Reference na online kampaň pro Storge

PPC AdWords
Spolupráce: Q3 2015
Projekt: storge.cz

Domluvte si schůzku zdarma

Zadání

Cílem bylo oslovení potenciálních zákazníků Storge v Praze, jejich registrace zákaznické karty a nákup produktů.


Rozsah projektu

  • PPC kampaně ve vyhledávací a obsahové síti Google
  • Facebook kampaň

Zhodnocení

Celkově jsme na Facebooku a s pomocí Google AdWords zasáhli téměř 880 000 lidí. Po celou dobu trvání kampaně se podstatně zvýšila návštěvnost stránky Storge.cz, což se pozitivně projevilo také na celkovém počtu nově zaregistrovaných zákazníků. V době trvání kampaně se nám podařilo o 50 % zvýšit počet zákaznických registrací i díky novým webovým stránkám, které připravil náš vývojářský tým.

Zaměření klienta

Storge provozuje v Brně a Praze velkoobchody s květinami a floristickými doplňky. Dále také nabízí obchodním partnerům rozvoz svých produktů po celé ČR a části Slovenska.


Můžeme pomoci i vám

Zaujali jsme vás? Domluvte si konzultaci zdarma.

Jsem Google trenér pro Automatizace. Kromě nich s klienty řeším propojování marketingu s daty – nejraději vyhodnocování kampaní, s přesahem do práce s customer value modely. Konzultuji a školil jsem například pro Kiwi, Student Agency, T‑mobile.

Adam Šilhan

vedoucí marketingu

Adam Šilhan