Reference na online marketing pro Inform Data

AdWords Sklik
Spolupráce: srpen - září 2016
Projekt: inform.cz

Vaši práci hodnotím jako velice přínosnou. Při jakékoliv další kampani vás znovu oslovím.


Miloš Zbořil

ředitel společnosti


Domluvte si schůzku zdarma

Zadání

Vytvořit PPC kampaně v reklamních systémech Google AdWords, Seznam Sklik a Facebook Ads včetně grafických návrhů bannerů a jejich následné předání do správy Inform Data.


Zhodnocení zadavatele

Na začátek kampaně jsme nechali grafika igloonet vytvořit dvě sady bannerů, jednu ve stávajícím brandu portálu inform.cz, druhou se zaměřením na jednotlivé profese. Pomocí Google AdWords, Seznam Sklik a Facebooku jsme jimi oslovili cílový segment. Bannery se shledaly u uživatelů s úspěchem a v komentářích na Facebooku měly pozitivní recenze. Díky marketingovému týmu igloonet, jenž má v oblasti PPC velké zkušenosti, se kampaně podařilo nastavit velice efektivně a oproti původním očekáváním jsme vystačili jen asi s třetinou připraveného rozpočtu. Po spuštění kampaně se o 26 % zvýšila návštěvnost katalogu a o 14 % narostl počet nově zaregistrovaných firem.

Zaměření klienta

Inform.cz je nejpoužívanější katalog firem na českém trhu s šestadvacetiletou tradicí specializovaný na segment B2B. Zároveň provozuje databázi slovenských firem.


Můžeme pomoci i vám

Zaujali jsme vás? Domluvte si konzultaci zdarma.

Jsem Google trenér pro Automatizace. Kromě nich s klienty řeším propojování marketingu s daty – nejraději vyhodnocování kampaní, s přesahem do práce s customer value modely. Konzultuji a školil jsem například pro Kiwi, Student Agency, T‑mobile.

Adam Šilhan

vedoucí marketingu

Adam Šilhan