Tučňáci a Digijobs jdou dohromady

Jan Koudela   19. 9. 2016


Vyrazili jsme na smělou misi jménem Digijobs. Postavili jsme vlastní stánek bez stánku, zasoutěžili si se čtyřiceti lidmi, získali více než dvacet zajímavých kontaktů a rozdali celkem pět odměn z dílny našich klientů. Přečtěte si, proč jsme jeli až do Prahy.

Jsme igloonet a jsme z Brna. Zkuste tuhle větu říct na pracovním veletrhu v Praze a devadesát procent lidí okamžitě přestanete zajímat. Přesto jsme si vysnili alespoň jednoho vývojáře a možná dokonce PPC specialistku s maďarštinou.

Rozhodli jsme se, že prezentaci postavíme na skutečných projektech, na kterých budou potenciální zaměstnanci pracovat. Velký dík proto patří našim dlouholetým klientům, kteří věnovali do soutěže své skvosty. Z Aktinu nám osobně přivezli pořádný kettlebell, deskovkáři z Planety her darovali oblíbenou hru Cardline, Snowboard Zezula poslal prvotřídní longboard a Exiteria pro nás nachystala dva sedací vaky ze svého vlajkového e-shopu MT Nábytek.

Zatímco při deskovce lidé vyzkoušeli svoji bystrost, dřepování s bell otestovalo jejich vytrvalost. Jízdou na longboardu za cílem ukořistit reklamní předměty konkurečních firem jsme se zaměřili na odvahu a rychlost. A trochu té kreativity zajistila kresba tučňáka jedním tahem. Ale proč jsme zvolili právě Digijobs?

Digijobskolaz3

1. Jsme navzájem provázaní

Jindra Fáborský u nás před pěti lety založil oddělení marketingu, když utekl od správy sítí. Matěj je už léta součástí organizačního týmu Marketing FestivaluVašek zase kope za Digisemestr. A není to dlouho, co jsme Jindrově týmu málem nakopali zadek v laser game.

2. Umožňuje nám přímo oslovit vývojáře z Prahy

Brno hlásí dlouhodobě vyprodáno; alespoň mezi zkušenými vývojáři. Stav je tak vážný, že snadněji najdete vývojáře v Praze, kterého pak na Moravu opatrně přesunete. Digijobs nám dal jen za pravdu. Lidé, kteří o práci v našem oboru mají skutečný zájem, nepovažují stěhování ze překážku.

3. Nechá nás vyniknout

Doporučuje nás 10 z 10 přeběhlíků z korporátu. Zatímco tisícihlavý moloch láká budoucí zaměstnance tím, že promítá volné pracovní pozice na širokoúhlé obrazovce, my raději blbneme na longboardu. Na Karásku je nás třicet, všichni si tykáme a v kanclu chodíme bosí. Nemá proto cenu oslovovat lidi, kteří si potrpí na formality.

4. Postaví nás vedle konkurence

Česko-slovenský trh s e-commerce sice pořád roste, ale přesto jde o obor, kde jsou osobní vazby klíčové. Nemusíme hned najít pět nových kolegů a kolegyň, ale vyplatí se být vidět vedle relevantní konkurence. Zvlášť když na místě byli i lidé z klientské strany a přišli se třeba jen pobavit o svých projektech.

5. Jsme na stejné vlně

Ať už je to Digijobs nebo Marketing Festival, vždycky nabízí něco víc než jen práci. Milujeme tu specifickou atmosféru. I díky ní má online marketing pořád svůj nádech něčeho cool. A my jsme na tom stejně. Někomu to může připadat dětinské, ale u nás prostě nenajdete povinně nepovinné kvartální teambuildingy divize, ale spíš grilovačku na zahradě anebo house party s djem.

digijobskolaz

P.S.: Veřte, nevěřte, ale hned druhý den po skončení Digijobs už jsme domluvili termín pohovoru s první zájemkyní. Asi je to tím, že prostě jdeme dohromady. Stejně jako s našimi klienty. Sledujte #nejsmezledu!