Reference na marketingo práce pro DULUX

Facebook PPC Youtube
Spolupráce: podzim 2012
Projekt: dulux.cz

Spolupráce probíhala velice dobře, starali se o nás skuteční odborníci.


Alžběta Pavlínová

Manažerka


Domluvte si schůzku zdarma

Zadání

V rámci kampaně Týdne barev Dulux zasáhnout širokou veřejnost a získat nové fanoušky na sociálních sítích.


Rozsah projektu

správa PPC na všech platformách (Google AdWords, Seznam Sklik); na Facebooku jsme díky kampani získali přes 15 000 cílených fanoušků; videokampaně Youtube


Zhodnocení zadavatele

Díky igloonet jsme během naší mimořádné kampaně Týden barev Dulux získali zhruba 15 000 nových fanoušků na Facebooku. Spolupráce probíhala velice dobře. Starali se o nás skuteční odborníci, kteří trávili nekonečné hodiny nad optimalizací a přizpůsobováním kampaně, aby měla co nejvyšší efekt.

Zaměření klienta

E-shop s barvami Dulux provozuje Akzo Nobel Coatings CZ, a.s. Barvy Dulux lze namíchat až ve 12.000 odstínech. Jedná se o malířské barvy vysoké kvality především pro využití v interiéru.


Můžeme pomoci i vám

Zaujali jsme vás? Domluvte si konzultaci zdarma.

Jsem Google trenér pro Automatizace. Kromě nich s klienty řeším propojování marketingu s daty – nejraději vyhodnocování kampaní, s přesahem do práce s customer value modely. Konzultuji a školil jsem například pro Kiwi, Student Agency, T‑mobile.

Adam Šilhan

vedoucí marketingu

Adam Šilhan