grohe

Představení současných e‑commerce trendů pro finanční manažery z Evropských zemí

únor 2020
ilustrativní fotografie koupelny

Konzultace a mentoring interních týmů pro klienty řešíme celkem často, ale tato akce pro finanční manažery pro nás byla svým záběrem i krátkou dobou na realizaci specifická.

logo společnosti Grohe
ilustrativní fotografie kohoutků na vodu v koupelně

Pro Grohe stejně jako pro ostatní tradiční výrobce má online svět čím dál tím větší kouzlo. Na pravidelném setkání finančních manažerů z evropských poboček Grohe jsme proto představili současné trendy ve světě e‑commerce.

Tím, že šlo o akci pro finanční manažery, jsme největší důraz kladli na vyhodnotitelnost jednotlivých aktivit – nejen na úrovni jednoduchého ROI výkonnostních kampaní, ale vyhodnocování v kontextu konkurence, brand awereness a share of voice v online prostředí.

Český tým nejdříve prezentoval své kampaně, kterými ukázal možnosti provázání digitálních aktivit s tradiční outdoor formou – propojování e‑commerce světa s tím retailovým. My poté pokračovali třemi bloky:

Český tým nejdříve prezentoval své kampaně, kterými ukázal možnosti provázání digitálních aktivit s tradiční outdoor formou – propojování e‑commerce světa s tím retailovým. My poté pokračovali třemi bloky:

  1. možnosti brandových aktivit v rámci digitálu;
  2. pokročilé možnosti měření a vyhodnocování;
  3. nové trendy v rámci e‑commerce.

Akce nám přišla vydařená, tak doufáme, že jsme svou troškou do mlýna pomohli s „digitální evolucí“.

Pro společnost GROHE je a vždy bude podstatné udržovat krok a tempo nastavené trhem, nejen proto abychom si dokázali udržet svou dominantní pozici leadera v oblasti sanity, ale také abychom celý obor pomáhali definovat, edukovat a zároveň určovat jeho dlouhodobé směřování. I proto jsme se rozhodli spojit síly s igloonetem v rámci edukace finačních manažerů GROHE, kteří právě nejčastěji rozhodují o strategických investicích.

Zdokonalování jakýchkoliv procesů lze dosáhnout pouze tehdy, kdy se učíte od těch nejlepších v oboru, a proto byl coach Adam naše sázka na jistotu.

Školení bylo názorné, interaktivní a postaveno na konkrétních datech, proto také sklidilo velký úspěch a my se tešíme na další společné výzvy.

Ing. Václav Kužílek
Marketing Activation Manager CZSK
Ing. Václav Kužílek
Marketing Activation Manager CZSK

Pojďme probrat, jak pomůžeme vašemu projektu

Přijedeme za vámi nebo se můžeme potkat u nás v Brně, Praze či Plzni
konzultace je ZDARMA
Profilovka Adam Šilhan
Adam Šilhan