Reference na marketingové práce pro LDF MENDELU

AdWords Sklik
Spolupráce: 2012 - současnost
Projekt: ldf.mendelu.cz

Domluvte si schůzku zdarma

Zadání

  • Primární cíl: navýšit počet uchazečů o bakalářské obory.
  • Sekundární cíl: zvýšit povědomí o fakultě.

Rozsah projektu

Již pátým rokem spravujeme kampaně na sociálních sítích, Google Adwords a Seznam Sklik. Pro efektivní měření konverzí během kampaně v roce 2013 jsme připravili na míru jednostránkový web Modernistudium.cz. Responzivně, přehledně a pestře informuje o seznamu nabízených oborů a zajímavých benefitech studia na LDF.


Historie spolupráce

S LDF úspěšně spolupracujeme již od roku 2012. Na jaře 2013 jsme vyvinuli jedinečnou webovou stránku modernistudium.cz. I přes stále se snižující počet absolventů středních škol se snažíme jít proti trendu a počet přihlášek zvyšovat. To se nám daří, což je důkaz, že cílení a komunikace na poli online marketingu se dlouhodobě vyplácí, a zvlášť u mladého publika skvěle funguje.

Zaměření klienta

Lesnická a dřevařská fakulta je jednou z pěti fakult Mendelovy univerzity v Brně a zároveň její vlajkovou lodí na poli výzkumu a vývoje krajiny, ekologie a zpracování dřeva. Každý rok přijímá 700 nových uchazečů.


Můžeme pomoci i vám

Zaujali jsme vás? Domluvte si konzultaci zdarma.

Vedu igloo tým marketingu. Starám se, aby to, co děláme bylo stále na špičce. Vysněným dítkem je pro mě data tým, který je pro mě čím dál větší prioritou.

Adam Šilhan

chlapec z marketingu

Adam Šilhan