Domluvte si schůzku zdarma
Zadání
Cílem bylo oslovení potenciálních zákazníků Storge v Praze, jejich registrace zákaznické karty a nákup produktů.
Rozsah projektu
- PPC kampaně ve vyhledávací a obsahové síti Google
- Facebook kampaň
Zhodnocení
Celkově jsme na Facebooku a s pomocí Google AdWords zasáhli téměř 880 000 lidí. Po celou dobu trvání kampaně se podstatně zvýšila návštěvnost stránky Storge.cz, což se pozitivně projevilo také na celkovém počtu nově zaregistrovaných zákazníků. V době trvání kampaně se nám podařilo o 50 % zvýšit počet zákaznických registrací i díky novým webovým stránkám, které připravil náš vývojářský tým.
Zaměření klienta
Storge provozuje v Brně a Praze velkoobchody s květinami a floristickými doplňky. Dále také nabízí obchodním partnerům rozvoz svých produktů po celé ČR a části Slovenska.