Přístup k emailu
E-maily si vytvoříte pod vaším účtem v naší administraci. K e-mailům na našem serveru můžete přistupovat skrze webové rozhraní nebo pomocí e-mailového klienta podporujícího protokol POP3/SSL nebo IMAP/SSL.
Webový přístup
Nejjednodušší a nejrychlejší přístup k vašemu e-mailu získáte skrze webmail na adrese https://webmail.igloonet.cz/.
Parametry pro pokročilé
Login: celá emailová adresa
Protokol | Zabezpečení | Port | Server |
---|---|---|---|
POP3 | STARTTLS | 110 | pop.igloonet.cz |
IMAP | STARTTLS | 143 | imap.igloonet.cz |
SMTP | STARTTLS | 587 nebo 25 | smtp.igloonet.cz |
Nastavení e-mailového klienta
Nastavení odchozí pošty
Jako odchozí server pošty důrazně doporučujeme použít server vašeho poskytovatele připojení k internetu. Přihlašovací údaje a parametry nastavení bývají obvykle dodávány se smlouvou o poskytování služeb. V krajních případech můžete použít našeho serveru odchozí pošty.
Nastavení DKIM
Máte-li zájem, můžete zprávy posílané přes naše servery podepisovat přes DKIM.
Nastavení SPAM filtru
Ve výchozím nastavení jsou došlé Spamy pouze označovány hlavičkou [SPAM]. Pro každý e-mail si můžete nastavit jak se s takovými zprávami bude zacházet. Použijte návod k nastavení SPAM filtru.
Jak se připojit bez podpory SSL v klientovi
Potřebujete-li se k naší poště připojit z nějakého obstarožního klienta či Microsoft Exchange, který nepodporuje SSL pro stahování pošty, můžete využít návodu pro Stunnel
Nastavení automatické odpovědi
Potřebujete-li si nastavit automatickou odpověď na vaší emailové adrese. Přihlaste se k Vašemu účtu do aplikace webmailu na adrese https://webmail.igloonet.cz/. Po přihlášení klikněte v pravo nahoře na Nastavení. V levém menu vyberte filtry. Pokud nemáte ještě žádný filtr vytvořen, kliknětě na Použít výchozí filtry. V menu Ukázkové filtry (vlevo dole) vyberte filtr pro Automatickou odpověď. Následně vyplňtě požadované parametry a doplňte text automatické odpovědi a klikněte na Uložit pro uložení filtru. Více.