Tučňáci a Digijobs jdou dohromady

Vyrazili jsme na smělou misi jménem Digijobs. Postavili jsme vlastní stánek bez stánku, zasoutěžili si se čtyřiceti lidmi, získali více než dvacet zajímavých kontaktů a rozdali celkem pět odměn z dílny našich klientů. Přečtěte si, proč jsme jeli až do Prahy.

Jsme igloonet a jsme z Brna. Zkuste tuhle větu říct na pracovním veletrhu v Praze a devadesát procent lidí okamžitě přestanete zajímat. Přesto jsme si vysnili alespoň jednoho vývojáře a možná dokonce PPC specialistku s maďarštinou.

Rozhodli jsme se, že prezentaci postavíme na skutečných projektech, na kterých budou potenciální zaměstnanci pracovat. Velký dík proto patří našim dlouholetým klientům, kteří věnovali do soutěže své skvosty. Z Aktinu nám osobně přivezli pořádný kettlebell, deskovkáři z Planety her darovali oblíbenou hru Cardline, Snowboard Zezula poslal prvotřídní longboard a Exiteria pro nás nachystala dva sedací vaky ze svého vlajkového e-shopu MT Nábytek.

Zatímco při deskovce lidé vyzkoušeli svoji bystrost, dřepování s bell otestovalo jejich vytrvalost. Jízdou na longboardu za cílem ukořistit reklamní předměty konkurečních firem jsme se zaměřili na odvahu a rychlost. A trochu té kreativity zajistila kresba tučňáka jedním tahem. Ale proč jsme zvolili právě Digijobs?

1. Jsme navzájem provázaní

Jindra Fáborský u nás před pěti lety založil oddělení marketingu, když utekl od správy sítí. Matěj je už léta součástí organizačního týmu Marketing FestivaluVašek zase kope za Digisemestr. A není to dlouho, co jsme Jindrově týmu málem nakopali zadek v laser game.

2. Umožňuje nám přímo oslovit vývojáře z Prahy

Brno hlásí dlouhodobě vyprodáno; alespoň mezi zkušenými vývojáři. Stav je tak vážný, že snadněji najdete vývojáře v Praze, kterého pak na Moravu opatrně přesunete. Digijobs nám dal jen za pravdu. Lidé, kteří o práci v našem oboru mají skutečný zájem, nepovažují stěhování ze překážku.

3. Nechá nás vyniknout

Doporučuje nás 10 z 10 přeběhlíků z korporátu. Zatímco tisícihlavý moloch láká budoucí zaměstnance tím, že promítá volné pracovní pozice na širokoúhlé obrazovce, my raději blbneme na longboardu. Na Karásku je nás třicet, všichni si tykáme a v kanclu chodíme bosí. Nemá proto cenu oslovovat lidi, kteří si potrpí na formality.

4. Postaví nás vedle konkurence

Česko-slovenský trh s e-commerce sice pořád roste, ale přesto jde o obor, kde jsou osobní vazby klíčové. Nemusíme hned najít pět nových kolegů a kolegyň, ale vyplatí se být vidět vedle relevantní konkurence. Zvlášť když na místě byli i lidé z klientské strany a přišli se třeba jen pobavit o svých projektech.

5. Jsme na stejné vlně

Ať už je to Digijobs nebo Marketing Festival, vždycky nabízí něco víc než jen práci. Milujeme tu specifickou atmosféru. I díky ní má online marketing pořád svůj nádech něčeho cool. A my jsme na tom stejně. Někomu to může připadat dětinské, ale u nás prostě nenajdete povinně nepovinné kvartální teambuildingy divize, ale spíš grilovačku na zahradě anebo house party s djem.

P.S.: Veřte, nevěřte, ale hned druhý den po skončení Digijobs už jsme domluvili termín pohovoru s první zájemkyní. Asi je to tím, že prostě jdeme dohromady. Stejně jako s našimi klienty. Sledujte #nejsmezledu!

Líbil se vám článek? Díky za sdílení.
Exit mobile version