Reference na marketingové práce pro LDF MENDELU

AdWords Sklik
Spolupráce: 2012 - 2016
Projekt: ldf.mendelu.cz

Domluvte si schůzku zdarma

Zadání

  • Primární cíl: navýšit počet uchazečů o bakalářské obory.
  • Sekundární cíl: zvýšit povědomí o fakultě.

Rozsah projektu

Od roku 2012 jsme spravovali kampaně na sociálních sítích, Google Adwords a Seznam Sklik. Pro efektivní měření konverzí během kampaně v roce 2013 jsme připravili na míru jednostránkový web Modernistudium.cz. Responzivně, přehledně a pestře informoval o seznamu nabízených oborů a zajímavých benefitech studia na LDF.


Historie spolupráce

S LDF jsme začali úspěšně spolupracovat v roce 2012. Na jaře 2013 jsme vyvinuli jedinečnou webovou stránku modernistudium.cz. I přes stále se snižující počet absolventů středních škol se snažíme jít proti trendu a počet přihlášek zvyšovat. To se nám daří, což je důkaz, že cílení a komunikace na poli online marketingu se dlouhodobě vyplácí, a zvlášť u mladého publika s kvěle funguje.

Zaměření klienta

Lesnická a dřevařská fakulta je jednou z pěti fakult Mendelovy univerzity v Brně a zároveň její vlajkovou lodí na poli výzkumu a vývoje krajiny, ekologie a zpracování dřeva. Každý rok přijímá 700 nových uchazečů.


Můžeme pomoci i vám

Zaujali jsme vás? Domluvte si konzultaci zdarma.

V igloonetu jsem šestým rokem a pod mým vedením se náš marketingový tým rozrostl trojnásobně. Konzultuji a pomáhám se strategií klientům jako Kiwi, T-Mobile nebo Student Agency. Přednáším a školím o online marketingu a pomůžu s ním i vám.

Adam Šilhan

vedoucí marketingu

Adam Šilhan