Pro Grohe stejně jako pro ostatní tradiční výrobce má online svět čím dál tím větší kouzlo. Na pravidelném setkání finančních manažerů z evropských poboček Grohe jsme proto představili současné trendy ve světě e‑commerce.
Tím, že šlo o akci pro finanční manažery, jsme největší důraz kladli na vyhodnotitelnost jednotlivých aktivit – nejen na úrovni jednoduchého ROI výkonnostních kampaní, ale vyhodnocování v kontextu konkurence, brand awereness a share of voice v online prostředí.
Český tým nejdříve prezentoval své kampaně, kterými ukázal možnosti provázání digitálních aktivit s tradiční outdoor formou – propojování e‑commerce světa s tím retailovým. My poté pokračovali třemi bloky:
Český tým nejdříve prezentoval své kampaně, kterými ukázal možnosti provázání digitálních aktivit s tradiční outdoor formou – propojování e‑commerce světa s tím retailovým. My poté pokračovali třemi bloky:
Akce nám přišla vydařená, tak doufáme, že jsme svou troškou do mlýna pomohli s „digitální evolucí“.
Pro společnost GROHE je a vždy bude podstatné udržovat krok a tempo nastavené trhem, nejen proto abychom si dokázali udržet svou dominantní pozici leadera v oblasti sanity, ale také abychom celý obor pomáhali definovat, edukovat a zároveň určovat jeho dlouhodobé směřování. I proto jsme se rozhodli spojit síly s igloonetem v rámci edukace finačních manažerů GROHE, kteří právě nejčastěji rozhodují o strategických investicích.
Zdokonalování jakýchkoliv procesů lze dosáhnout pouze tehdy, kdy se učíte od těch nejlepších v oboru, a proto byl coach Adam naše sázka na jistotu.
Školení bylo názorné, interaktivní a postaveno na konkrétních datech, proto také sklidilo velký úspěch a my se tešíme na další společné výzvy.