finanční manažery pro nás byla svým záběrem i krátkou dobou na realizaci specifická.

logo společnosti Grohe
ilustrativní fotografie kohoutků na vodu v koupelně

Pro Grohe stejně jako pro ostatní tradiční výrobce má online svět čím dál tím větší kouzlo. Na pravidelném setkání finančních manažerů z evropských poboček Grohe jsme proto představili současné trendy ve světě e‑commerce.

Tím, že šlo o akci pro finanční manažery, jsme největší důraz kladli na vyhodnotitelnost jednotlivých aktivit – nejen na úrovni jednoduchého ROI výkonnostních kampaní, ale vyhodnocování v kontextu konkurence, brand awereness a share of voice v online prostředí.

Český tým nejdříve prezentoval své kampaně, kterými ukázal možnosti provázání digitálních aktivit s tradiční outdoor formou – propojování e‑commerce světa s tím retailovým. My poté pokračovali třemi bloky:

Český tým nejdříve prezentoval své kampaně, kterými ukázal možnosti provázání digitálních aktivit s tradiční outdoor formou – propojování e‑commerce světa s tím retailovým. My poté pokračovali třemi bloky:

  1. možnosti brandových aktivit v rámci digitálu;
  2. pokročilé možnosti měření a vyhodnocování;
  3. nové trendy v rámci e‑commerce.

Akce nám přišla vydařená, tak doufáme, že jsme svou troškou do mlýna pomohli s „digitální evolucí“.

Ing. Václav Kužílek
Marketing Activation Manager CZSK

Pro společnost GROHE je a vždy bude podstatné udržovat krok a tempo nastavené trhem, nejen proto abychom si dokázali udržet svou dominantní pozici leadera v oblasti sanity, ale také abychom celý obor pomáhali definovat, edukovat a zároveň určovat jeho dlouhodobé směřování. I proto jsme se rozhodli spojit síly s igloonetem v rámci edukace finačních manažerů GROHE, kteří právě nejčastěji rozhodují o strategických investicích.

Zdokonalování jakýchkoliv procesů lze dosáhnout pouze tehdy, kdy se učíte od těch nejlepších v oboru, a proto byl coach Adam naše sázka na jistotu.

Školení bylo názorné, interaktivní a postaveno na konkrétních datech, proto také sklidilo velký úspěch a my se tešíme na další společné výzvy.

Ing. Václav Kužílek
Marketing Activation Manager CZSK

Pojďme probrat, jak pomůžeme vašemu projektu

Přijedeme za vámi nebo se můžeme potkat u nás v Brně či Praze
konzultace je ZDARMA
Profilovka Adam Šilhan