Celkově je úroveň provedených prací dobrá, nicméně naše nároky a potřeby rostou, a tak jsme zvědaví, jak si s nimi igloonet poradí i v budoucnu.


Jiří Juřica

majitel


Domluvte si schůzku zdarma

Klient

Dokážeme výrazně posunout jak malé projekty, tak ty největší na česko‑slovenském e‑commerce trhu.

Společnost Exiteria a.s. je lídrem on-line prodeje nábytku a bytových doplňků v České i Slovenské republice. Je známá zejména pod hlavičkou MT nábytekMT nábytok.

Cíl

Nahradit interní tým a naplno využít potenciál PPC kampaní včetně nejnovějších trendů v online marketingu.

A samozřejmě zvýšit celkové tržby při co nejnižších nákladech.


Postup

Klientovi jsme již delší dobu spravovali retargetingové kampaně. Postupně jsme proto začali konzultovat s interním týmem kampaně ve vyhledávání, až jsme nakonec zvolili převzetí odpovědnosti za správu účtů jako nejefektivnější řešení. V dílčích věcech jsme jej dále úkolovali, než jsme správu převzali jako celek.

Využívali jsme AdWords API, abychom i nadále byli o krok před konkurencí. Naše vývojářské oddělení staví vlastní nástroje, které nám umožňují rychleji reagovat na změny na e‑shopu i na konkurenci ve vyhledávání. I díky tomu se nám podařilo významně navýšit celkové tržby.

  • kompletní správa účtu – Všechny kampaně jsme dostali pod přímou kontrolu našich PPC specialistů. Převzali jsme tím odpovědnost za výsledky a zastřešili práci nad PPC kampaněmi. Marketingový manažer Exiterie se tak nemusí obracet na více lidí a může se soustředit na jiné činnosti.
  • úzká spolupráce – Udržujeme blízký kontakt s klientem. Konzultujeme strategické otázky a ve správě kampaní se neřídíme bezhlavou optimalizací, ale bereme ohled na produktové kategorie, které jsou pro klienta důležité, byť by nám měly zhoršovat celková čísla.
  • automatizace – Díky práci s AdWords API jsme například eliminovali inzerci na kategorie s nedostatečným počtem produktů, posílili časové sloty ve vyhledávání při probíhající televizní reklamě a obecně dokázali lépe reagovat na časté úpravy sortimentu.

Spolupráce

Další výzvou je práce s televizní reklamou, kterou začala Exiteria v roce 2015 ve větší míře využívat. Pracujeme s fenoménem second screen a snažíme se pomocí videokampaní, displejových ploch i větší podpory reklamy ve vyhledávání zesílit sdělení televizní reklamy. Rok 2016 bude také rokem vstupu na nové trhy. V současnosti Exiterii pomáháme proniknout na maďarský trh se značkou Mabyt.


Můžeme pomoci i vám

Zaujali jsme vás? Domluvte si konzultaci zdarma.

V igloonetu jsem šestým rokem a pod mým vedením se náš marketingový tým rozrostl trojnásobně. Konzultuji a pomáhám se strategií klientům jako Kiwi, T-Mobile nebo Student Agency. Přednáším a školím o online marketingu a pomůžu s ním i vám.

Adam Šilhan

vedoucí marketingu

Adam Šilhan