Celkově je úroveň provedených prací dobrá, nicméně naše nároky a potřeby rostou, a tak jsme zvědaví, jak si s nimi igloonet poradí i v budoucnu.


Jiří Juřica

majitel


Domluvte si schůzku zdarma

Klient

Dokážeme výrazně posunout jak malé projekty, tak ty největší na česko‑slovenském e‑commerce trhu.

Společnost Exiteria a.s. je lídrem on-line prodeje nábytku a bytových doplňků v České i Slovenské republice. Je známá zejména pod hlavičkou MT nábytekMT nábytok.

Cíl

Nahradit interní tým a naplno využít potenciál PPC kampaní včetně nejnovějších trendů v online marketingu.

A samozřejmě zvýšit celkové tržby při co nejnižších nákladech.


Postup

Klientovi jsme již delší dobu spravovali retargetingové kampaně. Postupně jsme proto začali konzultovat s interním týmem kampaně ve vyhledávání, až jsme nakonec zvolili převzetí odpovědnosti za správu účtů jako nejefektivnější řešení. V dílčích věcech jsme jej dále úkolovali, než jsme správu převzali jako celek.

Využívali jsme AdWords API, abychom i nadále byli o krok před konkurencí. Naše vývojářské oddělení staví vlastní nástroje, které nám umožňují rychleji reagovat na změny na e‑shopu i na konkurenci ve vyhledávání. I díky tomu se nám podařilo významně navýšit celkové tržby.

  • kompletní správa účtu – Všechny kampaně jsme dostali pod přímou kontrolu našich PPC specialistů. Převzali jsme tím odpovědnost za výsledky a zastřešili práci nad PPC kampaněmi. Marketingový manažer Exiterie se tak nemusí obracet na více lidí a může se soustředit na jiné činnosti.
  • úzká spolupráce – Udržujeme blízký kontakt s klientem. Konzultujeme strategické otázky a ve správě kampaní se neřídíme bezhlavou optimalizací, ale bereme ohled na produktové kategorie, které jsou pro klienta důležité, byť by nám měly zhoršovat celková čísla.
  • automatizace – Díky práci s AdWords API jsme například eliminovali inzerci na kategorie s nedostatečným počtem produktů, posílili časové sloty ve vyhledávání při probíhající televizní reklamě a obecně dokázali lépe reagovat na časté úpravy sortimentu.

Spolupráce

Další výzvou je práce s televizní reklamou, kterou začala Exiteria v roce 2015 ve větší míře využívat. Pracujeme s fenoménem second screen a snažíme se pomocí videokampaní, displejových ploch i větší podpory reklamy ve vyhledávání zesílit sdělení televizní reklamy. Rok 2016 bude také rokem vstupu na nové trhy. V současnosti Exiterii pomáháme proniknout na maďarský trh se značkou Mabyt.


Můžeme pomoci i vám

Zaujali jsme vás? Domluvte si konzultaci zdarma.

Vedu igloo tým marketingu. Starám se, aby to, co děláme bylo stále na špičce. Vysněným dítkem je pro mě data tým, který je pro mě čím dál větší prioritou.

Adam Šilhan

chlapec z marketingu

Adam Šilhan