Reference na marketingové práce pro Wolfberry

AdWords Sklik remarketing
Spolupráce: duben - září 2016
Projekt: wolfberry.cz

igloonet je pro nás vysoce efektivní partner, který nám ukázal, jaké existují možnosti a jak jich dosáhnout.


Mgr. Jan Stoklásek

majitel

Mgr. Jan Stoklásek


Domluvte si schůzku zdarma

Zadání

Zvýšit tržby z online placených zdrojů na obou e‑shopech.


Rozsah projektu

Kampaně ve vyhledávání a PLA/PI kampaně v AdWords/Skliku jsme spustili 1. dubna 2016. Produktové kampaně jsme doplnili o remarketingové kampaně jak v AdWords a Skliku, tak na Facebooku. O tři týdny později jsme připravili spuštění PPC kampaní také pro Holisticky.cz, kde jsme navíc spravovali kampaně i přes ppcHIT.


Naše zhodnocení

V září 2016 jsme spolupráci po domluvě ukončili. Zhodnotili jsme, že kampaně nemají v současném stavu tak vysoký potenciál. Pro klienta tak bude výhodnější zaměřit se zejména na offline budování značky a online kampaně omezit na minimum.

Zaměření klienta

Wolfberry.cz je internetový obchod specializovaný na holistickou výživu, přírodní doplňky stravy a superpotraviny. Provozuje zároveň také e‑shop Holisticky.cz.


Můžeme pomoci i vám

Zaujali jsme vás? Domluvte si konzultaci zdarma.

Jsem Google trenér pro Automatizace. Kromě nich s klienty řeším propojování marketingu s daty – nejraději vyhodnocování kampaní, s přesahem do práce s customer value modely. Konzultuji a školil jsem například pro Kiwi, Student Agency, T‑mobile.

Adam Šilhan

vedoucí marketingu

Adam Šilhan