Reference na remarketingovou strategii pro Pneumatiky.cz

Remarketing PPC Audit
Spolupráce: říjen 2015 - červenec 2016
Projekt: onio.cz

Našli jsme konečně firmu, která se umí vypořádat s našimi vysokými požadavky. Zároveň oceňujeme pomoc při rozvoji inhouse týmu.


Ing. Mirka Hráčková

vedoucí marketingu


Domluvte si schůzku zdarma

Rozsah projektu

S Oniem jsme začali řešit spolupráci na jejich projektu Pneumatiky.cz. Hlavním důvodem byla jejich nespokojnost se stávajícími výsledky remarketingu.

Probrali jsme s nimi nákupní chování jejich zákazníků, ty si rozsegmentovali a navrhli novou remarketingovou strategii. Sestavili jsme rozhodovací stromy pro vytvoření odlišné textace i způsobu zobrazování reklamy jednotlivým zákazníkům na základě toho, o jaký typ pneumatik mají zájem (jiný apel u pneumatik, které vyhrály test, jiný u levného řešení, rozdíl u letních a zimních pneumatik). Strategii jsme poté nastavili napříč reklamními platformami AdWords, Sklik i Facebook.

Po základním vytvoření strategie a nastavení kampaní jsme kampaně dva měsíce spravovali dokud nedosáhly stanovených výsledků. Poté jsme kampaně předali inhouse týmu Onia, který jsme v sérii workshopů zaučili ve správě remarketingových kampaní. Snažíme se dále průběžně s týmem probírat novinky v remarketingu a nové možnosti s nimi konzultovat. Dlouhodobě se staráme také o webhosting.

Zaměření klienta

Společnost ONIO s.r.o. provozuje specializované internetové obchody a oborové portály. Ve všech svých internetových obchodech (pneumatiky.cz, rucni-naradi.cz, vyhodne-bryle.cz) nabízí výhradně značkové zboží, které splňuje vysoké nároky na kvalitu a výbornou dostupnost. Oborové portály (duchodovareforma.cz, duchod.cz) poskytují komplexní tématické zpravodajství a nezávislé informace.


Můžeme pomoci i vám

Zaujali jsme vás? Domluvte si konzultaci zdarma.

Jsem Google trenér pro Automatizace. Kromě nich s klienty řeším propojování marketingu s daty – nejraději vyhodnocování kampaní, s přesahem do práce s customer value modely. Konzultuji a školil jsem například pro Kiwi, Student Agency, T‑mobile.

Adam Šilhan

vedoucí marketingu

Adam Šilhan