Přístup k emailu

E-maily si vytvoříte pod vaším účtem v naší administraci. K e-mailům na našem serveru můžete přistupovat skrze webové rozhraní nebo pomocí e-mailového klienta podporujícího protokol POP3/SSL nebo IMAP/SSL.

Webový přístup

Nejjednodušší a nejrychlejší přístup k vašemu e-mailu získáte skrze webmail na adrese https://mail.igloonet.cz/.

Parametry pro pokročilé

Login: celá emailová adresa

Protokol Zabezpečení Port Server
POP3 STARTTLS 110 pop.igloonet.cz
IMAP STARTTLS 143 imap.igloonet.cz
SMTP STARTTLS 587 nebo 25 smtp.igloonet.cz

Nastavení e-mailového klienta

Nastavení odchozí pošty

Jako odchozí server pošty důrazně doporučujeme použít server vašeho poskytovatele připojení k internetu. Přihlašovací údaje a parametry nastavení bývají obvykle dodávány se smlouvou o poskytování služeb. V krajních případech můžete použít našeho serveru odchozí pošty.

Nastavení DKIM

Máte-li zájem, můžete zprávy posílané přes naše servery podepisovat přes DKIM.

Nastavení SPAM filtru

Ve výchozím nastavení jsou došlé Spamy pouze označovány hlavičkou [SPAM]. Pro každý e-mail si můžete nastavit jak se s takovými zprávami bude zacházet. Použijte návod k nastavení SPAM filtru.

Jak se připojit bez podpory SSL v klientovi

Potřebujete-li se k naší poště připojit z nějakého obstarožního klienta či Microsoft Exchange, který nepodporuje SSL pro stahování pošty, můžete využít návodu pro Stunnel

Nastavení automatické odpovědi

Potřebujete-li si nastavit automatickou odpověď na vaší emailové adrese. Přihlaste se k Vašemu účtu do aplikace webmailu na adrese https://mail.igloonet.cz/. Po přihlášení klikněte v pravo nahoře na Nastavení. V levém menu vyberte filtry. Pokud nemáte ještě žádný filtr vytvořen, kliknětě na Použít výchozí filtry. V menu Ukázkové filtry (vlevo dole) vyberte filtr pro Automatickou odpověď. Následně vyplňtě požadované parametry a doplňte text automatické odpovědi a klikněte na Uložit pro uložení filtru. Více.