Kde Exiteria končí, my začínáme

MT nábytek homepage

Největší český e-shop s nábytkem nezvládl růst objednávek a ze dne na den na sebe podal návrh na insolvenci. Tím končí více než dva roky naší spolupráce.

Stali jsme se součástí raketového startu ke hvězdám výkonnostního marketingu. Expandovali jsme úspěšně na slovenský trh i do Maďarska. Vstup na další trhy zůstal už jen na papíře.

Naučili jsme se být rovnocenným partnerem třísethlavému korporátu. Rozšířili jsme marketingové oddělení a dokážeme nyní zajistit kampaně v maďarštině i polštině. Vybudovali jsme z nuly tým datových analytiků a získali specialistu na strojové zpracování jazyka.

Nechceme spadnout do druhé ligy.
Půjdeme proto ještě dál!

  • Vyvinuli jsme automatický biddovací systém, který se vyrovná práci PPC specialistů.
  • Naprogramovali jsme systém upozornění, které minimalizují možnost lidské chyby.
  • V květnu hrdě zveřejníme vlastní nástroj na kontrolu reklam napříč AdWords, Sklikem a Facebook Ads.

Hledáme mezinárodní e-shop. Zvlášť pro nábytkáře jsme teď horké zboží. Chceme zvyšovat efektivitu kampaní za desítky milionů korun měsíčně. K tomu potřebujeme klienta s otevřenou hlavou, který odmítá stagnovat.

Víme, že zakázku snů neseženeme za týden. Pokud ale chceme zůstat mezi špičkou, musíme spolupracovat s těmi, kdo mají ambice být nejlepší. Máme know how a konečně máme i čas. Omezený čas.

Jste připraveni začít a probrat možnosti spolupráce?

Napište mi a podíváme se, co pro vás můžeme udělat

Adam Šilhan
Adam Šilhan, vedoucí marketingu